Olen nyt runsaat kaksi vuotta (kai) seurannut tätä palstaa joka päivä. Lukenut melkein kaikki kysymykset (paitsi aivan tyhmät) ja olen oppinut todella paljon, eikä ole pahemmin tarvinnut itse kysellä.
Teitä on paljon, jotka uhraatte aikaanne meidän ääliöiden hyväksi ja saatta joskus jopa kiitosta, mutta enimmäkseen päinvastaista.
KIITOS TEILLE!
Vähän tyhmä
2
235
Vastaukset
- Joiku
Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa, mutta viisauden näkee vastauksissa. Paljon on täällä kokemusperäistä tietoa, mutta myös tietokonealan ihmisiä liikkuu näillä palstoilla ilmeisesti.
Olen ns. normaali käyttäjä. En käytä esim. p2p-ohjelmia, joista oletetaan viruten tulevan koneelle ja myöskin piraattijutuista.
Minä olen kyllä eri mieltä. Minulla on ollut muutama virus koneella. En ole vielä imuroinut yhtään elokuvaa tämän puolen vuoden aikana. Silti örkkejä löytyy? Taitavat tulla ilmaisohjelmien mukana? Tai en tiedä mistä.
Olen kyllä pohtinut laajakaistasta luopumista, niin paljon aikaa kuluu örkkien jahtailuun.
Mutta minä myös KIITÄN kaikkia palstalaisia kysymyksistä ja vastauksista. - Yksi vastaaja
Tattista vaan kiitoksista.
Olen muutamiin (kymmeniin) kysymyksiin vastannut näillä palstoilla ja ilo on kokonaan minun puolellani.
On mukavaa antaa neuvoja kun muistaa sen ajan (kauan sitten) kun itse aloitteli näitä tietokonejuttuja opettelemaan ja silloin ei apua juuri saanut muilta kuin kavereilta.
Toivomuksena kysymyksen lähettäjille esitän että laittakaa ihmeessä sitten vastaus jotta tiedetään että oliko vastauksesta apua.
Ja selatkaa näitä palstoja mysö taaksepäin koska useisiin kysymyksiin löytyy sieltä vastaus.
Joskus tuntuu turhauttavalta vastata samanlaiseen kysymykseen uudestaan lähes päivittäin.
Mutta kaikesta huolimatta kysykää rohkeasti sillä tyhmiä kysymyksiä ei ole (vastauksia ehkä joskus) :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474