Moi.
yksi käytännön ongelma vaati ratkaisun. Eli opiskelija olen, lainat nostettu ja tukea tulee (noh, viikon päästä=). Ongelmana on suuret sairasmenot elokuulta. Pitääkö sossulle viedä lasku & maksutosite, jotta saa tukea menoihinsa? kysyn siksi että:
a)maksan laskun nyt (viikon eräpäivästä myöhässä) ja elän pyhällä hengellä tukipäivään.
b)syön viikon
ennenkin olen toimeentulotukea hakenut joten asia ei ole uusi mutta kun en nyt muista että korvaako ne vain jos laskut on jo maksettu.
tietenkin käytäntö vaihtelee paikkakunnittain ja teen väärinpäin ja kiroan ;)
kiitoksia neuvoista.
Sossusta kysymys
nico
4
740
Vastaukset
- pirre
korvaa,vie sinne laskut tai jos itse maksat niin kuitit, aivan sama kuinka päin, jos vain olet oikeutettu saamaan toimeentulotukea.
- Vinkkaaja
Itse suosittelisin, että menisit maksamattoman laskun kanssa luukulle. Jos menet sinne laskun kanssa, joka on jo maksettu, ei heidän kannaltaan asiassa ole enää minkäänlaista ongelmaa. Sinähän olet sen pystynyt maksamaan.
- aristoteles
Juu älä maksa. Saat laskut ja todennäköisesti muutaman satasen päälle, jos sulla ei ole tuloja.
- ööö
mulle ne on ainaki aina maksanu sitte jälkikäteen ne laskut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474