valkosipulitabletit

liz

Onko muut huomanneet hyötyvänsä valkosipulitableteista?
Itse söin niitä viime talven/kevään eikä yhtään flunssaa tullut:)
Nyt taas aloitan niiden syömisen, kesällä oli taukoa..
Kertokaa kokemuksianne!

14

9381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • garlic

ettei tableteista ole mitään hyötyä.
      Sen sijaan aloin syödä joka ilta yhden valkosipulin kynnen, ja olen pysynyt terveempänä.

Tutkimukset ovat myös osoittaneet, että kun valkosipulia käsitellään teollisesti, siitä häviää suuri osa juuri niistä tehoaineista, joiden vuoksi sitä syödään.

• Mona

Lue esim.
      http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu0602/4.htm
      hyvä artikkeli kokonaisuudessaan, mutta tässä siteeraan yhden lauseen:
      "Parhaan tehon antaa pitkäaikainen, säännöllinen käyttö, jolloin syödään valkosipulia kypsentämättömänä 1/2-1 kynttä päivässä."

• Anu

Ihmettelen kovasti tätä tämän päivän luontaistuotetrendiä. Miksette hyvät ihmiset syö terveellistä ruokaa. Miksi valkosipuli täytyy syödä pillereinä? Miksi mustikka täytyy syödä pillereinä...jne??? Ne luonnon hyvät terveyttä edistävät aineet eivät vaikuta missään pillereissä. Elimistö haluaa luonnon hyvät aineet luonnollisesti, jotta se pystyy käyttämään ne hyväkseen. Mustikan mustikkana, karpalon karpalona jne.

• Pillerin syöjä
        Anu kirjoitti:

Ihmettelen kovasti tätä tämän päivän luontaistuotetrendiä. Miksette hyvät ihmiset syö terveellistä ruokaa. Miksi valkosipuli täytyy syödä pillereinä? Miksi mustikka täytyy syödä pillereinä...jne??? Ne luonnon hyvät terveyttä edistävät aineet eivät vaikuta missään pillereissä. Elimistö haluaa luonnon hyvät aineet luonnollisesti, jotta se pystyy käyttämään ne hyväkseen. Mustikan mustikkana, karpalon karpalona jne.

Kun kaikkien vatsa ei esim. siedä tuoretta valkosipulia,koska siina on niin paljon rikkiyhd. jotka ärsyttää vatsaa.Pillereistä haitta-aineet on poistettu.Eikä tuoretta mustikkaa jaksa syödä kilokaupalla päivässä,jotta siitä sais saman avun kuin pillereistä,jotka ovat hyviä mm.silmille.Johan siinä vatsa sekoais.Karpalo on hyvä virtsateille,mutta niin hapanta syödä joka pv,että se estäis mm. virtsatietulehduksen.

• minä
        Pillerin syöjä kirjoitti:

Kun kaikkien vatsa ei esim. siedä tuoretta valkosipulia,koska siina on niin paljon rikkiyhd. jotka ärsyttää vatsaa.Pillereistä haitta-aineet on poistettu.Eikä tuoretta mustikkaa jaksa syödä kilokaupalla päivässä,jotta siitä sais saman avun kuin pillereistä,jotka ovat hyviä mm.silmille.Johan siinä vatsa sekoais.Karpalo on hyvä virtsateille,mutta niin hapanta syödä joka pv,että se estäis mm. virtsatietulehduksen.

Huu ja haa kaikille pillereille. 1 pilleri ei todellakaan vastaa kiloa tuoretta tai pakastettua mustikkaa!! Tuoreesta mustikasta saat paljon vitamiineja, flavonoideja ja polyfenoleja sellaisessa muodossa, että elimistö pystyy ne hyödyntämään. Teollisesti valmistetussa pillerissä näitä luonnon tehoaineita ei ole/ ei saada sellaiseen muotoon, jotta elimistö pystyisi ne hyödyntämään. Pilleri on pilleri eikä elimistösi tunnista sitä mustikaksi, vaikka siinä olisi mitä uutetta väriaineiden ym. lisäaineiden seassa.

• liz
        minä kirjoitti:

Huu ja haa kaikille pillereille. 1 pilleri ei todellakaan vastaa kiloa tuoretta tai pakastettua mustikkaa!! Tuoreesta mustikasta saat paljon vitamiineja, flavonoideja ja polyfenoleja sellaisessa muodossa, että elimistö pystyy ne hyödyntämään. Teollisesti valmistetussa pillerissä näitä luonnon tehoaineita ei ole/ ei saada sellaiseen muotoon, jotta elimistö pystyisi ne hyödyntämään. Pilleri on pilleri eikä elimistösi tunnista sitä mustikaksi, vaikka siinä olisi mitä uutetta väriaineiden ym. lisäaineiden seassa.

Kylläpä tuli paljon negatiivista palautetta..

Jatkan kuitenki PILLEREIDEN syöntiä, koska oon huomannu, että niissä on paljon hyviä vaikutuksia! Valkosipulin kynsien syöminen joka päivä kuulostaa "hankalalta", ja henki haisisi jatkuvasti..
        Joten turvaudun luontaistuotteisiin:)
        Jokainen päättäköön itse missä muodossa syö ja mitä syö, kokemuksia käytöstä vaa kyselin..

• sandra
        liz kirjoitti:

Kylläpä tuli paljon negatiivista palautetta..

Jatkan kuitenki PILLEREIDEN syöntiä, koska oon huomannu, että niissä on paljon hyviä vaikutuksia! Valkosipulin kynsien syöminen joka päivä kuulostaa "hankalalta", ja henki haisisi jatkuvasti..
        Joten turvaudun luontaistuotteisiin:)
        Jokainen päättäköön itse missä muodossa syö ja mitä syö, kokemuksia käytöstä vaa kyselin..

olen vuosia miettinyt näitä pillerimuotoisia luontaista tuotteita ja toisaalta aitoja luonnontuotteita. Olen kokeillut monenlaista. Loppujen lopuksi olen päätynyt siihen että mitä aidommassa muodossa joku hyvää tekevä aine tai yhdistelmä on, sitä tehokkaampaa se on. Sillä luonnossa siinä on mukana paljon aineita joita ei saada pilleriin. Ja niiden aineiden vaikutus voi ollakin se tärkeä olennainen tekijä tehon syntymisessä.
        Sitten on vielä toinen juttu: paitsi että valkosipulipillereiden teho on mitätön, ne maksavat mielettömästi oikeaan valkosipuliin verrattuna. Eli minä köyhdyn, valmistaja, tukkukauppias ja vähittäiskauppias rikastuvat. Sama portaikko tietysti hyötyy minusta myös valkosipulia käyttäessäni, mutta suurempi osa euroista jää kuitenkin minun taskuuni.

• Pilleristi
        minä kirjoitti:

Kyllä ne vitamiinit ja flavonoidit ovat niissä pillereissäkin.Esim. Strix mustikka tabletit ovat n.100-200 kertaa vahvempia,kuin tuore mustikka.Eli tuoretta ei voi niin paljon päivässä syödä,että saa saman vaikutuksen.

• ellinor
        Pilleristi kirjoitti:

Kyllä ne vitamiinit ja flavonoidit ovat niissä pillereissäkin.Esim. Strix mustikka tabletit ovat n.100-200 kertaa vahvempia,kuin tuore mustikka.Eli tuoretta ei voi niin paljon päivässä syödä,että saa saman vaikutuksen.

jos sadan mustikan tehoaineet saadaan mahdutetuksi yhteen pieneen pilleriin, niin sanonpa että on tiede mennyt eteenpäin. Asia on nyt niin että kukaan ei noita väitteitä kontrolloi. Se on ihan yhtä totta kuin television ihovoideväittämien: vähentää ryppyjäsi 72,49 %.
        Huuhaa, kuka uskoo kuka ei. Kävin vielä viimeisessä mustikkametsässä ja toin tuliaisiksi 10 litran ämpärin marjaa. Pakastin pullottaa.

• rkr
        ellinor kirjoitti:

jos sadan mustikan tehoaineet saadaan mahdutetuksi yhteen pieneen pilleriin, niin sanonpa että on tiede mennyt eteenpäin. Asia on nyt niin että kukaan ei noita väitteitä kontrolloi. Se on ihan yhtä totta kuin television ihovoideväittämien: vähentää ryppyjäsi 72,49 %.
        Huuhaa, kuka uskoo kuka ei. Kävin vielä viimeisessä mustikkametsässä ja toin tuliaisiksi 10 litran ämpärin marjaa. Pakastin pullottaa.

Miksei niitä tehoaineita saatais luonnonaineisiin samalla tavalla kuin lääkkeisiinkin?? Strix mustikkavalm. valmistaa lääketehdas joka on tehnyt useita tutkimuksia sen vaikutuksista ja tehosta.Syö sinä vaan se pakkases tyhjäks,minä otan 1-2 mustikka pilleriä ja silmäni voi hyvin. Syön toki itsekkin tuoreita marjoja,mutta jotta saisin sen tehon minkä tarviin,niin en jaksa syödä niin paljon.

• ellinor
        rkr kirjoitti:

Miksei niitä tehoaineita saatais luonnonaineisiin samalla tavalla kuin lääkkeisiinkin?? Strix mustikkavalm. valmistaa lääketehdas joka on tehnyt useita tutkimuksia sen vaikutuksista ja tehosta.Syö sinä vaan se pakkases tyhjäks,minä otan 1-2 mustikka pilleriä ja silmäni voi hyvin. Syön toki itsekkin tuoreita marjoja,mutta jotta saisin sen tehon minkä tarviin,niin en jaksa syödä niin paljon.

saahan sitä syödä mitä haluaa. Se vaan että mustikassa on kaikki mustikan tehoaineet, pillerissä ei.

• Tarkistakaa lähteet
        ellinor kirjoitti:

saahan sitä syödä mitä haluaa. Se vaan että mustikassa on kaikki mustikan tehoaineet, pillerissä ei.

On se kumma että löytyy ihmisiä jotka TIETÄVÄT kaiken.. "Se vaan että mustikassa on kaikki mustikan tehoaineet, pillerissä ei." ja lähde kiitos?
        Tehoaineet saadaan aidosta mustikasta ja tiesitkö että mustikka sisältää noin 98% nestettä, poistamalla kyseisen nesteen mutta ottamalla talteen tehoaineet voidaan melkosen monen mustikan tehoaineen laittaa yhteen pilleriin, mikäli pilleri vielä on hyvin tehty se hajoaa vatsalaukkuun nopeasti ja sekoittuu vatsassa olevan nesteen kanssa (yleensä suositellaan että juodaan lasillinen vettä pillerin kanssa). Tämän jälkeen keho pystyy ottamaan talteen pillerissä olevat tehoaineet. Ei tietenkään kannata korvata kaiken pillereillä,kyseessähän on ravintoLISÄ jota otetaan normaalin ravinnon lisäksi, johon pitää kuulua myös kaikkea tuoretta, mielellään hedelmiä ja marjoja melkosen paljon. Tuskin siitä pilleristä mitään haittoja on kunhan se on puhdas luonnontuote eikä sisällä lisäaineita mielinmäärin!

• talvi terveenä

Syö vaan ihmeessä valkosipulitabletteja. On se yksi hyvä luonnon antibiootti.Säilyt flunssalta,korkealta verenpaineelta,tulehduksilta ym.ym.

• Lievä terveys intoi

Syön paljon mustikoita kesällä ja pakasteesta talvella. Ja valkosipulia, vaikka henki sit haisee koko päivän. Olen harkinnut mustikka pillereitäkin, mutta ne vähän arveluttaa ja on hirveen kalliita. Mitä mieltä olette ruisleivästä kun siitäkin ollaan puolesta ja vastaan. Itse syö paljon myös ruisleipää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe