Moi.
Olen aikeissa hankkia piakkoin crossin ja mietin tässä, että mitenkä tuo 85cc rungot kooltaan sopii aikuiselle 176cm miehelle. Onko liian pieni mulle. Olisiko 125cc parempi.
Tehot varmasti riittää omiin ajoihini kyllä tuossa 85cc:ssa ja kenties näppärämpikin metsäpoluilla paukuttaa.
Täytyy käydä jossain liikkeessä koe istumassa, mutta kertokaa nyt tekin mielipeitänne ja olisiko jopa myynissä hyväkuntoista pyörää, jota ei tarttis ihan heti remppailla. Yamaha. KTM ja Honda vois olla merkki, mutta mikä näistä olisi paras valinta?
Crossi 85cc aikuiselle?
2
1240
Vastaukset
- dus12
Kyllähän tuo 85cc on mukava vehje,mutta suosittelisin 125cc tuon kokoiselle kuitenkin siinä on riittävästi tehoa. Kaikki tuon merkkiset pyörät ovat varmasti hyviä!
- ap.
No niin. Tuli käytyä vähän crosseja silmäilemässä ja kyllähän nuo 85cc pyörät vain on auttamattoman pienen oloisia poloisia omaan silmään. En taida kehdata tuollaisella enää ajella, ku on vähän ku mopo.
Näyttää, että on homma kääntymässä kawa kx:n 125cc pyörän suuntaan. Kunnon tarroituksella pirun siisti pyörä omaan silmään. Semmonen 2000-3000e ja täysremontoitu kone n2007-2010vm. Vois olla se mitä haen. Mulle joku 86cm satulakorkeus vois olla passeli vai mitä meinaatte? Kattelin liikkeessä KTM:EXC:TÄ ja näytti kyllä vitun korkealta tuo pyörä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083