Onko kokemuksia tälläisestä? http://www.sissos.fi/tuote/crosman-c31-co2-ilmapistooli-4-5mm-151-m-s-pakkaus-sisältää-vyökotelon/028478129573/
Kohtuullisen kova lähtönopeus ja hintakin aika kohtuullinen. Lisäksi saanut todella hyviä arvosteluita mitä äsken katselin.
Crosman C31 ilmapistooli, 151 m/s co2
5
707
Vastaukset
- pislariErkki
TosiMies-lehden arvosteluissa ko. pistooli sai parhaat arvostelut metsästyspistoolina. Tulivoimaisuutensa takia ehdoton peli hanhelle. Parveen kun ampuu niin aina muutama putoaa ja vielä hyvinkin korkealta. Ennakko vain tulee muistaa.
- höpövehkeitä
nuo ponnekaasulla toimivat lelut menettävät tehonsa varsin nopeasti, teho laskee selvästi laukaus toisensa perään. sekin vielä kumpaa sillä ammutaan, BB-kuulia vai luoteja, kuulavehkeen osumatarkkuus on olematon, lähinnä hupiräiskintään ja luotia ampuva menettää tehonsa nopeammin johtuen tiukemmista ammuksista, jos kapselin teho loppuu kesken piippu jää tukkoon
- crosmanilla jänistä
Et taida tietää mitään noista vehkeistä. Mulla crosman c21 ja c31 yhdellä co2 kapselilla ampuu sellaiset 150-180 kuulaa tehokkaasti sekä suht tarkasti. Niissä ei tosin ole rihlattua piippua se heikentää tarkkuutta.
C31 kannattaa ostaa Puuilo liikkeestä siellä se on vain 59.90€ - niin "suht tarkasti"
crosmanilla jänistä kirjoitti:
Et taida tietää mitään noista vehkeistä. Mulla crosman c21 ja c31 yhdellä co2 kapselilla ampuu sellaiset 150-180 kuulaa tehokkaasti sekä suht tarkasti. Niissä ei tosin ole rihlattua piippua se heikentää tarkkuutta.
C31 kannattaa ostaa Puuilo liikkeestä siellä se on vain 59.90€se kertoo kaiken noista, olen yhden tuollaisen lelun aikanaan hetken mielenjohteesta ostanut ja huomasin pian mihin ne on tarkoitettu, teinipoikien hupiräiskintään ajanvietteeksi. joka meinaa vähänkään tarkkuutta ampua, nuo lelut kannattaa unohtaa heti kättelyssä.
- crosmanii
niin "suht tarkasti" kirjoitti:
se kertoo kaiken noista, olen yhden tuollaisen lelun aikanaan hetken mielenjohteesta ostanut ja huomasin pian mihin ne on tarkoitettu, teinipoikien hupiräiskintään ajanvietteeksi. joka meinaa vähänkään tarkkuutta ampua, nuo lelut kannattaa unohtaa heti kättelyssä.
No eihän tuo mikään tarkkuus pyssy ole. Edullista ampumista aloittelijalle. Itse olen kuitenkin k.o pistooleilla tauluun napsutellut n.30m päästä helposti. Tehokkaita ilmapistooleiksi kuitenkin. C31 huonopuoli on jäykkä liipaisin, C21 on kevyt liipaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758