onko kellään kokemusta et on syönyt terolut nimistä keltarauhas hormonia??kun ite just söin ja lääkäri sanoi että menkkojen pitäis alkaa mut ei alkanut vielä??söin 14 päivää niitä.pitääkö mun vaan oottaa nyt vai ottaa yhteys lääkäriin??!!kun menkat alkaa sit pitäisi syödä sellaisia clomifeni nimisiä lääkkeitä..vastatkaa nopeasti jos tiedätte!!
heij
3
1444
Vastaukset
- Kokemusta
Koska lopetit terolutin syömisen? Itselläni menkat alkoivat muutama päivä viimeisen pillerin ottamisen jälkeen. Aivan kuin E-pillereidenkin jälkeen.
- terot
Mulla kävi juuri pari viikkoa sitten niin, että terojen jälkeen ei vuodot alkaneet. Olen niitä kyllä aiemminkin käyttänyt ja silloin vuodot on alkaneet muutaman päivän kuluttua terojen lopettamisesta. Tällä kertaa odottelin viikon ja sitten soitin lääkärilleni. Hän varasi minulle ajan parin päivän päähän ja katsottiin ultralla kohdun limakalvon paksuus. Se oli "viivaa" eli niin ohut kuin se olisi silloin kun on juuri ollut kuukautiset. No se tarkoitti sitä, että aloitin samantien klomifeeni-Menogon yhdistelmähoidon. Minulla kun pelkät klomit ei saa aikaan muniksien kypsymistä. Luulen, että sinulla saattaa tulla eteen sama ongelma (siis pelkät klomit ei toimi), jos nyt jää vuodot tulematta terojen kanssa...
- terot
...edelliseen viestiin: Kohtuni limakalvo oli siis niin ohut, ettei se olisikaan voinut vuotaa pois, koska ei olisi ollut mitään vuodettavaa! Kohdun limakalvon kasvuun pitää Terolut-hoidon aikanakin olla riittävästi omaa naishormonituotantoa. Terolut kun on keltarauhashormoni, jolla ei ole kohdun limakalvoa kasvattavaa vaikutusta.
Voit varmaan odotella noin viikon verran viimeisen Teron ottamisen jälkeen kuukautisten alkamista. Jos ei mitään kuulu, ota yhteys omaan lääkäriisi. Luulen, että hän mittaa siinä tapauksessa ultralla limakalvosi paksuuden. Jos se on ohut, voit aloittaa klomifeenin käytön heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623