Sinkut, ilmottakaa

tämä on se paikka

Eli kun kaikki aina laittaa tänne sillassii keskustelui et "kelpaisinko tyttöystäväks", tytöt mitä mieltä musta".... Ihan kiva juttu mut niit on aika pal liikaa=D Ymmärrätte kai.
Siis voitte tähän pistää treffi-ilmotuksii ni ainaki ei tarvii joka kerta alottaa uutta keskusteluu:)
Voit sit aina pistää siihe ittestä tietoo ja et mikä on vaik kik, skype, sposti... Ja ootko hetero vai et=D
Ja laitettaisko tähä vaikka suositus ikärajaks 12v.

27

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 55168

Ei ylä ikärajaa?

• tosp!

19

• ohshit...
        tosp! kirjoitti:

19

tämmöne13w?

• Jokkelispokkelis

Olen 18 wuotias meis, uudenmaan asukki. Kaksoistutkintoo käyn koulussa syksyllä kolmattavuotta.
      Luonteelta olen avulias, kohteliaskin joskus. Osaan ottaa muut huomioon ja tulen kaikkien kanssa toimeen (Tai en IHAN KAIKKIEN) Huumoria on hyvällä maulla.
      Ulkonäöltä hitusen yli 180cm täyttä miestä. Ruskeet silmät ja hiukset. Hyvässä kunnossa oleva futiksen harrastaja. On pientä sikspäkkiä ja sen sellasta höpöhöpöä. En polta ja alkoholia mennee siivosti. En ole se kylän komein, välillä finni tai kaks ilmestyy naamaan.
      Teen töitä paljon, koulunkin ulkopuolella. Kesän olen töissä.
      Naisessa haen huomaavaisuutta, savuttomuutta ja iloisuutta. Ikää mieluusti saman verran kun mulla, tai vähän alle. Ei langanlaihoja eikä lihavia. Naisessa kuuluu olla kurveja hieman. Ei haittaa vaikka ei ole suurimmat tissit tai timmein hanuri, kokonaisuus kun on tärkein. Kasvot sais olla "söpöt" . Silmät on semmonen mihi ihastun helposti, ruskeisiin varsinki!
      Jos jotakuta kiinostaa saatan jopa s. postii antaa.
      Kirjoitin tämän ihan huvikseni, ei tarkoita että haen naista täysin tosissani. Pärjään yksin paremmin kuin vääränlaisen ihmisen kanssa. :)

• joulou

kuulostat aivan ihanalta mieheltä! Oon ite loppuvuodest 16 täyttävä tyttö jolle kelpais ainakin sit juttukaveriks jos ei muutenn ni sunlainen mukava jätkä;D kuvailla voin itseäni sen verran et on ruskeet puoleenselkään ulottuvat hiukset, ruskeet silmät ja n 160 cm pitkä. Jjos haluut jutella ni voitko laittaa vaik spostis tähä ni laitan sulle viesstii:))

• SePoika

oon 13w poika kikkaile jokje10

• Poika1

Tällänen 16 vuotias poika Turunvierestä. Luonne,hauska,huumorintajuinen, ja muutenkin mukava tyyppi. Tykkään eläimistä meillä 2 koiraa. Tykkään tytöistä joilla on vaaleat pitkät hiukset mutta minulle merkaa kuitenkin enemmän luone kuin ulkonäkö. Lempi tekemisiini kuuluu tietokoneella touhuaminen koodailu ja muut.
      Harrastaminen olisi kivaa jos sinäkin harrastaisit vaikka keilausta tai sitten olisi kiva kokeilla jotain ihan uutta. Ulkonäkö ruskeat silmät. ruskeat hiukset. Voidaan puhua sähköpostilla sitten enemmän. En oikeen ole hyvä kuvailemaan itseäni mutta ota yhteys sähköpostilla niin voidaan puhua paremmin. Sähköpostini: [email protected]

• .karkki87.

13V tyttö kainuusta. Luonteeltani olen luotettava, kiltti, kiva ja huumorintajuinen. Pidän eläimistä ja ihmisistä jotka saa minut nauramaan.. Tykkään pojista joilla Huumorintajua ja siitä että he ovat omaperäisiä eivätkä yritä matkia muita.

