Hei! Etsitkö lastenhoitajaa?
Olen Kauniaisissa asuva yhdeksäsluokkalainen tyttö. Voin liikkua Kauniaisten ja Espoon Viherlaakson alueella maksutta. Helsinkiin & muualle Espoon alueen tarvitsen matkarahan.(alhaalla)
Voin hakea lapsen/lapset koulusta ja auttaa kotitehtävissä. Jos lapsenne ei käy koulua voin opettaa halutessa simppeleitä perusasioita (numeroita, aakkosia, englantia ja lukemaan vaikka)
Jos lapsenne haluaa mennä vapaa ajan harrastuksiin esim. Uimaan, piknikille, leikkipuistoon, pelaamaan palloa jalkapallokentille, voin senkin toteuttaa, jos tänne on matkaa menemme julkisilla (tällöin maksatte lastenne bussilipun.) Hoito voi tapahtua myös meillä. Pihalla on leikkikenttä ja ihan vieressä on myös Kauniaisten jalkapallokenttä, laskettelurinne ja jäähalli.
Aikataulut :
Lomilla olen käytettävissä koko ajan. Arjen keskellä olen tavoitettavissa varmimmin klo. 16 alkaen koulun jälkeen ellei minulla lopu aikaisemmin. Viikonloppuisin klo 9.00 alkaen voin tulla hoitamaan lastanne.
HUOM!
Kaverini kulkee mukanani joka hoitokerralla, nuorempi mutta kokenut perhetuttavien lasten kanssa! Hän ei tarvitse erillistä maksua koska jaamme palkan. Pyydämme teitä kertomaan “talon säännöt” ja nukkumaanmenoajat jos haluatte meidän olevan iltaan asti.
Hinnasto :
Tuntipalkka 2€/hoidettava lapsi. Bussihinnat 1.40 Sisäinen. 2.40 Seutu.
Sovimme etukäteen saako lapsi ostaa esim. 10€ asti jotain kaupasta (otamme kassalta kuitin)
Yhteystiedot:
puh : 046 8808675 Elisa N!
s-posti : [email protected]
Osoite : Mätäskuja 2 A Kauniainen
ETSITKÖ LASTENHOITAJAA?!
Lastenhoitaja<3
3
178
Vastaukset
- Lastenhoitaja<3
YÖKEIKATKIN KÄY!
Esim. 16 tunnin hoidosta veloitamme
50€ / 1 lapsi
55€ / 2 lasta
60€ / 3 lasta
jne. - järki käteen
Nyt teette tytöt töitä liian halvalla. Mannerheimin lastensuojeluliiton suosittelema keskimääräinen lastenhoitajan palkka on 8,20€/tunti. 16 tunnin hoito yhdelle lapselle on tällöin yli 130€, eikä siihen ole laskettu mukaan edes yölisiä. Se on
lähes kaksinkertainen kuin palkka, mitä pyydät. Älä siis tee töitä 2€ tuntipalkalla. Vanhempi, joka maksaa vain sen hinnan, tekee väärin!- tage
Niimpä! Ei kukaan tervejärkinen pyydä 2E tunnista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453343
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322418Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151935Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251842Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3381749Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491364- 551355
- 1111120
- 1011077
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan601056