Milloin tajusin että naiset kiinnostaa mua 10000 kertaa enemmän kuin miehet?
Minkä ikäinen olin?
Olinko onnellinen vai järkyttynyt?
Kerroinko sen äidille ja isälle sekä ystäville?
Milloin tajusin..
7
1886
Vastaukset
- sit
itte muista?
- Tribsu
ei mitään selkeää muistikuvaa noilta ajoilta, kun sen tajusin. sen tiedän, että murrosiässä totuus kuitenkin vähitellen mulle valkeni. kai se tapahtui sit sen verran hitaastikin, että mitään järkytystä en oo sen tiimoilta kokenut. sinänsä hyvin kivutonta... kerroin ystävilleni, joista yksikään ei mua ole sen vuoksi hylännyt. siitä suuret kiitokset heille. kerroin myös vanhemmille. se ei ihan mennyt toivomallani tavalla. pelkonikin osoittautuivat turhiksi. se oli paljon pahempaa. ja nyt... en ole onneton, mutta en voi sanoa olevani onnellinenkaan. elämä on kuitenkin aika hyvin raiteillaan kaikesta huolimatta.
- miltzu
Tää ol niinkus kysymys lukijalle itselleen..
Et millos mä ihastuin? n 8v
Millos mä kerroin jollekin ystävälle - omaiselle asiasta? n 18v
En ollu silloin innostunut asiasta - vaan vaivaantunut ja häpeissäni. Nyttemmin oon sitten jopa onnellinen ja iloinen tästä elämäntavastani.. - pihjala
tiesin jo jotain käsittämätöntä itselle teininä , mutta meni aina yli neljännesvuosisata ennenkuin tajusin että miten minun on hyvä elää , elämään niin aloin päälle kolmekymppisenä.
Tiesin että ihastun naisiin , n. neljä vuotta(mitään tekemättä asialle, Höh nykyaikana.. en tiennyt että meitä on kaikkialla) kuusi vuotta tajuamisen jälkeen, eka naissuhde.
En ollut noina vuosina järkyttynyt enneminkin onneton,kun tiennyt miten mennä eteenpäin, missä samanmoisia ihmisiä. nyt niin onnellinen itsestäni. =)vaikka välillä kaikki mättää, mutta niinhän kaikilla ihmisillä.
Läheisiä ystäviä ei ole ollut koskaan, en ole kertonut heille mitään, Ja on Ystäviä,jotka tietävät.
Äiti tietää, tai tietää muttei tajua tietävänsä ;) - Michelle
-joskus yläasteen aikoina.. ja nyt siis oon 16. muistan ku 13vuotiaana ekan kerran rakastuin tyttöön.. ja muutenkin oon tuntenut ja tunnen itseni lesboksi.. tyttöystäväkin on jo ;) - Zorro
V: Ei naiset kiinnosta tuon verran enemmän kuin miehet vaan VAIN naiset kiinnostaa. ;) Tunsin niin jo lapsena, tajusin asian pikkuhiljaa varmaan joskus murrosikäisenä.
Minkä ikäinen olin? V: Kuten sanottua, murrosikäinen, varmaan sellaiset 12-13.
Olinko onnellinen vai järkyttynyt? V: En kumpaakaan. Tunsin vain että mulla oli sisällä suuri salaisuus, tunsin syyllisyyttä ja ahdistustakin. Kylläkin myös positiivisia tunteita, ihastumisia ja sen sellaista.
Kerroinko sen äidille ja isälle sekä ystäville? V: En kertonut. Yhäkään he eivät tiedä, varmaan arvailevat. Jotkut uudemmat ystäväni tietävät, kaikki siis itsekin lesboja. - Ninni-Liini
En ole koskaan ollu kiinnostunut pojista. Kaverina kyllä, ei muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514