Kuinka paljon rahaa olet käyttänyt mangaan/animeen tänä vuonna? (Siis tammikuusta elokuuhun..) Hmm... Itse olen käyttänyt 59 € ja 90 snt. =) Ihan kivasti on mennyt... ^^
Gallup
14
598
Vastaukset
- Bella
öh.. jotaa 50-100 euroo ^_^;
- Mimi
Tämähän hieman vaikea... Sanoisin, että sellaiset 200 €. Nyt pidänkin pientä taukoa tilaamisen ja ostamisen kanssa. ^^ Tarttee sitä rahaa muuhunkin.
- Jubei-chan
70-90€ pari manga kirjaa tul tuossa ostettuu...
- harakka
Ainakin alkuvuodesta kun olin vielä töissä niin summat olivat lähinnä sellaisia 100 e / kuukausi. ^___^' Nyt on vähän hiljaisempaa, mutta mielenterveyden säilyttämisen kannalta jätän mieluummin loppusumman laskematta.
- Shiro
olen ostanut tämän vuoden puolella 25 mangaa ja Hopeanuolet ;D Äitini on ihan kauhuissaan....
- Kyoshiro
ELi Animeconista 'Juuni Kokki' -sarjan eka DVD säilytysboksi ja 'Appleseed' DVD. Sitten tilasin vielä videodivarista 2 seuraavaa levyä 'Juuni Kokki' -sarjaa...on se vaan aivan hemmetin kallista, tuo anime.
- Tixu
Sanoisinkos 264 Euroa... Hups... No, omista rahoista ne on menny...
- Kitty
Muilla on kamalasti rahaa ;_; Minä raukka en saa edes kymmentä euroa kuukaudessa..
- Usagi
Monta sataa euroa on jo mennyt pelkästään Sailoreihin... *sigh*
- Usagi
Usagi kirjoitti:
Monta sataa euroa on jo mennyt pelkästään Sailoreihin... *sigh*
Tarkemmin kuin laskin, summaksi tuli n. 410€ Sailor Moon -rihkamasta, ja sitten vielä kaikki muu erikseen. Nyt alkaakin säästö, että voin ostaa ITSELLENI paljon joululahjoja ^o^
- sakura
ihan liikaa itsellänikin on rahaa mennyt... vaikken ole edes ostanut animea ollenkaan.
mistä voi muuten ostaa enkunkielistä hopeanuolta mangana? vai voiko mistään?
ja mistä löytyy animea dvd siedettävällä hinnalla???- Ceres85
Paljon siis. Ummm... ainakin:
Anime: 550€
Manga: n. 350€..
Hähhää :)
- Tama-chan
kolmisen sataa euroa... lähinnä chobits mangaan ja animeen, sekä ranmaan... hinta tulee vielä nousemaan kunhan oh my goddess mangaa aletaan julkasta suomessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249