Räp vai Rock

Kartiotrolli

Mun mielest kyl räp. Rock vaa on nii kuraa

41

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rock on pepusta

      Räp. Rock on suoraan sanottuna kuraa

      • ylempi on gay

        Oot täys paskahousu jos tosissas oot sitä mieltä et räp on parempaa ku rock... vitu elastine saatana joujou


    • parasta on Elektronine

      Rock

    • 2+6

      Räppii kuuntelen enemmän mut ei rockis kaa mitää vikaa oo

    • rillipöllö

      Ehdoton rock. Mielestäni räp on shittiä

    • lifemocker

      mitä hemmetin väliä sillä on kuka tykkää mistäkin?

      • kannatana tätä

        Oikein sanottu, mocker


    • minky

      Räp is like a scissors, it`s always gonna lose for a rock :) Mut toi ny on vaan mun mielipide ja mocker tähän oli mielipide kysymys eli kai tänne saa mielipiteensä kirjoittaa. Olihan toi sunkin toki mielipide mut joo... Rock on parempi sitä mä haen

      • rockbitches

        tossaki sä jo haukuit


    • Metalhead \m/

      ehoton rokki ja metalli niistä ei asennetta puutuja siinä ne jätkätkion miehekäiti eikkä mtn neitejä esim. motörhead metallica niissä on asenne jätkiä ja sit joku hemmetin wiz kalifa vai mikä onkaan nii se on vittu sellane kermaperseneiti joka ei oo nähny elämää ollenkaa

      • 17+19

        Kuuntelen aijoittain molempia. Mutta mistä sä tiiät, että Wiz Khalifa ei tiiä elämästä mitään ? :D Kyllä mä vähän luulen, että se on kokenu monta sataa kertaa asioita enemmän kun sä.


    • roocckk

      kasari rock ehottomasti

      • electrorap

        Electroninen rap musa mua kiihottaa


      • Roccenroll

        nii just nää bon jovi, journey, def leppard, guns n roses ja muut o parhai:)


      • roocckk
        Roccenroll kirjoitti:

        nii just nää bon jovi, journey, def leppard, guns n roses ja muut o parhai:)

        nii on:)


    • Hanoirocks

      Kasari on ehdoton ykkönen!!!!!!!!!!!!!!!!

      • :)18v

        annaks piusaa ?


    • wiliami_the_terronisti

      Ssshhh rap, punk ja death/black metal 5/5

      • rock poliisi

        Electroninen rock


      • rocka4334
        rock poliisi kirjoitti:

        Electroninen rock

        paskaa joku electro


    • Läb XDDD

      • mr penis

        Todellaki rap


    • Green Day

      Green Day muuten en paljoo rokkii kuuntele ainii ja ADDC seki on hyvä no kuitenki rock. Räppii kuuntelin joskus ku se oli niin ''kovaa'' nyt oon alkanu dikkaa vanhast musast ja DJ musast yms popitusmusast.

      • GreenDragon98

        Rock on paljo parempaa.


      • rock n roll
        GreenDragon98 kirjoitti:

        Rock on paljo parempaa.

        Hyvä GreenDragon! Se on tosiaan tuhat kertaa parempaa.


    • RockRulez

      Rock vittu kyllä!

      • YoLo guy

        Rap tietty. Ei tosin kotimainen myt pitbull jns.


    • Electroninen rock

      Sanokaas jtn hyvii Electronisen rockin bändei

      • pupla vihollinen

        Puplic enemy on iha ok..se ei oo suoraa räppii vaa enemmän semmost elektronist rokkii


    • 15v.

      RÄP!
      Oon saanut vaa rockista sellasen kuvan, et se on pelkkää karjumista. :/
      Mut toisaalta hevi on vielä pahempaa..

      • rap jumala

        Rap


      • zivo
        rap jumala kirjoitti:

        Rap

        Rock'n roll! Nyt aina ja ikuisesti ROCK.


    • Suomi räppi on kuraa

      Rap, mutta jos verrataan suomiräppiä ja rockkia niin rock! Just my opinion...

      • höpö höpö

        Ei rock oo mitään saatanan saatanpalvontaa! Esim bändi nimeltä Lynyrd Skynyrd soittaa rockia JA uskoo jumalaan.


    • höpö höpö

      Ei rock oo mitään saatanan saatanpalvontaa! Esim bändi nimeltä Lynyrd Skynyrd soittaa rockia JA uskoo jumalaan.

      • Höpö höpö. Saatananpalvojat käyttävät sitä tekosyynä siihen että tienaavat enemmän rahaa. Ja me kaikki tiedämmä että saatana on syntynyt ahneudesta ja dollareista.


    • rokapikkupilirepeli

      Hevi. Rock on jotain kevyttä hempeily kuraa. Tosin välillä menee laidasta laitaan, mutta ei mikään keski-aikainen vanha rokapilirepeli musa.

      Täällä osa näkyy olevan niin lapsellisia ja naurettavia, että pitää väen väkisin puuttua toisten mielipiteisiin ja typerää kommentoida siihen. Vaikka kysyttiin vain mielipidettä omasta musatyylistä mikä nappaa. Tyypillisen narsistin tyyli saada "viimeinen sana" joka kohtaa, jos haluat olla narsisti niin komaa tähän ja saa viimeinen sana koska en vastaa tähän enää ikinä. :D

      Jokaisella on oma mielipide ja pitääkin olla. Toiset osaa kunnioittaa muitten mielipiteitä toiset lapselliset ei.

    • wsus

      Riddim Dubstep

    • JamiTuominenXD

      kuule sinä saatanan pentu nyt loppuu tommoset huonot mielipiteet

    • Hitler1488

      Ne keitten mielestä rap on oikeeta musiikkia pitäs tunkea löylykauha perseeseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe