Polttoaineautomaatteihin on Iivarin mukaan murtaudutu parin viikon sisään eri puolilla Etelä-Suomea peräti parikymmentä kertaa, joista lähes puolet on tapahtunut Kanta-Hämeessä. Myös Janakkalan Harvialassa murtauduttiin sunnuntainvastaisena bensa-automaattiin.
- Romanialaiset tekijäporukat ovat erittäin suurella varmuudella urakoineet automaatteja auki. He ovat selvästi erikoistuneet nyt tämänlaiseen hit and run -keikkailuun. Osa on jäänyt yrityksiksi, mutta osasta on saatu rahaakin, komisario Ilkka IIvari kirjoittaa raportissaan.
Sunnuntaina kiinni saatua kolmikkoa esitetään alkuviikosta vangittavaksi. Kanta-Hämeen poliisi on kiinnostunut saamaan yleisöltä vinkkejä muistakin öiseen aikaan liikkuvista epäilyttävistä porukoista.
EU-TURISTIT LIIKEELLÄ HÄMEESSÄ
ORKKRIME
1
309
Vastaukset 1
- sankarikoira
Kävi tässä taannoin itäisenmaan turisti meilläkin. Pystykorva hoiti alkupidätyksen ja poliisi tosi nopeasti loppupidätyksen. Ja ei varmaan heti tule takaisin senverran kauhuissaan katseli pystykorvan emäntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451