18v poika vastailee kaikkiin kyssäreihin

:) :(

-OTSIKKO-

112

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylulukylykkkk

Kui iso kulli

• :) :(

17cm pitkä paksuutta en tiiä ku en oo mitannu

• nnnnnnnkkkkkkkkkkkkk

Minkä väriset silmät?

Ruskeet. Nuorempana oli vihreet sit vihreen ruskeet ja nyt on vaan ruskeet.

• Mul on tylsä elämä

1. Oletko 95 vai 94 syntyny?

2. Mitä mieltä olit koulukiusaamisesta yläasteella, miksi?

3. Oliko yläasteellasi tukioppilastoimintaa?

4. Jos oli, olitko itsetukioppilas?

5. Mikä oli päättötodistuksesi keskiarvo?

6. Mitkä ovat tulevaisuudensuunnitelmas?

• tubabbaboy

Millon poltit ekan kerran tupakkaa

1. 95

2. Tyhmää touhua, koska en ymmärrä miksi joitain pitää kiusata jos he ovat vähän pulleempia tai näyttävät erilaisilta tai tykkäävät vähän erillaisimmista asioista.

3. Ei kyllä tainnu olla

4. En ollu

5. 7 olin tyhmä ja en viittiny panostaa mihinkään joka ei ollu kiinostavaa niinpä en hirveästi tunneilla kuunnellu.

6. Nyt pistit pahan kysymyksen, täytyy sanoo et en tiedä. Yläasteen lopulla valitsin randomisti jatko-opiskelu paikat ja nyt oon opiskelemassa ITC-asentajaksi ja ei kiinnosta yhtään koko ala.

tubabbaboy kirjoitti:

Millon poltit ekan kerran tupakkaa

6luokalla pöllittiin kaverin mutsin askista pari sätkää jo poltettiin ne. Sen jälkeen en oo röökii polttanu.

• tohtorijyyrgen
        :) :( kirjoitti:

1. 95

2. Tyhmää touhua, koska en ymmärrä miksi joitain pitää kiusata jos he ovat vähän pulleempia tai näyttävät erilaisilta tai tykkäävät vähän erillaisimmista asioista.

3. Ei kyllä tainnu olla

4. En ollu

5. 7 olin tyhmä ja en viittiny panostaa mihinkään joka ei ollu kiinostavaa niinpä en hirveästi tunneilla kuunnellu.

6. Nyt pistit pahan kysymyksen, täytyy sanoo et en tiedä. Yläasteen lopulla valitsin randomisti jatko-opiskelu paikat ja nyt oon opiskelemassa ITC-asentajaksi ja ei kiinnosta yhtään koko ala.

Isäsi verkkopankkitunnukset?

tohtorijyyrgen kirjoitti:

Isäsi verkkopankkitunnukset?

25180337 3955

• hylätty ja yksin

Oon 14v tyttö ja harkinnu itsemurhaa noin 2 vuotta useista eri syistä. Muutaman kerran oon melkein tehny itsemurhan, kun tuntui etten enää jaksa. Kukaan tuttu ei tiedä, et oon harkinnu tai melkein tehny itsemurhan. Tarkoitan, et oon melkein tehny itsemurhan, sitä, et istuin joen varrella ja mietin tunteja, et elänkö vai hukutanko itseni siihen jokeen.

Ootko ikinä kattonu youtubesta kuolleille tehtyjä muistovideoita?

En oo kattonu ikinä muistovideoita, ehk voisit linkkaa muutaman nii mä katon ne.

Tohon sun itsemurha juttuun voisin sanoo et mun mielestä jos sulla todella menee paskasti ja elämä vituttaa nii sul on täysi oikeus tehä itsemurha. Ja jos todella aiot tappaa ittes nii muista et se päätös on lopullinen.

• 4454

En oo kattonu ikinä muistovideoita, ehk voisit linkkaa muutaman nii mä katon ne.

Tohon sun itsemurha juttuun voisin sanoo et mun mielestä jos sulla todella menee paskasti ja elämä vituttaa nii sul on täysi oikeus tehä itsemurha. Ja jos todella aiot tappaa ittes nii muista et se päätös on lopullinen.

No ei todellakaan ole kannattavaa riistää omaa henkeä... Ei sulla oo kun 1 elämä, kannattaako sitä nyt välttämättä heittää menemään?

• hylätty ja yksin
    • pullani mun

Ootko sellanen vitun pinnallinen?

• ????????

Katoitko?

En ole pinnallinen.
      Katsoin ton muistovideon ja sit viel muutaman lisää. On se kiva et jotkut tekee tommosia videoita. Jos mä kuolisin nii musta tuskin tommosta videota tehtäis, mut ei se mua haittaa :P

• kysynpä vaan

Mitkä asiat sua vituttaa?
        Mitä asioita vihaat?
        Entä millaisista ihmisistä et pidä?

kysynpä vaan kirjoitti:

Mitkä asiat sua vituttaa?
        Mitä asioita vihaat?
        Entä millaisista ihmisistä et pidä?

1. Se että joudun tekemään jotain tylsää, turhaa ja hyödytöntä.

2. Vihaan sitä kun jotkut ihmiset tulee puuttumaan sun asioihin ja kuvittelee tietävänsä susta jotain.

3. En pidä tyhmistä, junteista, epäsuvaitsevista ja piheistä ihmisistä. Ja sit viel useimmat vanhat ihmiset ärsyttäviä.

• Plz saanko helppii?

1. Se että joudun tekemään jotain tylsää, turhaa ja hyödytöntä.

2. Vihaan sitä kun jotkut ihmiset tulee puuttumaan sun asioihin ja kuvittelee tietävänsä susta jotain.

3. En pidä tyhmistä, junteista, epäsuvaitsevista ja piheistä ihmisistä. Ja sit viel useimmat vanhat ihmiset ärsyttäviä.

Nimimerkki "hylätty ja yksin", onko kikkii? Haluan auttaa! :( Oon kans 14 v, positiivinen tyttö ja haluisin auttaa, jos sulle vaan mitenkään sopis? Jaettu taakka on puolet kevyempi! :( :)

Ja muille joo en leiki mitää psykologii mut haluun vaa auttaa :P

• hylätty ja yksin

Mul ei oo kikkii, mut sähköposti löytyy. Voin laittaa tähän.

Kyselkää hei viel lisää :D

• Siin on pari kyssärii

Mikä on mielestäsi hirveintä, mitä ihmiselle voi tapahtua? Miksi?
        Miten päästä yli ihastuksesta, jota ei nää enää koskaan?

Siin on pari kyssärii kirjoitti:

Mikä on mielestäsi hirveintä, mitä ihmiselle voi tapahtua? Miksi?
        Miten päästä yli ihastuksesta, jota ei nää enää koskaan?

Mun mielestä kuolema on hirveintä mitä voi tapahtua, koska se on ehdoton loppu. Mutta jos kuolemaa ei lasketa niiiii sitte varmaaaa.... pitkä ja tuskallinen kiduttaminen, koska se ei mun mielest tunnu kovin kivalle.

Jos ihastut uudestaa nii sit se vanha unohtuu. Mut kyl se pitäs ajan kans myös unohtuu, ite tosin muistan vanhat ihastukseni ja ne kaikki valitettavasti jäi vain ihastuksiksi :P Meinaatko muute tol "jota ei nää enää koskaan" et hän kuoli vai oli kenties unessa tai joku fiktiohahmo, sit on suru tietenki suurempi koska häntä et voi saada.