Sähköposti:[email protected]

• Happyface/Sadface

Olen 18v mies 180cm pitkä ja 65kg painava. Luonteeltani olen ymmärtäväinen ja hieman ujo, olen myös herrasmies(avaan oven ja pidän naisestani huolta). Silmät on ruskeet samoin hiukset. Silmälasit on, mutta heti kun ikää ja rahaa on tarpeeks meen laserleikkaukseen. Tupakkaa en polta, alkoholia nautin joskus. Asun Vantaalla ja olen amiksessa. Lempivärejäni ovat musta, lila ja tummanpunainen. Olen myös neitsyt jos se jotain kiinnostaa. Naisessa pidän tummasta tukasta ja erikoisesta tyylistä/luonteesta. Kroppasi voisi olla normaali tai laiha(sori pyöreähköt tytöt) tissien koolla ei ole väliä. En ole pillun perään joten voin odottaa vaikka vuoden tai enemmänkin, jos sinusta todella pidän.

• artziiii

16v jätkä turusta, 175cm 60kg, harrastan punttisalii, pyöräilyy ja satunnaisesti muit urheilulajeja, kuulostaa omahyväseltä mut hyvä kunto ja lihaksii löytyy, lyhyt tumma tukka, harmaansiniset silmät, oon huumorintajunen ja osaan arvostaa naisia, en polta enkä käytä päihteitä. Etin tyttöä jolta löytyy aikaa ja on samanikäinen samalla paikkakunnalla, joka ei olisi liian laiha tai liian ylipainoinen että jaksan reppuselässä kantaa, ei tarvitse olla isoja rintoja tai täydellistä peppua, Luonne ja kasvot ovat tärkeimmät. Sähköpostilla ottakaa yhteyttä jos halutte tietää lisää tai jutella [email protected]

• jeeejeeee

kuulostat tooosi hyvältä, valitettavan kaukana vaa asut:(( kaikki hyvät on aina joko varattu tai asuu liian kaukana...

• poiku96jjiiiiuuzzz

Moikka, pistäkääs sähkäriä te suunilleen saman ikäiset tytöt:) Luonteeltani oon rehellinen, huumorintajuine, luotettava! ja ymmärrän läppää ja sarkasmia että en ole mikää hernenenä sit 8) [email protected]

• poiku96jjiiiiuuzz

lisäys edelliseen että olen keski-pohjanmaalta

• ööppelispööppelis
        poiku96jjiiiiuuzz kirjoitti:

lisäys edelliseen että olen keski-pohjanmaalta

haittaako jos oon suunnillee vastakkaiselpuolel suomee?

• poiku96jjiiiiuuzzzz
        ööppelispööppelis kirjoitti:

ei kait se :)

• Anonyymi
        ööppelispööppelis kirjoitti:

no vittu joo

• Jos kiinnostaa

Täs olis tyttö etelä-pohjanmaalta, täytän elokuus 15. En harrasta mitään virallista, mut piirtäminen ja kirjoittaminen (novellit, laulut, runot...) on lähellä sydäntä. En nyt tänne viittis vapaa-aikaani kovin tarkasti alkaa kuvaileen :)

Ulkonäkö: lantiolle asti ulottuvat luonnonkiharat ja tummanruskeet hiukset, sekaväriset silmät, semmonen normi kroppa, ehkä vähän pehmeänpuoleinen :D ja n. 160cm pitkä.

Luonteeltani oon aika outo :D tai no, ei nyt välttis outo mutta erilainen, en oo massateini. Sit näitä perusjuttuja, ystävällinen, luotettava jne. Takkutilanteessa oon mahd. puolueeton. Mä suutun epäoikeudenmukaisuudesta, en mä nyt raivoomaan ala mut jos ei muuta niin kiehun sisäisesti.
      Välillä villi ja välillä rauhallinen, tilanteesta riippuen. Huumorintajua on ja paljon :D

• sait mut kiinnostumaan

Vaikutat upeelta mimmiltä :D. Löytyykö kik tai skype? Jos ei niin sähköpostin voisit laittaa tähän :)

• Jos kiinnostaa
        sait mut kiinnostumaan kirjoitti:

Vaikutat upeelta mimmiltä :D. Löytyykö kik tai skype? Jos ei niin sähköpostin voisit laittaa tähän :)

Kiitän :D Ja skype löytyy kyl :) Voitko kertoo omas? :)

• eeriikk79

elikkä oon 14v poika, asun pääkaupunkiseudulla ja etin jotai kikkiseuraa ainaki. oon aika lyhyt, about 170cm ja joku 60kg. mul on lyhyet vaaleet hiukset ja oon luonteeltani mukava, hauska ja ystävällinen. haluaisin et joku 13-16 v muija tulis puhuu mulle kikis, voitais jutella iha mistä tahansa. saa kysellä kaikkea, en suutu vaikka kysyisit loukkaavalta vaikuttavia kysymyksiä tms :) ei tarvii olla mitkää isot tissit tai perse, riittää kuha on mukava luonne :) mun kik on erikk79
      tulkaa rohkeesti vaa juttelemaa ;)

