Hei! Etsitkö lastenhoitajaa?
Olen Kauniaisissa asuva yhdeksäsluokkalainen tyttö. Voin liikkua Kauniaisten ja Espoon Viherlaakson alueella maksutta. Helsinkiin & muualle Espoon alueen tarvitsen matkarahan.(alhaalla)
Voin hakea lapsen/lapset koulusta ja auttaa kotitehtävissä. Jos lapsenne ei käy koulua voin opettaa halutessa simppeleitä perusasioita (numeroita, aakkosia, englantia ja lukemaan vaikka)
Jos lapsenne haluaa mennä vapaa ajan harrastuksiin esim. Uimaan, piknikille, leikkipuistoon, pelaamaan palloa jalkapallokentille, voin senkin toteuttaa, jos tänne on matkaa menemme julkisilla (tällöin maksatte lastenne bussilipun.) Hoito voi tapahtua myös meillä. Pihalla on leikkikenttä ja ihan vieressä on myös Kauniaisten jalkapallokenttä, laskettelurinne ja jäähalli.
Aikataulut :
Lomilla olen käytettävissä koko ajan. Arjen keskellä olen tavoitettavissa varmimmin klo. 16 alkaen koulun jälkeen ellei minulla lopu aikaisemmin. Viikonloppuisin klo 9.00 alkaen voin tulla hoitamaan lastanne.
HUOM!
Kaverini kulkee mukanani joka hoitokerralla, nuorempi mutta kokenut perhetuttavien lasten kanssa! Hän ei tarvitse erillistä maksua koska jaamme palkan. Pyydämme teitä kertomaan “talon säännöt” ja nukkumaanmenoajat jos haluatte meidän olevan iltaan asti.
Hinnasto :
Tuntipalkka 2€/hoidettava lapsi. Bussihinnat 1.40 Sisäinen. 2.40 Seutu.
Sovimme etukäteen saako lapsi ostaa esim. 10€ asti jotain kaupasta (otamme kassalta kuitin)
Yhteystiedot:
puh : 046 8808675 Elisa N!
s-posti : [email protected]
Osoite : Mätäskuja 2 A Kauniainen
ETSITKÖ LASTENHOITAJAA?!
Lastenhoitaja<3
3
168
Vastaukset
- Lastenhoitaja<3
YÖKEIKATKIN KÄY!
Esim. 16 tunnin hoidosta veloitamme
50€ / 1 lapsi
55€ / 2 lasta
60€ / 3 lasta
jne. - järki käteen
Nyt teette tytöt töitä liian halvalla. Mannerheimin lastensuojeluliiton suosittelema keskimääräinen lastenhoitajan palkka on 8,20€/tunti. 16 tunnin hoito yhdelle lapselle on tällöin yli 130€, eikä siihen ole laskettu mukaan edes yölisiä. Se on
lähes kaksinkertainen kuin palkka, mitä pyydät. Älä siis tee töitä 2€ tuntipalkalla. Vanhempi, joka maksaa vain sen hinnan, tekee väärin!- tage
Niimpä! Ei kukaan tervejärkinen pyydä 2E tunnista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418