• Siin on pari kyssärii

Mun mielestä kuolema on hirveintä mitä voi tapahtua, koska se on ehdoton loppu. Mutta jos kuolemaa ei lasketa niiiii sitte varmaaaa.... pitkä ja tuskallinen kiduttaminen, koska se ei mun mielest tunnu kovin kivalle.

Jos ihastut uudestaa nii sit se vanha unohtuu. Mut kyl se pitäs ajan kans myös unohtuu, ite tosin muistan vanhat ihastukseni ja ne kaikki valitettavasti jäi vain ihastuksiksi :P Meinaatko muute tol "jota ei nää enää koskaan" et hän kuoli vai oli kenties unessa tai joku fiktiohahmo, sit on suru tietenki suurempi koska häntä et voi saada.

Yksinkertaisesti mun ihastus on muuttanu pois täältä. Edellinen ihastus on varattu ja pääsin hänestä yli reilusti yli vuoden jälkeen. Eikä todellakaan ollu helppoo, vaan kävin läpi helvetin sen takia.

• blondii:-P

Ootko omasta mielestäs komia? :-) kerro sun ulkonäöstäs ja luonteesta? :-)

Omasta mielestä en oo se pussin herkuin karkki mut tuskin sekään mikä syödään aina vikaks.

Mulla on lyhyt ruskee tukka, joka on edestä vähän pystyssä. Ja sit mulla on ruskeet silmät ja silmälasit, yritin tosin käyttää piilareit mut ei onnistunu ko on nii herkät silmät niinp ajattelin mennä laserleikkaukseen sitku oon 20v. Oon 180cm pitkä ja 65kg painava. Vasemmas korvassa on 3 korvista ja oikeess 1.

Luonteeltani olen aika ujo, mikä meinaa sitä et jos oon esim jossai bileis nii en mee tuntemattomille juttelee mut jos joku tulee kumminki mulle juttelee nii pidän keskustelua yllä. Olen myös hyvin suvaitsevainen eli hyväksyn kaikki ihmiset oli ne sitte homoja tai heteroja, eri rotusia ku minä, eri maalasia tai muute vaan normaalista poikkeavia. Olen myös omasta mielestäni hyvä ihminen esim.
        Olin vähä enne joulua pari vuot sitte ostamassa lahjaa broidille ja sit siin lelukaupan kassalla (mun edessä) oli joku 8-10v tyttö jollei sit ollu tarpeeks rahaa ostaa pehmolelua (nalle) nii mä sitte ostin tän nallen sille joka makso 29,95€. Sit tää tyttö sano et se on lahja isosiskolle, joka oli kuulemma masentunu ku sen poikkis jätti sen vähä aikaa sitten. No sit vaa sanoin et kerro terkkuja siskolles ja kävelin coolisti pois.
        Sori tuli vähä pitkä :D

• Haaveena olisi

Omasta mielestä en oo se pussin herkuin karkki mut tuskin sekään mikä syödään aina vikaks.

Mulla on lyhyt ruskee tukka, joka on edestä vähän pystyssä. Ja sit mulla on ruskeet silmät ja silmälasit, yritin tosin käyttää piilareit mut ei onnistunu ko on nii herkät silmät niinp ajattelin mennä laserleikkaukseen sitku oon 20v. Oon 180cm pitkä ja 65kg painava. Vasemmas korvassa on 3 korvista ja oikeess 1.

Luonteeltani olen aika ujo, mikä meinaa sitä et jos oon esim jossai bileis nii en mee tuntemattomille juttelee mut jos joku tulee kumminki mulle juttelee nii pidän keskustelua yllä. Olen myös hyvin suvaitsevainen eli hyväksyn kaikki ihmiset oli ne sitte homoja tai heteroja, eri rotusia ku minä, eri maalasia tai muute vaan normaalista poikkeavia. Olen myös omasta mielestäni hyvä ihminen esim.
        Olin vähä enne joulua pari vuot sitte ostamassa lahjaa broidille ja sit siin lelukaupan kassalla (mun edessä) oli joku 8-10v tyttö jollei sit ollu tarpeeks rahaa ostaa pehmolelua (nalle) nii mä sitte ostin tän nallen sille joka makso 29,95€. Sit tää tyttö sano et se on lahja isosiskolle, joka oli kuulemma masentunu ku sen poikkis jätti sen vähä aikaa sitten. No sit vaa sanoin et kerro terkkuja siskolles ja kävelin coolisti pois.

1. Miten pääsee ihminen syöttöporsaaksi?

2. Mitä syöttöporsaat syö ja kuinka paljon?

3. Kuinka lihavaksi syöttöporsaana joutuu lihomaan kg?

4. Mitä syöttöporsaalle tapahtuu?

5. Haaveena olisi olla syöttöporsaaksi tuleminen?

6. Joutuuko ihminen syöttöpossuna talon keittiöön vai joutuuko karsinaan?

7. Kuka päättää syöttöporsaan painon ja lihavuuden?

8. Pystyykö enään itse liikkumaan lihavana possuna sitten?

9. Onnistuuko syöttöporsaan kasvatus koti oloissa vai joutuuko pakosti maatilan lihotettavaksi possutilalle?

10. Joudunko ennen syöttöporsaan lihottuksessa vatsan ympäryyden ja painon mittaukseen ja lihavana possuna myös mittaukseen?

• blondii:-P

Kuulostat mukavalta ja ihan komialta tyypiltä! :-) Ei haittaa vaikka tekstistäs tuli pitkä. Sainpaha tietää siusta paljon :-) Saanko kysyä et mistäs päin oot? Ja opiskeletko tällä hetkellä jotakin? :-)

blondii:-P kirjoitti:

Kuulostat mukavalta ja ihan komialta tyypiltä! :-) Ei haittaa vaikka tekstistäs tuli pitkä. Sainpaha tietää siusta paljon :-) Saanko kysyä et mistäs päin oot? Ja opiskeletko tällä hetkellä jotakin? :-)

Asun Myyrmäessä ja opiskelen täl hetkel eloktroniikka asentajaksi amiksessa. Mut se on niin tylsä ala et en tiiä jaksanko opiskella loppuun asti, toisaalta mul on vaan yks vuos enää jäljellä et ehkä käyn sen loppuun nii sit on paperit johonki.

1. Syöt paljon ja rasvasta
      2. Rasvasta ja lihottavaa ruokaa
      3. Riippuu sun pituudesta mitä lyhyempi oot sitä vähemmän sun täytyy painaa
      4. Ei kai mitää ihmeellist
      5. No se on kiva et sul on jonkilaine haave
      6. Riippuu syöttöporsaasta, söpöt keittiöön rumat karsinaan
      7. Vaaka
      8. Sit oot tarpeeks lihonnu ku et pysty enää liikkumaan
      9. Onnistuu kotioloissa mut maatilalla on helpompaa
      10. Kyllä joudut

• Haaveena olisi

1. Miten maatilalla on helpompaa lihoo ja paisua lihavaksi syöttöporsaaksi?

2. Joutuuko maatilalla emännän keittiössä syöttöporsaana syömään kaiken mitä emäntä laittaa lautaselle?

3. Millaista se syöttöpossu pojan ruoka on keittiössä?

4. Millaista se syöttöpossu pojan lihotus juoma on kun syö keittiössä?

5. Onko maatilan lapset ja nuoret tosi lihavia syöttöporsaita?

6. Voiko emäntä laittaa minut tosi lihavana leikisti joulu kinkkuksi jos kysyn häneltä millaista se on olla kinkkuna oleminen?

7. Voiko emäntä pitää minua kompostina keittiössä myös tosi lihavana?

8. Voiko minusta itsestä myös tuntua että olen emännän komposti keittiössä?

9. Kuinka usein joutuu syöttöporsaana syömään talon keittiössä?

10. Pitääkö kertoa possutilan emännälle että haluaa syöttöporsaaksi lihoa?

11. Kysyykö possutilan emäntä kuinka lihavaksi haluat paisua ja voiko se laittaa paidan alle erikokoisia tyyny vaihtoehtoja?

12. Voiko joutuu jäämään emännän komposti/syöttöporsaaksi tilan keittiöön?

13. Olisiko nyt kesälomalla hyvä aika mennä possutilan emännän lihotettavaksi kesäkuusta elokuulle kesäpojaksi lihomaan?

14. Pitääkö emäntä minua ilman paitaa että näkee kuinka nopeasti vatsa pullistuu syöttöpossu pojalla?

15. Montako kk kestää että alan lihomaan syöttöporsaaksi?

16. Joutuuko maatilalle menemään iltapäivällä koulun jälkeen ja viikkon loppuisin ja hiihtolomalla ja jouluna myös syömään että lihoo niin että ei jaksa liikkua?

17. Mitä sanon sitten koulussa kavereille jos huomaavat minun lihonneena?

18. Millaista on olla lihava syöttöpossuna ja kompostina oleminen possutilalla?

19. Joutuuko jäämään possutilalle tosi lihavana syöttöpossu poikana?

20. Onko maatilalla minulle isompia vaatteita vai tekeekö isäntä suutarin taidoilla mittatilaustyönä minulle isommat vaatteet ja onko vaatteet kuinka löysät päähäni varmaan sen takia jos lihon viellä lisää pulleutta niin on kasvu varaa viellä?

• Yksinäinen : (

Sinun pituus ja paino ja harrastat ko sä jotain urheilua?

180cm
        65kg
        En harrasta tällä hetkellä mitään

180cm
        65kg
        En harrasta tällä hetkellä mitään

Miten sä sitten pysyt noin hoikkana kun oot 180cm 65kg???

Yksinäinen : ( kirjoitti:

Miten sä sitten pysyt noin hoikkana kun oot 180cm 65kg???

Mul on vitun hyvät geenit :D
        Voin syyä mitä vaan mut en vaan liho

Mul on vitun hyvät geenit :D
        Voin syyä mitä vaan mut en vaan liho

Mitä tarkoittaa että on hyvät geenit ja mitkä on geenit?

Yksinäinen : ( kirjoitti:

Mitä tarkoittaa että on hyvät geenit ja mitkä on geenit?

No lyhyesti sanottuna ne on rakennusohjeet jotka perit vanhemmiltas. Niiden mukaan sun kroppas rakennetaan esim. hiusten väri, rotu, jne..

Voit lukee myös lisää tosta ---> http://fi.wikipedia.org/wiki/Geeni

• Haaveena olisi

Miksi et vastaa 20 kysymykseen?

En jaksanu alkaa kirjottaa, mut voin nyt vastaa.

1. Enemmän safkaa
        2. Et joudu vaan saat ja muista pyytää aina lisää
        3. Hyvää
        4. Cocis
        5. Ei välttämättä
        6. Voi laittaa
        7. Ei voi
        8. Voi tuntua
        9. Kolmesti päivässä
        10. Tietenki eihä se muute tiiä
        11. Kysyy ja jos pyydät nii kyl niit tyynyi voi koklata
        12. Ei voi
        13. Nyt on just paras hetki
        14. Kyllä pitää
        15. 5kk
        16. Ei joudu, mut jos et mee nii lihot hitaammin syöttöporsaaksi
        17. Sanot et elät unelmaas
        18. En tiiä ku en oo syöttöporsas
        19. Ei oo pakko jäädä
        20. Uudet vaatteet saat siellä

Ja sit viel pyydän et älä enää kysy syöttöporsaista mitään. oki? :D

• Haaveena olisi

Etkö sä välitä minusta edes? ja enkö mä saa kirjoittaa sulle mitään?

En sanonu ettet saa kirjottaa mitään. Pyysin vaan ettet kysy enää syöttöporsaista :D

• Haaveena olisi

En sanonu ettet saa kirjottaa mitään. Pyysin vaan ettet kysy enää syöttöporsaista :D

Roope mulla olisi muutama kysymys siihen syöttöporsas kysymyksiin kun en oo nukkunut viime yönä voinko kysyy ne kysymykset???

Nämä asiat jäi minua vaivaamaan

1. Mua jäi vaivaamaan millaisissa vaatteissa mun pitäisi mennä possutilalle riittääkö ilman paitaa vai paita päällä ja farkut vai shortsit kun kävelen pihalle ja pitääkö mulla olla myös vaihtovaatteet repussa?

2. Pitääkö possutilalla kun menee sinne lihotettavaksi niin pitääkö täyttää paperi jossa on minun tiedot ja valokuva ja onko kesä poika kesätöihin vai lihotukseen tulossa tilan syöttöporsaaksi ja mitä muuta pitää täyttää?

3. Onko se harvinaisista että kesäpoika tulee tilalle syöttöporsaaksi eikä tilan raskaisiin töihin?

4. Olisiko possutila hyvä olla lähellä
        kouluun ja kotiin kun on syönyt vatsan ähkyyn saakka ja että pääsee maatilan lihotukseen kun tulee koulusta tai omasta kotoonta
        possutilalle taas syömään?

5. Olen aika luuviulu ja haluaisin läskiä rinnan ja vatsan päälle niin että luut häviää ja vatsan olisi tosi lihava ja olisi tosi kivaa olla emännän possuna?

6. Olisiko possutila ammatti maisempaa lihottaja jos heidän
        omat lapset olisi tosi lihavia?

7. Onko sun mielestä syöttöpossu oikea karsinassa asuva possu vai nuori jota emäntä syöttää syöttöporsaaksi?

8. Jäi vaivaamaan mitä tarkoitit tuossa ensimmäisessä kysymyksessä Kysymys oli. Joutuuko ihminen syöttöpossuna talon keittiöön vai joutuuko karsinaan? Vastauksesi oli. Riippuu syöttöporsaasta, söpöt keittiöön rumat karsinaan. Eli millä tavalla emäntä katsoo esim minun söpöyden tai ruman eli millä tavalla pitää olla söpö että päätyy keittiö lihotukseen ja millä tavalla pitää olla ruma että päätyy karsina lihotukseen?

9. Millainen vaa'at on millä emäntä punnitsee minun läskimakkara pulskan syöttöpossu pojan?

10. Olisiko se emäntä syöttöpossun vatsaa taputtanut kädellä kun olisi lihonnut isoksi palloksi ja syönyt kiltisti emännän ruokaa?

11. Onko possutilan emäntä ja isäntä itse tosi lihavia läskejä?

12. Syökö syöttöpossu poika itse vai auttaako emäntä syöttämällä syöttöpossua?

13. Jos emäntä pitäisi minua kompostina niin olisiko minun oltava suu auki suppilo suussa kun emäntä kaataisi minun kurkusta alas lihottavaan rasvaista maitoa ja ruoka jätteitä?

14. Minkä ikäisiä lapsia ja nuoria emäntä voisi lihottaa keittiössä tosi pulleaksi syöttöporsaaksi?

15. Joutuuko Jouluaattona myös tulemaan possutilalle syömään että lihon syöttöporsaaksi ja joudunko syömään koko ajan joulu puuroa 100g margariinilla ja joudunko myös syömään koko ajan joulu suklaata että turboon tosi pulskaksi?

16. Pitääkö emäntä minua tilan porsaana kun olen tosi lihava ja pitääkö emäntä huolen että vatsa ei pienene vaan pysyn tilan pulskana possu poikana ja pitää huolen että reidet ovat tosi isot possu pojalla?

17. Voiko emäntä leikisti minua lihavan pulskana kun leikisti näyttää miten saa minusta kinkkun tehtyy niin voiteleeko se sinappilla ja korppujauhoilla levittää läskinä kinkku vatsan päälle ja pistää minun ja sen jälkeen pistää minut uuniin kuinka kauvaksi aikaa leikisti paistumaan 30-60min 28°C ja sen jälkeen pistää minut pöytään makaamaan?

18. Voiko joutua possutilalla olemaan ulko aitauksessa pulskana
        possuna aina silloin kun emäntä tekee ruokaa niin voiko emäntä syöttää minulle myös karsina possujen rehu ruokaa ja voiko ruuan jätteitä syöttää possu pojalle?

19. Onko hyvä asia siinä että emäntä voi pitää minua tilan syöttöpossuna jos hänen ruoka ei mahdu pakastimeen ja jääkaappiin niin emäntä voi syöttää syöttöporsaalle ne jolloin mä lihon tosi pulskaksi possuksi olisiko mahdollista???

20. Miten se maksimi paino johon possutila lihottaa minut niin miten se lasketaan minun maksimi paino niin montako kiloa normaali painosta yli painoon montako kiloa?

21. Kun possutilalta saan uudet isot vaatteet niin lukeeko niissä paidoissa ja housuissa jotain possutilan mainos teksti ja jotain muuta niin mitä voisi lukea?

22. Mulla on nyt talvella kylmä ja palelen ulkona niin onko mulla kylmä sitten kun oon jätti lihava syöttöpossu?

23. Mä en hirmuisen hyvin osaa uida niin mitä käy kun oon jätti lihava syöttöpossu poika?

24. Kuinka usein emäntä punnitsee ja mittaa vatsan, reidet, pohkeet ja
        käsien ympäryydet?

25. Pääseekö syöttöporsas ruoka kauppaan mukaan?
        Missä mä olisin kun en jaksaisi kävellä ruoka kaupassa?
        Ihaileeko ihmiset ja tuijottaako ne minua ruoka kaupassa?

• Haaveena olisi
        Haaveena olisi kirjoitti:

Roope mulla olisi muutama kysymys siihen syöttöporsas kysymyksiin kun en oo nukkunut viime yönä voinko kysyy ne kysymykset???

Nämä asiat jäi minua vaivaamaan

1. Mua jäi vaivaamaan millaisissa vaatteissa mun pitäisi mennä possutilalle riittääkö ilman paitaa vai paita päällä ja farkut vai shortsit kun kävelen pihalle ja pitääkö mulla olla myös vaihtovaatteet repussa?

2. Pitääkö possutilalla kun menee sinne lihotettavaksi niin pitääkö täyttää paperi jossa on minun tiedot ja valokuva ja onko kesä poika kesätöihin vai lihotukseen tulossa tilan syöttöporsaaksi ja mitä muuta pitää täyttää?

3. Onko se harvinaisista että kesäpoika tulee tilalle syöttöporsaaksi eikä tilan raskaisiin töihin?

4. Olisiko possutila hyvä olla lähellä
        kouluun ja kotiin kun on syönyt vatsan ähkyyn saakka ja että pääsee maatilan lihotukseen kun tulee koulusta tai omasta kotoonta
        possutilalle taas syömään?

5. Olen aika luuviulu ja haluaisin läskiä rinnan ja vatsan päälle niin että luut häviää ja vatsan olisi tosi lihava ja olisi tosi kivaa olla emännän possuna?

6. Olisiko possutila ammatti maisempaa lihottaja jos heidän
        omat lapset olisi tosi lihavia?

7. Onko sun mielestä syöttöpossu oikea karsinassa asuva possu vai nuori jota emäntä syöttää syöttöporsaaksi?

8. Jäi vaivaamaan mitä tarkoitit tuossa ensimmäisessä kysymyksessä Kysymys oli. Joutuuko ihminen syöttöpossuna talon keittiöön vai joutuuko karsinaan? Vastauksesi oli. Riippuu syöttöporsaasta, söpöt keittiöön rumat karsinaan. Eli millä tavalla emäntä katsoo esim minun söpöyden tai ruman eli millä tavalla pitää olla söpö että päätyy keittiö lihotukseen ja millä tavalla pitää olla ruma että päätyy karsina lihotukseen?

9. Millainen vaa'at on millä emäntä punnitsee minun läskimakkara pulskan syöttöpossu pojan?

10. Olisiko se emäntä syöttöpossun vatsaa taputtanut kädellä kun olisi lihonnut isoksi palloksi ja syönyt kiltisti emännän ruokaa?

11. Onko possutilan emäntä ja isäntä itse tosi lihavia läskejä?

12. Syökö syöttöpossu poika itse vai auttaako emäntä syöttämällä syöttöpossua?

13. Jos emäntä pitäisi minua kompostina niin olisiko minun oltava suu auki suppilo suussa kun emäntä kaataisi minun kurkusta alas lihottavaan rasvaista maitoa ja ruoka jätteitä?

14. Minkä ikäisiä lapsia ja nuoria emäntä voisi lihottaa keittiössä tosi pulleaksi syöttöporsaaksi?

15. Joutuuko Jouluaattona myös tulemaan possutilalle syömään että lihon syöttöporsaaksi ja joudunko syömään koko ajan joulu puuroa 100g margariinilla ja joudunko myös syömään koko ajan joulu suklaata että turboon tosi pulskaksi?

16. Pitääkö emäntä minua tilan porsaana kun olen tosi lihava ja pitääkö emäntä huolen että vatsa ei pienene vaan pysyn tilan pulskana possu poikana ja pitää huolen että reidet ovat tosi isot possu pojalla?

17. Voiko emäntä leikisti minua lihavan pulskana kun leikisti näyttää miten saa minusta kinkkun tehtyy niin voiteleeko se sinappilla ja korppujauhoilla levittää läskinä kinkku vatsan päälle ja pistää minun ja sen jälkeen pistää minut uuniin kuinka kauvaksi aikaa leikisti paistumaan 30-60min 28°C ja sen jälkeen pistää minut pöytään makaamaan?

18. Voiko joutua possutilalla olemaan ulko aitauksessa pulskana
        possuna aina silloin kun emäntä tekee ruokaa niin voiko emäntä syöttää minulle myös karsina possujen rehu ruokaa ja voiko ruuan jätteitä syöttää possu pojalle?

19. Onko hyvä asia siinä että emäntä voi pitää minua tilan syöttöpossuna jos hänen ruoka ei mahdu pakastimeen ja jääkaappiin niin emäntä voi syöttää syöttöporsaalle ne jolloin mä lihon tosi pulskaksi possuksi olisiko mahdollista???

20. Miten se maksimi paino johon possutila lihottaa minut niin miten se lasketaan minun maksimi paino niin montako kiloa normaali painosta yli painoon montako kiloa?

21. Kun possutilalta saan uudet isot vaatteet niin lukeeko niissä paidoissa ja housuissa jotain possutilan mainos teksti ja jotain muuta niin mitä voisi lukea?

22. Mulla on nyt talvella kylmä ja palelen ulkona niin onko mulla kylmä sitten kun oon jätti lihava syöttöpossu?

23. Mä en hirmuisen hyvin osaa uida niin mitä käy kun oon jätti lihava syöttöpossu poika?

24. Kuinka usein emäntä punnitsee ja mittaa vatsan, reidet, pohkeet ja
        käsien ympäryydet?

25. Pääseekö syöttöporsas ruoka kauppaan mukaan?
        Missä mä olisin kun en jaksaisi kävellä ruoka kaupassa?
        Ihaileeko ihmiset ja tuijottaako ne minua ruoka kaupassa?

Miksi et vastaa 25 kysymykseen?

Onko sulla autoa kun oot 18v?

Mulla on nälkä ja kotona ei oo ruokaa jääkaapissa?

1. Shortsit ja toppi
        2. Ei tarvi täyttää mitää
        3. Kylse aika harvinaista on
        4. Eiku täytyy olla väh. 30km päässä ihmisasutuksesta
        5. niihä se ois
        6. Ei olis
        7. Se riippuu asioist
        8. Se kattoo sun nassuus ja päättää ootko söpö vai et
        9. Se on semmone 10g tarkkudel toimiva
        10. Oisha se kivaa jos vähä taputtelis
        11. Eine mitää tosilihavia voi olla ku täytyy niist syöttöporsaist pitää huolta
        12. Itse syö
        13. Kyllä
        14. 10v alkaen
        15. Tietenki
        16. Kyl se sust huolen pitää
        17. Kyllä voi
        18. Jos tkkäät rehuruuasta nii miks ei
        19. Kyllä
        20. Ei ole maksimipainoa
        21. Ei lue mainosta, niis voi lukea possun nimi nii on helppo tunnistaa kenelle vaatteet kuuluu
        22. Ei oo sit enää kylmä
        23. Ei mitään, ei syöttöporsaiden tarvii uida
        24. aluks kerran 2 viikos sitte vuoden kahen pääst kerran kuukaudes
        25. Ei pääse

Ei oo autoa ku en oo viel saanu korttia ja ei oo tarpeeks rahaa auton hankkimiseen.
        Voisit käydä siel emännän luona kattoo onks sil jotai herkkui sulle :D

• Haaveena olisi

Ei oo autoa ku en oo viel saanu korttia ja ei oo tarpeeks rahaa auton hankkimiseen.
        Voisit käydä siel emännän luona kattoo onks sil jotai herkkui sulle :D

Tässä on jatkoa 25kysymyksen jälkeen
        en saanut mahtumaan kaikkia samaan

26. Alkaako vatsa pullottamaan vasta 1kk jälkeen pienenä pallona kun istun keittiössä ilman paitaa?

27. Joutuuko emäntä tekemään syöttöporsaalle omat lihotus ruuat jossa on käytetty 5x enemmän rasvaa jolla emäntä yrittää saada mun vatsan pullottamaan?

28. Voiko emäntä pitää minua T-paita päällä kun syön lihotus ruokaa niin voiko emäntä odottaa milloin paita ratkeaa päältäni?

29. Ennen lihotukseen alkua emäntä varmaan antaa minun laittaa paidan alle kolme tyyny kokoa mitä luulet että emäntä sanoisi kun paidan alla olisi.

A. Paidan alla olisi pieni kokoinen tyyny mitä emäntä sanoisi minun pulleudesta?

B. Paidan alla olisi keskikokoinen tyyny mitä emäntä sanoisi minun pulleudesta?

C. Paidan alla olisi iso kokoinen tyyny mitä emäntä sanoisi minun pulleudesta?

D. Paidan alla olisi jätti iso kokoinen tyyny mitä emäntä sanoisi minun pulleudesta?

30. Pitääkö emäntä minua aluksi piilossa tilalla kun tulee heidän tilalle vieraita ja sukulaisia voiko emäntä esitellä minut vieraille kun oon jätti lihava syöttöpossu poika ja voiko heidän vieraat olla myös tosi pulskia?

31. Voiko emäntä rajoittaa minun liikkumista esim pitämällä minua tilan keittiössä ilman paitaa ja ulko aitauksessa ilman paitaa ja pitämällä minua valjaissa pihalla ja voiko emäntä sitoa minut tuoliin sen takia että mä pulskistun nopeammin?

32. Laihana onnistuu hyvin pesemään itsensä suihkussa mutta miten ylipainoisen läskinä syöttöporsaana joutuuko emäntä pesemään?

33. Laihana onnistuu hyvin pukemaan vaatteet päälle mutta miten ylipainoisen läskinä syöttöporsaana joutuuko emäntä pukemaan?

34. Millaisissa vaatteissa emäntä pitää minua kun oon ylipainoisen läskinä syöttöporsaana tilan keittiössä?

35. Millaisissa vaatteissa emäntä pitää minua kun oon ylipainoisen läskinä syöttöporsaana tilan ulkona pihalla?

36. Tarvitseeko syöttöporsaan tehdä tilalla mitään töitä vai makoileeko syöttöporsas tilan sohvalla ja sängyssä lepäämällä kun on syönyt vatsan ähkyyn saakka?

37. Pääseekö possutila auto kyydillä joka aamu koulun lähelle varmaan joudun kävelemään muutaman risteyksen että pysyy salassa että koulun oppilaat ja opettajat eivät saa tietää että tosi lihava poika tulee possutilan autolla kouluun ja koulusta possutilalle possutilan auto vie minut vaikka kotiin jos haluan luulisin niin?

38. Peseekö possutila emäntä minut isossa ammeesaa joka muistuttaa isoa jätti kokoista pataa kun oon jätti lihavan kokoinen syöttöporsas tilalla?

39. Mä luulen että vanhemmat ei anna minun lihottaa jätti lihavan kokoiseksi niin pitäisikö mun sanoa että haluaisin mennä possutilalle kesä töihin ja asua kesäloman siellä luuletko että vanhemmat päästäisi minut possutilalle vaikka emäntä lihottaisi minut syöttöporsaaksi?

40. Olisiko kivaa olla possutilalla jätti lihavan kokoisena syöttöporsaana ja odottaa milloin taas emäntä syöttää syöttöporsasta täyteen ja onko syöttöporsaalla roikkuva vatsa vai millainen vatsa on?

Suosittelettko minun menemään syöttöporsaaksi possutilan emännän lihotukseen?

Miksikä emäntä kutsuu minua laihana?

Miksikä emäntä kutsuu minua pulleana?

Miksikä emäntä kutsuu minua tosi lihavana?

• Haaveena olisi

Tässä on jatkoa 25kysymyksen jälkeen
        en saanut mahtumaan kaikkia samaan

26. Alkaako vatsa pullottamaan vasta 1kk jälkeen pienenä pallona kun istun keittiössä ilman paitaa?

27. Joutuuko emäntä tekemään syöttöporsaalle omat lihotus ruuat jossa on käytetty 5x enemmän rasvaa jolla emäntä yrittää saada mun vatsan pullottamaan?

28. Voiko emäntä pitää minua T-paita päällä kun syön lihotus ruokaa niin voiko emäntä odottaa milloin paita ratkeaa päältäni?

29. Ennen lihotukseen alkua emäntä varmaan antaa minun laittaa paidan alle kolme tyyny kokoa mitä luulet että emäntä sanoisi kun paidan alla olisi.

A. Paidan alla olisi pieni kokoinen tyyny mitä emäntä sanoisi minun pulleudesta?

B. Paidan alla olisi keskikokoinen tyyny mitä emäntä sanoisi minun pulleudesta?

C. Paidan alla olisi iso kokoinen tyyny mitä emäntä sanoisi minun pulleudesta?

D. Paidan alla olisi jätti iso kokoinen tyyny mitä emäntä sanoisi minun pulleudesta?

30. Pitääkö emäntä minua aluksi piilossa tilalla kun tulee heidän tilalle vieraita ja sukulaisia voiko emäntä esitellä minut vieraille kun oon jätti lihava syöttöpossu poika ja voiko heidän vieraat olla myös tosi pulskia?

31. Voiko emäntä rajoittaa minun liikkumista esim pitämällä minua tilan keittiössä ilman paitaa ja ulko aitauksessa ilman paitaa ja pitämällä minua valjaissa pihalla ja voiko emäntä sitoa minut tuoliin sen takia että mä pulskistun nopeammin?

32. Laihana onnistuu hyvin pesemään itsensä suihkussa mutta miten ylipainoisen läskinä syöttöporsaana joutuuko emäntä pesemään?

33. Laihana onnistuu hyvin pukemaan vaatteet päälle mutta miten ylipainoisen läskinä syöttöporsaana joutuuko emäntä pukemaan?

34. Millaisissa vaatteissa emäntä pitää minua kun oon ylipainoisen läskinä syöttöporsaana tilan keittiössä?

35. Millaisissa vaatteissa emäntä pitää minua kun oon ylipainoisen läskinä syöttöporsaana tilan ulkona pihalla?

36. Tarvitseeko syöttöporsaan tehdä tilalla mitään töitä vai makoileeko syöttöporsas tilan sohvalla ja sängyssä lepäämällä kun on syönyt vatsan ähkyyn saakka?

37. Pääseekö possutila auto kyydillä joka aamu koulun lähelle varmaan joudun kävelemään muutaman risteyksen että pysyy salassa että koulun oppilaat ja opettajat eivät saa tietää että tosi lihava poika tulee possutilan autolla kouluun ja koulusta possutilalle possutilan auto vie minut vaikka kotiin jos haluan luulisin niin?

38. Peseekö possutila emäntä minut isossa ammeesaa joka muistuttaa isoa jätti kokoista pataa kun oon jätti lihavan kokoinen syöttöporsas tilalla?

39. Mä luulen että vanhemmat ei anna minun lihottaa jätti lihavan kokoiseksi niin pitäisikö mun sanoa että haluaisin mennä possutilalle kesä töihin ja asua kesäloman siellä luuletko että vanhemmat päästäisi minut possutilalle vaikka emäntä lihottaisi minut syöttöporsaaksi?

40. Olisiko kivaa olla possutilalla jätti lihavan kokoisena syöttöporsaana ja odottaa milloin taas emäntä syöttää syöttöporsasta täyteen ja onko syöttöporsaalla roikkuva vatsa vai millainen vatsa on?

Suosittelettko minun menemään syöttöporsaaksi possutilan emännän lihotukseen?

Miksikä emäntä kutsuu minua laihana?

Miksikä emäntä kutsuu minua pulleana?

Miksikä emäntä kutsuu minua tosi lihavana?

Miksi et vastaa 26-40 kysymykseen?

Onko sulla ollut koskaan mopoa?

Millaista on olla pakkolihotuksessa?

Onko pakkolihotus vähän niin kuin kompostina olemista?

Kummalla lihotus tyylillä lihoo tosi pulskaksi ylipainoiseksi jätti kokoiseksi syöttöporsas vai komposti?

• Haaveena olisi

Miksi et vastaa 26-40 kysymykseen?

Onko sulla ollut koskaan mopoa?

Millaista on olla pakkolihotuksessa?

Onko pakkolihotus vähän niin kuin kompostina olemista?

Kummalla lihotus tyylillä lihoo tosi pulskaksi ylipainoiseksi jätti kokoiseksi syöttöporsas vai komposti?

Roope miksi et vastaa... minusta ei kukaan välitä ja mulla on yksinäistä ja olen liian laiha kukaan ei välitä minusta ;( ;( ;(

Roope miksi et vastaa... minusta ei kukaan välitä ja mulla on yksinäistä ja olen liian laiha kukaan ei välitä minusta ;( ;( ;(

En hokannu noit ku aina jää tonne ylös. Mut tää on viimine kerta ku vastaan, oki?
        26. juu
        27. Ei ku kaikki syö samaa ruokaa
        28. Kyllä voi
        29. A. Ei saa huijata, onneks et nii hirveesti huijannu
        B. Ei saa huijata
        C. Oot tuhma ku huijaat, kato ettet enää toista kertaa yritä>:(
        D. Hyi hyi! Nyt sulta jää iltapala syömättä ku oot tuhma ja huijasit >:(
        30. Hän esittelee sinut heille että voisivat sitten vertailla kasvua seuraavan kerran ku tulee kylään
        31. Ei sua sido ku emäntä kasvattaa vaa vapaita possuja
        32. Siel on pihal semmone iso kylpyamme jossa mahtuu suurempiki possu peseytyy
        33. Kyllä se emäntä sut pukee jos on tarpeellist
        34. T-paita ja ferkkarit
        35. T-paita ja ferkkarit sielläkin :)
        36. Ei sohvalla eikä sängyssä vaan riippumatossa, joka kunnon maatilalla on riippumatto
        37. Kyllä se possutilan auto sua kuljettaa
        38. katso vastaus 32.
        39. Se on hyvä alibi se kesätyö
        40. Kyllähän se kivaa ois ja syöttöporsaalla on pömppömassu

En suosittele
        Syöttöpossu alokas
        Syöttöpossu puoliväli
        Syöttöpossu kenraali
        Ei oo ollu mopoa
        En tiiä ku en oo koskaa ollu
        Ei ole kompostiin heitetään kaikki jätteet, syöttöpossulle vaan A-laatua
        Syöttöporsas

Ja muista ei enää lisä kysymyksä syöttöpossuihin liittyen.

• lovemilla

Mikä sun nimi (etu- ja sukunimi) on??

Onks sull paljon finnejä naamassa?

En kerro mun sukunimee :P
        Mut mun etunimi on Roope
        Kyl mul muutama finni on, mut ei mitenkää hirveesti.

• ilkeää naurua

En kerro mun sukunimee :P
        Mut mun etunimi on Roope
        Kyl mul muutama finni on, mut ei mitenkää hirveesti.

Roope p. Tunniste'd

ilkeää naurua kirjoitti:

Roope p. Tunniste'd

Sori ei oo Roope p.

Tunniste'd failed :D

En ymmärrä miksi vanhemmat ovat laihoja jä minä ylipainoisen läski ja olen aika lihava tällä hetkellä mitkä on minun geenit en haluaisi olla läski mulla ei oo kavereita eikä ystäviä ;( ;( ;( mitä tarkoittaa sohvaperuna?

• Vastaakovaikoei

Onko kamalaa jos naisella on pienet rinnat? Miten tykkäisit että sua hellitään? Tykkäätkö siitä jos sun selkää hipsuttaa? :D oon aina miettiny et tykkääkö pojat siitä! Voisitko seukata pari vuotta nuoremman kans? kiitti jos vastaat!