• miltsusanoorauwww

oon tälläne 13v tyttö, keski-suomesta. sit oon 150 cm (aivan, oon sairaan lyhyt) ja 40 kg, sellane normi. :) oon ihan ok näkönen ulkonäöltä, mut en mikää isotissinen massalissublondi :D sanottu et olis hyvä perse, mut ei mitkää isot rinnat. mut cmon älkää olko pinnallisii. en sillee hirveesti erotu massasta, mut kyl mä vähä erilainen oon. laita kikkii tai jtn mun sähkäriin jos haluut juttuseuraa (ehkä enemmänki): [email protected]

oon sellane aika tulinen pakkaus :D huumorintajuu löytyy ja oon tosi nauravainen ihan irlissä(kin). mut sit toki oon alussa sellane ujo ja vähä hiljane, tosin vaa irlissä edellee. osaan olla vakavaki ja puhuu tosissaan. oon mukava ja ystävällinen sellasille puolitutuille ihmisille, sit ku lämpenen nii oon sellane vähä ärsyttävä ja tyhmäki :D mut siis emmä rupee sillee oikeesti ärsyttään, leikkii vaa. ;) ja oon outo, jumalauta se tuli varmaa jo selväks! xd ja joo vähä paha tässä aamu yöllä jotai järkevää "deitti ilmotusta" tehä ittestään, joten älkää ihmetelkö jos on vähä sekavaa. :d mut siis, ottakaa yhteyttä samanikäset pojat!

• just a girl

moi elikkä mie oon -97 syntyny tyttö etelä-savosta.
      Luonteeltani oon hauska ja mukava ja ystävälline ja huumorintajuu ja sarkasmii on:D huono puoli mussa on vissii se et mie sanon ensi mitä ekana mielee tulee ja mietin vasta sitte et mitä tuli sanottuuxD
      Ulkonäöstä voin sen verra sanoo et on ruskeet pitkähköt hiukset ja ruskeet silmät, pituus jotai 163 cm ja painoo sillee sopivasti, en oo pullee mut en laihakaa.
      Tykkään pojista joilla riittää huumorintajuu ja on ystävälline ja mukava ja sen jutuissa ei tarvii olla aina järkee koska omissanikaa ei sitä välil oo.
      Kaikki kiinnostuneet voi laittaa spostii:
      [email protected]
      vielä voisin sanoo et ikää sais olla 15-18 :)

• miz5

Oon lukioikänen tyttö tampereen seudulta, poikia kattelen pilke silmäkulmassa. Jutteleen sopii tulla. :)

[email protected]

• miz5

Edelliseen lisäten:

- Fyysisestä puolesta sen verran että haukkuja en oo koskaan ulkonäöstäni saanu, kehuja aina sillon tällön.. (; 175/60
        - Harrastan kiipeilyä ja valokuvausta, välillä vähän muutakin kivaa
        - Oon fiksu ja kiinnostunu asioista sarkasmia, läppää ja kaksmielisyyttä riittää. Kaipaan hyvää juttuseuraa.

Ei siis menetettävää! :D

• joo o
        miz5 kirjoitti:

Edelliseen lisäten:

- Fyysisestä puolesta sen verran että haukkuja en oo koskaan ulkonäöstäni saanu, kehuja aina sillon tällön.. (; 175/60
        - Harrastan kiipeilyä ja valokuvausta, välillä vähän muutakin kivaa
        - Oon fiksu ja kiinnostunu asioista sarkasmia, läppää ja kaksmielisyyttä riittää. Kaipaan hyvää juttuseuraa.

Ei siis menetettävää! :D

En si osaa kommentoida eli näyttää et vastaisin jollekin en tee Nii. Oon 13 vee tyttö kanta-hämeestä

• Anonyymi

Mitä sanotte pojat, kelpaisiko:
      14v tyttö, 164 senttiä pitkä, 48 kiloa painoa, normaali keho (maha litteä, tissit ja takapuoli on), ruskea pitkä ja kihara tukka, harmaat silmät, tykkään lukemisesta, piirtämisestä ja eläimistä. Voi nimittää hikeksi, keskiarvo 9,7. Olen kavereiden kanssa melko puhelias, yritän täyttää hiljaiset hetket, uusien ihmisten kanssa olen aluksi vähän ujo mutta lämpenen nopeasti. En tupakoi, juo, meikkaa yms.

• Anonyymi

Joo, snäppiin

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe