Minulla on kaksi lasta, Sara Karoliina ja Nora(sanotaan Noora) Kristiina.
Nyt sitten saan kolmannen lapsen, ja nimi ehdotuksia ottaisin mielelläni vastaan.
Itse olen miettinyt esim.
Pojalle:
Niko
Jere
Miko
Lari
Toikeksi nimeksi:
Markus
Nikolas
Tuomas
Tytölle:
Nelli
Nina (Sanottaisiin Niina)
Heini
Tiia
Lotta
Sirkku
Ja toiseksi nimeksi:
Liisa (lähinnä ajattelin Tiian kanssa tätä)
Sofia
Johanna
Nimi ehdotuksia...?
4
354
Vastaukset
- tarja
Lari Markus ja Niina Johanna...miks kirjoitustapa olis eri kuin lausuntatapa,turhan monimutkasta....
- luethan koko viestin =)
Sara Karoliina on aivan ihana loistava täydellinen nimi!!! (jota olen ajatellut myös omalleni!!!) Nora Kristiina on myös tosi kaunis. Onnea tytöistä! =)
Pojalle paras nimi olisi Lari, se on tosi hyvä, kaunis, menevä, pirteä ja siinä on tuo kiva r-kirjain niinkuin isosiskojenkin nimissä.
Jere tulee hyvänä kakkosena, se on myös sellasen menevälle viikarille kiva nimi.
Tyttöjen nimistä mikään ei oikein sovi Saran ja Noran kanssa, pidin kuitenkin nimistä Nelli ja Sirkku. Ja ehdottaisin vielä muita vaihtoehtoja tytölle!!!: Siiri, Carla, Daria, Jarna, Laura, Mira, Meri, Vera, Virva, Petra, Ronja, Riia...
Toisista nimistä: Liisa ei oikein sovi, Johanna on ihan ok, mutta Sofia on TODELLA KAUNIS!!! Poikien toisista nimistä: Nikolas on paras, suorastaan loistava! Tuomas ja Markus ovat melko tylsiä.
Siis, ehdotan näitä:
Vera Katariina!!!!!
Jarna Katriina!!
Petra Sofia
Ronja Johanna/Irina
Lari Nikolas!!!
Lari Kristian
Jere Nikolas
MITÄ MIELTÄ??? =) - Minäpä hyvinkin
Kivat nimet tytöilläsi.
Uudelle tulokkaalle ehdoittaisin
Jere Markus
Heini (tai Nina) Johanna - mette
pojalle:
Jere Tuomas
Niko Markus
Miko Matias (vaikka Matias nimeä ei listassa ollutkaan)
tytölle:
Heini Sofia
Tiia Sofia/Johanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534290Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813973- 703458
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963380Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1052393- 352258
- 362129
- 242129
- 382109
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232004