Voisit koittaa laihuttaa liikkumalla ja syödä terveellisemmin. Ei ne geenit sua pelasta jos todella syöt paljon, itse pysyn laihana syömällä terveellisesti.
        Sohvaperuna on henkilö joka viettää aikaansa suurimmaksi osaksi sohvalla löhöillen.

Vastaakovaikoei kirjoitti:

Onko kamalaa jos naisella on pienet rinnat? Miten tykkäisit että sua hellitään? Tykkäätkö siitä jos sun selkää hipsuttaa? :D oon aina miettiny et tykkääkö pojat siitä! Voisitko seukata pari vuotta nuoremman kans? kiitti jos vastaat!

Ei ole. Omasta mielestäni pienet rinnat on söpöt ja niissä ei ole mitään hävettävää, jos joku jätkä torjuu teidät pienten rintojenne takia hän on kusipää ja ei ansaitse teitä.

Varmaan se kun tyttö hivelee mua kasvoista, niskasta ja sitku tyttö piirtää hennosti sormellaan mun rintakehälle jotain kuvia :D Ja sit viel pidän ihan hirveesti siitä ku tyttö tavallaan hieroo omaa poskeaan mun poskea vastaan, se on vähä vaikee selittää. Mun siskon kaveri teki sitä kerran mulle ja kyl oli kivaa.

Kyllä pidän jos tyttö hipsuttaa mun selkää ja niskaa.

Kyllä voisin, oon aina pitäny semmost kahta vuotta rajana.

Ja tietenki vastaan, sitä vartenha mä tämmösen tein :D

• Siin ois kysymys

Voisit koittaa laihuttaa liikkumalla ja syödä terveellisemmin. Ei ne geenit sua pelasta jos todella syöt paljon, itse pysyn laihana syömällä terveellisesti.
        Sohvaperuna on henkilö joka viettää aikaansa suurimmaksi osaksi sohvalla löhöillen.

Mitäs sanoisit koulukiusatulle tytölle, joka pitää itseään rumana, koska häntä on haukuttu rumaksi ja läskiksi koko elämänsä ajan ja hänestä on levitetty juoruja?

Tää kysymys on tarkoitettu yleispäteväksi, eikä mun omiin kokemuksiin viitaten.

Siin ois kysymys kirjoitti:

Mitäs sanoisit koulukiusatulle tytölle, joka pitää itseään rumana, koska häntä on haukuttu rumaksi ja läskiksi koko elämänsä ajan ja hänestä on levitetty juoruja?

Tää kysymys on tarkoitettu yleispäteväksi, eikä mun omiin kokemuksiin viitaten.

Sanoisin että 'Miks se sua kiinnostaa mitä muut sanoo, älä välitä niistä. Kukaan ei ole niin ruma ettei kelpais kenellekkään.'

Mistä se sana on keksitty sohvaperuna?
        Mulla läskimakkarat roikkuu kun istun tuolilla? ja en tykkää että ihmiset tuijottaa minun läskejä?

• 65A tisu ;((

Mikä on pienin kuppikoko, jonka voisit hyväksyä tytöllä?

• tylsyyss

Miten hemmottelisit/ hemmottelet tyttöystävääsi? Minkä näköinen ja luonteinen olisi unelma tyttöystävä?

Jaa'a en oikee tiiä tarkkaan miltä nää kuppikoot näyttää oikeesti, mutta googlen avulla sanoisin että kyllähän toi 65A viel menee et pidä vaik sitä alarajana.

• huomenta

Jaa'a en oikee tiiä tarkkaan miltä nää kuppikoot näyttää oikeesti, mutta googlen avulla sanoisin että kyllähän toi 65A viel menee et pidä vaik sitä alarajana.

Omistatko gepardia?

tylsyyss kirjoitti:

Miten hemmottelisit/ hemmottelet tyttöystävääsi? Minkä näköinen ja luonteinen olisi unelma tyttöystävä?

Varmaan semmosil pienillä yllätyksillä esim. joku pieni lahja (suklaata,kukkia,jne.), hieroisin ja sit viel kaikil muil pikkujutuil mistä tää neiti sit sattuis tykkäämään.

Unelma tyttöystävään en oikeen osaa sanoa mitään, koska pidän paljon erilaisista tytöistä oli ne sitten ujoja tai menevämpiä, vaalea tai tumma hiuksisia. Kaikki tytöt on mahdollisia unelma tyttöystäviä, ainakin minulle. :P

huomenta kirjoitti:

Omistatko gepardia?

En valitettavasti omista, jos paikka ois nii miksei.

• huomenta

En valitettavasti omista, jos paikka ois nii miksei.

Oletko koskaan hypännyt auton päältä laskuvarjolla ilman housuja?

huomenta kirjoitti:

Oletko koskaan hypännyt auton päältä laskuvarjolla ilman housuja?

Jos pyyhe lasketaan laskuvarjoks nii kyllä.

• huomenta

Jos pyyhe lasketaan laskuvarjoks nii kyllä.

Ok. Mitä teet.

huomenta kirjoitti:

Ok. Mitä teet.

Just nyt ? Katon pornoo

• fofuu

Just nyt ? Katon pornoo

onko sul lemmikei? Seurusteletko? Ootko menettäny poikuutes?

fofuu kirjoitti:

Ei oo, en seurustele ja melkee sain kerran, mutta piti korjata mopoo :(

• :) :( oikee

Just nyt ? Katon pornoo

Joo ei tarvii muiden vastata ja en tee täl hetkel mitää ihmeellistä

Ei oo, en seurustele ja melkee sain kerran, mutta piti korjata mopoo :(

Mee vittuun

fofuu kirjoitti:

Ei oo lemmikkei
        Sinkku oon
        En ole menettäny

• 18yowoman

Uskotko siihen, että netinki kautta vois löytää "sen oikean", elämänkumppanin?

Kyllä uskon ja kyllä sitä monet näyttää yrittävän.

• aids :D

http://www.google.fi/search?aq=&hl=fi&rlz=1T4FTSG_fiFI454FI454&q=paris model studio&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=UrS5UfjYLe714QSUuoHwCw&biw=1920&bih=845&sei=U7S5UayZMOOG4ATMuYCYBA#um=1&hl=fi&rlz=1T4FTSG_fiFI454FI454&tbm=isch&sa=1&q=paris model&oq=paris model&gs_l=img.3..0i19l3j0i5i19l7.3199.4063.0.4672.7.7.0.0.0.0.143.672.2j5.7.0...0.0...1c.1.17.img.b84HIIurwHY&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47883778,d.bGE&fp=c5769e7fce0acdfa&biw=1920&bih=845&facrc=_&imgrc=9Z6voZCKXvKVRM:;yO4oKHfypPsyzM;http://tattoos.fansshare.com/photos/johannakneppers/wm-models-just-wm-management-paris-mannequin-mannequinat-fashion-famous-model-agency-catwalk-defiles-mode-beauty-fashion-consulting-endorsement-beaute-agence-modeling-celebrite-cel-464799657.jpg;http://tattoos.fansshare.com/gallery/photos/10852195/wm-models-just-wm-management-paris-mannequin-mannequinat-fashion-famous-model-agency-catwalk-defiles-mode-beauty-fashion-consulting-endorsement-beaute-agence-modeling-celebrite-cel/;559;839 Noi laihaks se aikoo! Onko järkee (kopioin edellisest keskustelust)

Jos hän todella haluaa laiha olla nii antaa mennä vaan. Tosin ei kannata itseä muuttaa sen takia mitä toiset ihmiset sulle sanoo. Ihmiset on ääliöitä, tää on todistettu niin monta kertaa et huhhuh.

