enemmän, nainen joka on iältään nuori mutta kokeneen ja kovan näköinen ja oloinen vai keski-ikäinen nuorekas itsestään huolehtiva nainen jolla on viaton katse ja on muutenkin helposti lähestyttävä?
Onko kova nainen jonkinlainen haaste miehelle? Pitävätkö miehet hellää ja kiltinnäköistä naista tylsänä?
Entä täytyykö naisella olla tässä iässä jo mökit ja Bemarit vai kelpaako vähän vaatimattomammin elävä mutta silti sivistynyt nainen? Tässähän olisi miehelle tilaisuus tarjota suojelustaan vai onko suojelunhaluisia miehiä? (En tarkoita mitään juoppojen pelastajaa.)
Kumpi vetoaa miehiin ....
15
1172
Vastaukset
- Jope
Tuollainen keski ikäinen nainen on unelma.
Mökit ja Bemarit on maallista p****a..
Sydämet kun sykkii samaa tahtia, ei muuta kaipaa ;)
Paitsi välillä tirripaistia.- Utelias
se tirripaisti on?;)))
Eikö se kuulu siihen pakettiin?;))) - viis kuus
läskikastiketta.Sian siivut paistetaan kuumassa valurautapannussa ja siinä irtoaa sian rasva jossa voi uittaa haarukan nokassa leivänpaloja joissa on vielä voita päällä..nami nami.
- Utelias
viis kuus kirjoitti:
läskikastiketta.Sian siivut paistetaan kuumassa valurautapannussa ja siinä irtoaa sian rasva jossa voi uittaa haarukan nokassa leivänpaloja joissa on vielä voita päällä..nami nami.
ole aika epäterveellistä kuitenkin?;)
Siinä on mielestäni liikaa eläinrasvoja.
Tuota****kummasta pidät enemmän, siitä tirripaistista, vai naisista? - viiskuus
jope tarkoittaa leikillisesti tuolla tirripaistilla jotain muuta...mä nyt vaan sattumalta tiedän oikeen tirripaistin ja olen ite penskana syöny ja epäterveellistähän se tietty nykynormien mukaan on,ja olen kyllä myös nainen vastauksen takana...et sillee
- Utelias
viiskuus kirjoitti:
jope tarkoittaa leikillisesti tuolla tirripaistilla jotain muuta...mä nyt vaan sattumalta tiedän oikeen tirripaistin ja olen ite penskana syöny ja epäterveellistähän se tietty nykynormien mukaan on,ja olen kyllä myös nainen vastauksen takana...et sillee
miksi sen lihasapuskan nimi on tirripaisti?;)
Missä päin Suomea sitä syödään?;) - viiskuus
Utelias kirjoitti:
Missä päin Suomea sitä syödään?;)miksi sillä on niin hassu nimi ja mistä se tulee,kysyisköhän Torstilta tai Kirstiltä.Kainuussa sitä syötiin joskus 50-luvulla,kovina pakkastalvina kun mentiin metsätöihin,ei silloin laskettu kaloreita ja kolesteroleja,niistä kärsitään nyt myöhemmin-ikävä kyllä.Nyt aloitetaan aamu kaurapuurolla ,ainakin allekirjoittanut.
- Angel
joku ihana "Angelman" tulisi ja korjaisi mukaansa ennenkuin pahat piraijat pistää poskeensa ;)
- Jope
Utelias kirjoitti:
ole aika epäterveellistä kuitenkin?;)
Siinä on mielestäni liikaa eläinrasvoja.
Tuota****kummasta pidät enemmän, siitä tirripaistista, vai naisista?Se tirripaisti on PORATERÄSTÄ, you know?
- Mies 50+
viiskuus kirjoitti:
miksi sillä on niin hassu nimi ja mistä se tulee,kysyisköhän Torstilta tai Kirstiltä.Kainuussa sitä syötiin joskus 50-luvulla,kovina pakkastalvina kun mentiin metsätöihin,ei silloin laskettu kaloreita ja kolesteroleja,niistä kärsitään nyt myöhemmin-ikävä kyllä.Nyt aloitetaan aamu kaurapuurolla ,ainakin allekirjoittanut.
Keski-suomessakin,olisiko lie tullut Karjalaisten mukana koko suomeen,mut silloin oli piimäkin sellaista,että se laitettiin kirveen varren ympärille ja metsähommiin,huh on siinä ukot ollu kovilla,ei varmaan ollut paljon tasa-arvo hömpillä puhumista.
- heili
Utelias kirjoitti:
Missä päin Suomea sitä syödään?;)Kuvittelisin nimen "tirripaisti" tulevan verbistä "tiristä".
Sianrasvan kun heittää kuumalle pannulle, se alkaa tiristä, siis sulaa niin että kuuluu tirisevä ääni.
Sekaan vielä sipulia, suolaa ja hieman vettä. - markus
Angel kirjoitti:
joku ihana "Angelman" tulisi ja korjaisi mukaansa ennenkuin pahat piraijat pistää poskeensa ;)
Laitappa asioihin vauhtia. Angelman korjaajille olisi hyödyksi vaikka CV itsestäsi
- nainen 50+
...koulutusta ja elämän mukanaan tuomaa sisäistä kauneutta.
Itse olen ainakin jo hankkinut lähes kaiken mistä olen haaveillut; okt, mökki, auto yms., ei tarvitse olla taloudellisesti riippuvainen miehestä ja odotella niitä aitoja kultakoruja yms. Nyt vaan nautitaan elämästä ja odotetaan mitä kaikkea ihanaa se tuo mukanaan... - kalkkis
Suunnilleen oman ikäinen joviaali naisihminen on ihan hyvä. Rahat ja kokemukset voi pitää omana tietonaan. Elämästä suurin osa on aina arkea. Siitä auttaa selviämään sukulaissielu.
- viiskuus
-sielunkumppani,jonka ajatuksetkin voi melkein lukea.Ei turha nipottaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708