Pari päivää heinäkuun alussa Pietarissa. Hotellin ajattelin varata läheltä nähtävyyksiä (esim. Nevskiltä), jonne voisi kulkea jalan ja/tai metrolla.
Onko antaa hotellivinkkiä?
Onko Pietarissa katuremontteja meneillään, jotka haittaa kulkua jos majoittuu Vasilievskyn saarella (esim. Sokos) ??
Katuremontit ja hotellin sijainti
viisumi kunnossa
2
182
Vastaukset
- piter1
http://nevskyhotels.com/en/home/ tästä linkistä löytyy pieniä kivoja hotelleja. Itse olen asunut Asterissa, pini ja rauhallinen paikka aivan keskustan tuntumassa, oma parkkipiha, yms. Pietarissa on saman verran populaa kuin koko Suomessa ja katujakin varmaan lähes yhtä paljon kuin Suomen kaikissa kaupungeissa yhteensä joten veikkaan että jokunen katuremonttikin siellä on meneillään, vai mitäpä itse luulet? :)
- viisumi kunnossa
Ainakin toukokuussa ollut Dvortsovyi Most (Palace Bridge) silta remontissa ja se haitannut melkoisesti. Mutta onkohan korjaus jo loppusuoralla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998576Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712907- 131262
- 761008
- 64948
- 25926
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832