Minusta äärettömän kaunis nimi, ja tällä hetkellä vahvoilla esikoistytöllemme. Ensimmäinen ulkopuolisen kommentti minkä kuulimme, oli kuitenkin että nimestä tulee mieleen pedari ja muuta ei-niin-kaunista. Mitä mieltä olette? Ei yksi kommentti saa meitä vaihtamaan valitsemaamme nimeä, mutta tuleeko useammillakin nimen kuullessaan mieleen pedofilia??
Beeda?
20
3247
Vastaukset
- aadabeedaceeda
No ei minulla ainakaan tullut. Beeda on tosi nätti!:)
- ameeba.
no ei kyllä mullakaan tullut sellainen mieleen, ensimmäisenä mulle tuli mieleen ameeba:D
- Täti
Minusta Beeda on keksityn vähän kuuloinen nimi ... ikäänkuin se olisi perheen toinen tytär esikoisen nimen ollessa Aada.
Vaikka en pidäkään Beeda -nimestä, niin ei siitä mitään tuon kummempia mielikuvia tule mieleen.
Beata on mielestäni Beedaa kauniimpi nimi.- Bedan pojantytär
Ei Beeda mikään keksitty nimi ole. Isoäitini (syntynyt vuonna 1902) oli nimeltään Beda. - Oikein kaunis nimi!
- Anonyymi
Kiitos vaa oon beeda
- Anonyymi
Ei aitä ole keksitty nyt, se nimi on olut vuosi kymmeniä käytössä
- Anonyymi
Bedan pojantytär kirjoitti:
Ei Beeda mikään keksitty nimi ole. Isoäitini (syntynyt vuonna 1902) oli nimeltään Beda. - Oikein kaunis nimi!
Beeda on nimi! Mun nimi on Beeda 🖕🏻😭
- mieluummin
Aveela Minttu-Maaria
- Liia3
Aika kaukaa haettu tuo pedofiili juttu. Minusta Beeda on oikein sievä nimi tytölle.
Muita saman tyylisiä ovat esim. Bea, Beada, Beata.- Pirkkokin parempi
Miksi rangaista Suomessa lasta jollain B-alkuisella nimellä?
- Anonyymi
Pirkkokin parempi kirjoitti:
Miksi rangaista Suomessa lasta jollain B-alkuisella nimellä?
Ainut riski että moni lausuu sen Peeda siis kovalla P, llä ja silloin se ei enää ole kaunis ja joissain murteissa vielä D kirjainkin sanotaan joko R tai T. Muuten kaunis nimi kun se lausutaan oikein
- diipadu
Beeda on oikein sievä nimi. Se on sitäpaitsi vanha nimi joka on ollut suomalaisessa almanakassakin vuosina 1710-1907, tosin muodossa Beda. Tunnen yhden Beeda nimisen tytön eikä mitään negatiivista ole nimestä koskaan tullut mieleen. Laittakaa ihmeessä nimi tyttärellenne jos se teitä miellytää, muiden mielipiteistä välittämättä.
- mutta mutta
Suomalaisen nimistön muutoksista 1700- ja 1800-luvulla Itä-Suomen yliopistossa väitöskirjan tehneen Riitta Rajasuun mukaan kastekirjaan nimet kirjattiin usein vierasperäisessä asussa, esimerkiksi Wilhelmiksi, mutta arjessa käytettiin suomenkielisiä puhuttelumuotoja kuten Vilhoa tai Villeä. Miksiköhän???
- Vaihtoon vain
Aikamoinen nimihirviö, mutta mennee sisarussarjassa Aada, Beeda, Ceeda...
Kyllä nimestä mitäisi tietää, onko kyseessä tyttö vai poika.- Anonyymi
Nimihirviö?! Miettisit vähän muita joiden kimi on Beeda!esim mää
- Moidiap
Moikka oon 11V tyttö. Meidän koiran nimi on Beeda. Musta tuo nimi ei sovi ihmis lapselle, Bea tai Beda sopisi paremmin. :)
- Anonyymi
Beda ja Beeda lausutaan samalla lailla. Ruotsinkielessä lausutaan vokaali pitkänä siis riittää yksi E
- Anonyymi
Oon ihminen ja nimi on Beeda☠️
- jeepa
Kaunis nimi :)
- Anonyymi
Beda oli alkujaan englantilainen miehen nimi , mutta 1900 alkupuolella muuttui naisen nimeksi m Ruotsissa on 465 ihmistä joilla on tämä nimi joko etu nimenä tai toisena nimenä . Joten nimeä käytetään vielä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574