menee kesälomallaan kesäkursseille tai opiskelemaan? Olisi hyvää aikaa ja kun vielä tulee ne pakkolomatkin niin mikä olisi parempi hetki kun opiskella käyttäytymistä ja kohtelua lapsia kohtaan?
Monelta se on unohtunut, että lapsia pitää kunnioittaa. Me vanhemmat, opettajien esimiehet ja pomot emme aina ehdi joka ongelmaa ratkaista kun on omat työt, niin oma aloitteelisuutta toivoisimme.
Pitkät lomat on hyvä aika opiskella, mutta taitaa laiskottelu viehtättää kun palkka juoksee vaikkei tee mitään! Se on kumma juttu ja siihen pitäisi puuttua. Eihän muutkaan ihmiset saa kuin 1 kk lomaa ja jos olet lisäksi sen 1,5 kk lisää, et saa sitä palkkaa, mutta opettajat saa! Ja muutenkin palkka on liian iso työtunteihin nähden. Ilmankos ala viehättää ja sinne on tunkua. Korkea palkka, pitkät lomat, lyhyet päivät ja kahvitauko joka tunnin välissä.
Kuinkahan moni opettaja
5
76
Vastaukset
- shortsiope
Monelta vanhemmalta on unohtunut, että opettajia pitää kunnioittaa. Me opettajat ja muu koulun henkilöstö ja esimiehet ja pomot emme
aina ehdi joka ongelmaa ratkaista kun
on omat työt, niin omaloitteelisuutta
toivoisimme vanhemmilta selviytyä lastensa ongelmista ilman koulun ainaista apua. Lapsenne ovat omianne ja siksi myös lastenne ongelmat teidän ongemianne.
Susittelemme käytöskoulutusta teille vanhemmat tulevaa lukuvuotta ja hyvää yhteistyötä varten. Voitte käyttää kesälomanne tähän hyvään ja välttämättömään asiaan.
Opettajat eivät ole koulun ongelma, vaan vanhemmat. Kun katsomme lastanne, näemme hänessä teidän kuvanne. - Kenkku ope
Itse vetelen kähinnä Jägermeisteria koko lomani. Syksyn aloitan sairaslomalla mikäli työ ei huvita.
V.tuttaako, ap?- rahaa on jo liikaa
No ei, minä vietän koko lomani mökillä, järven rannalla.. piilopirtissä. Olen työtön ja kesällä se on kivaa ja talvella. Kesällä saa nauttia olosta ja talvella myös, ei tarvi lähtä tuonne pakkaseen raappaamaan autoa, vaan olla vaan lämpimässä.
Töitä teen mikä huvittaa ja kun olen käsistäni erittäin taitava, kudon ja ompelen sekä teen puutöitä ja maalaan ym entisöin, niin kirpparilla tai netin kautta pystyy myymään hyvin tuotteita, ja sillä saa rahaa että pärjää korvauksien ja toimeentulotuen lisäksi.
Omaehtoinentyö on kivaa. - Kenkku ope
rahaa on jo liikaa kirjoitti:
No ei, minä vietän koko lomani mökillä, järven rannalla.. piilopirtissä. Olen työtön ja kesällä se on kivaa ja talvella. Kesällä saa nauttia olosta ja talvella myös, ei tarvi lähtä tuonne pakkaseen raappaamaan autoa, vaan olla vaan lämpimässä.
Töitä teen mikä huvittaa ja kun olen käsistäni erittäin taitava, kudon ja ompelen sekä teen puutöitä ja maalaan ym entisöin, niin kirpparilla tai netin kautta pystyy myymään hyvin tuotteita, ja sillä saa rahaa että pärjää korvauksien ja toimeentulotuen lisäksi.
Omaehtoinentyö on kivaa.Muista kuitenkin opiskella ja kurssitta itseäsi ihan koko ajan, etreivät taitosi vain pääse ruostumaan. Ja muista, että joku sinunkin elämäntyylisi kustantaa.
- Maksa kiltisti vaan!
Kenkku ope kirjoitti:
Muista kuitenkin opiskella ja kurssitta itseäsi ihan koko ajan, etreivät taitosi vain pääse ruostumaan. Ja muista, että joku sinunkin elämäntyylisi kustantaa.
Totta, sen muistan aina. Joten tehkääpä työläiset paaaaaalllljon ylitöitä, jotta verorahat riittää ensikesäänkin, ettei tässä joudu töihin! En sitten millään ehtisi.
Ps. sunkin palkasta tais tulla viiskymmppinen tossa toissapäivänä.. kun korvaukset tupsahti tilille..;)) kiitos siitä.
Laita tulemaan lisää vaan, kylmä kalja olis nyt poikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005