Kokemuksia ja mielipiteitä kyseisistä malleista. Muotoilu on kaunis, mutta miten toimivat käytännössä? Oletteko olleet tyytyväisiä valintaan?
E700, P510, X450, E100
8
1801
Vastaukset
- juki
puolivuotta ollut e700 ja on pelannut hyvin
- Cee
Voin rehellisesti sanoa entisenä Nokian omistajana että sammari on PUHELIN isolla alkukirjaimella ja koko komeuden kruunaa paras liittymä eli dna maraton...
- tyytymätön
Ollut puoli vuotta E700, sammuilee itsestään esim. viestiä kirjoittaessa
soittoääniä, kuvia ja pelejä et saa suomessa paljon mistään, sävellä ja muokkaa itse jos haluat niitä.
kamera ihan ok mutta sivussa olevaa nappia ei saa kytykettyä pois käytöstä joten räpsii puristuksissa ollessaan monta kuvaa taskun pohjasta.
näppäimet liian lähellä toisiaan, esim C ja punainen luuri, jos painat vahingossa sitä, teksti menetetty, ei jää kirjoitustilaan muistiin niin kuin nokiassa.
ennustava tekstinsyötty huono, et voi palata edelliseen sanaan korjaamaan sitä valittuasi. pakko pyyhkiä sana yli ja kirjoittaa uudelleen.
valittavana 10 tekstiviestin soittoääntä, sitä ei voi itse ladata tai säveltää. muutenkin oudot vaihtoehdot, värinä ensin sitten ääni tai ei ollenkaan. yhteinen äänenvoimakkuus soittoäänille ja tekstiviestin äänelle. ei voi säätää erikseen.
talletettuja soittoääniä ei voi poistaa (?)
akun kiinnitys huono, saattaa irrota itsestään, akku on kyllä kiinni mutta ei saa kosketusta.
vaihdan takaisin Nokiaan... - joonas
tyytymätön kirjoitti:
Ollut puoli vuotta E700, sammuilee itsestään esim. viestiä kirjoittaessa
soittoääniä, kuvia ja pelejä et saa suomessa paljon mistään, sävellä ja muokkaa itse jos haluat niitä.
kamera ihan ok mutta sivussa olevaa nappia ei saa kytykettyä pois käytöstä joten räpsii puristuksissa ollessaan monta kuvaa taskun pohjasta.
näppäimet liian lähellä toisiaan, esim C ja punainen luuri, jos painat vahingossa sitä, teksti menetetty, ei jää kirjoitustilaan muistiin niin kuin nokiassa.
ennustava tekstinsyötty huono, et voi palata edelliseen sanaan korjaamaan sitä valittuasi. pakko pyyhkiä sana yli ja kirjoittaa uudelleen.
valittavana 10 tekstiviestin soittoääntä, sitä ei voi itse ladata tai säveltää. muutenkin oudot vaihtoehdot, värinä ensin sitten ääni tai ei ollenkaan. yhteinen äänenvoimakkuus soittoäänille ja tekstiviestin äänelle. ei voi säätää erikseen.
talletettuja soittoääniä ei voi poistaa (?)
akun kiinnitys huono, saattaa irrota itsestään, akku on kyllä kiinni mutta ei saa kosketusta.
vaihdan takaisin Nokiaan...Viikon ollu puhelin ja juuri nuo vituttaa tässä laitteessa. Pitää varmaan vaihtaa johonkin muuhun esim takaisin nokiaan... Akku ei kestä kun 2-3 päivää. Paska mikä paska
- Mateus
Pelittää loistavasti, ja mikä parasta, EI NOKIALAISTA NARINAA!!! Ei ole niitä nitinänatina vehkeitä ikävä. Design on paras!
- Lillu
kellää kokemuksii tästä?
- Juha
On hyvä puhelin jos kaipaa pelkkää perusluuria. Suht pieni, komea, simpukka ja samsung, mitä voi muuta puhelimelta toivoa. Tosin oon kyllä myös hommaamassa SE:n P800:sta :)
- P510
Juha kirjoitti:
On hyvä puhelin jos kaipaa pelkkää perusluuria. Suht pieni, komea, simpukka ja samsung, mitä voi muuta puhelimelta toivoa. Tosin oon kyllä myös hommaamassa SE:n P800:sta :)
Itelläni on tuo P510 ja on toiminu tosi hyvin ei oo ollu vielä minkäänlaisia ongelmia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534290Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813973- 703458
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963380Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1052393- 352258
- 362129
- 242129
- 382109
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232004