• siinä sulle kyssäri

Ootko lukenu äiti ja isä palstalta ketjun:Kiertolapsi, elämä paskaa?
      Mitä itse kommentoisit kyseiseen ketjun aloitukseen?

En itse ole ketjun aloittaja, mutta luin tuon yllä mainitun ketjun aloitusviestin.

• :) :( oikea

Lunttu

:) :( oikea kirjoitti:

Lunttu

Mee nyt vittuun vastailemasta

No nyt oon lukenu. :)
        Elämä vois olla paskemminkin, sua ei raiskattu etkä joudu kadulla elämään ja ruokaakin saat, tosin et tarpeeks. Sulla on aika paskamaiset vanhemmat ku ei susta välitä eikä pidä huolta. Itse olen epätoivottu, äpärä, vahinkolapsi joten osittain tiedän tunteen kun vanhemmat ei susta pidä. Toivottavasti saat ystäviä ja jaksat elää vaikka elämä paskaa oiski. Tsemppiä ;)

Täällä joku kusipää vastailee mun nimellä nii

-Mun vastaukset on aina kohteliaita
      -Vastaan täs lähtien vaan 14-16 ja 22-00

Joten voitte ignooraa kaikki muut vastaukset jotka mun nimellä tulee, alkaen tänää.

• minä14v sisältä rikottu

Miten unohtaa ikävät asiat, jotka mun elämässä on tapahtunut kahden vuoden aikana? Nuo asiat on mun mielessä koko ajan.
        Tiedät, mistä puhun, jos luet ketjusta Kysykää 17v Pojalta kommentin, joka on kirjoitettu nimimerkillä sisältä rikottu. Ketju löytyy nuorten rakkauspalstalta.

minä14v sisältä rikottu kirjoitti:

Miten unohtaa ikävät asiat, jotka mun elämässä on tapahtunut kahden vuoden aikana? Nuo asiat on mun mielessä koko ajan.
        Tiedät, mistä puhun, jos luet ketjusta Kysykää 17v Pojalta kommentin, joka on kirjoitettu nimimerkillä sisältä rikottu. Ketju löytyy nuorten rakkauspalstalta.

Ystävien löytäminen todella voisi helpottaa unohtamista tai seurustelukumppani vielä paremmin.

• vaaaaaaaak

Ystävien löytäminen todella voisi helpottaa unohtamista tai seurustelukumppani vielä paremmin.

maalle vai kaupunkiin? meille vai teille? rannalle vai keskustaa? retkeileen vai leffaan? tivoliin vai keikalle? Adidas vai puma? Etelä vai lappi? kaunis, mutta töykeä vai ystävällinen ja ei kummoisen näköinen? amis vai lukio? anorektikko vai erittäin iso nainen? siniset,vihreät vai ruskeet simmut? montako lasta tahdot? iltasuukko vai hyvän yön toivotus? baariin frendien kas vai koti- ilta tytön kans?

vaaaaaaaak kirjoitti:

maalle vai kaupunkiin? meille vai teille? rannalle vai keskustaa? retkeileen vai leffaan? tivoliin vai keikalle? Adidas vai puma? Etelä vai lappi? kaunis, mutta töykeä vai ystävällinen ja ei kummoisen näköinen? amis vai lukio? anorektikko vai erittäin iso nainen? siniset,vihreät vai ruskeet simmut? montako lasta tahdot? iltasuukko vai hyvän yön toivotus? baariin frendien kas vai koti- ilta tytön kans?

1. Kaupunkii
        2. Teille
        3. Keskustaa
        4. Leffaan
        5. Tivoliin
        6. Adidas
        7. Etelä
        8. Ystävällinen ja ei kummoisen näkönen
        9. Itellä amis, mut jos voi valita uudellee nii lukio
        10. Riippuu kuinka iso nainen olis, alustavasti anorektikko
        11. Siniset
        12. 2-4
        13. Iltasuukko
        14. Koti-ilta tytön kans

• Ffkdodoc

1. Kaupunkii
        2. Teille
        3. Keskustaa
        4. Leffaan
        5. Tivoliin
        6. Adidas
        7. Etelä
        8. Ystävällinen ja ei kummoisen näkönen
        9. Itellä amis, mut jos voi valita uudellee nii lukio
        10. Riippuu kuinka iso nainen olis, alustavasti anorektikko
        11. Siniset
        12. 2-4
        13. Iltasuukko
        14. Koti-ilta tytön kans

parhaat/kivimmät kysymykset ketjussa oli?

• minä14v sisältä rikottu

Luitko sä sen mun kirjoituksen ees? Vai?
        Tuohon, että pitäis löytää ystäviä, täällä se ei onnistu ja vielä vaikeempaa ois löytää poikaystävä täältä.

• huomenta

Tuohon, että pitäis löytää ystäviä, täällä se ei onnistu ja vielä vaikeempaa ois löytää poikaystävä täältä.

Huomenta

Sori en lukenu sillon ku vastasin, mut nyt oon lukenu. Voisit koittaa ettii jonkun harrastuksen tai mielenkiinnon kohteen, jos ystävii et mistää saa. En oikee mitää muuta neuvoo osaa antaa, mut voin ryhtyy sun ystäväks jos yhtää auttaa :P

huomenta kirjoitti:

Huomenta

Päiväää

• 14v sisältä rikottu

Sori en lukenu sillon ku vastasin, mut nyt oon lukenu. Voisit koittaa ettii jonkun harrastuksen tai mielenkiinnon kohteen, jos ystävii et mistää saa. En oikee mitää muuta neuvoo osaa antaa, mut voin ryhtyy sun ystäväks jos yhtää auttaa :P

No jos haluut mun ystäväks ryhtyä niin laita viestii mulle [email protected]

Ps. Musiikki on lähellä mun sydäntä, mutta mun musiikin harrastaminen on lähinnä musan kuuntelua, No mun ainoot ystävät täällä on koirat ja kissa.

Ffkdodoc kirjoitti:

parhaat/kivimmät kysymykset ketjussa oli?

Meille vai teille?
        Baariin frendien kas vai koti- ilta tytön kans?
        Sinise, vihreet vai ruskeat simmut?

Siin on kolme parasta.

• koripallotyty

Kuvittele tilanne että: olen katsellut toisiamme koulussa yhen pojan kanssa monia kuukausia...sitten aloimme chätätä netissä...mutta koskaan emme uskaltaneet mennä puhumaan face to face...aluksi toisen vastaan tullessa katsoimme iha muualle vägän ennen koulun loppua jo suoraan silmiin mutta moi edes emme uskaltaneet sanoa...nyt kesälomalla olemme jutelleet enemmän...lähes joka pv...ja hyvin menee...välillä olen yrittänyt vihjata ja heitellä complimenttejä...mutta poijalla ei ole joko pokkaa tai tajua mitä tarkoitan..iten siis ilmaista ihastumiseni näin ihan chätissä? (Suunnitelmissa olisi jos se menee hyvin niin sitten pyytää ulos) niin millä sanoin? Olen tosi ujo niin se on aika vaikeaa....mutta voiko esm mixata enkkua mukaann ja sanoa I kinda like u tms...? Kun muutenkin tapanani on puhua puoliksi englanniksi?

• jäsen

Puhu sille saksaa :) miehet tulee hulluks jos niille puhuu saksaa, omakohtanen kokemus...

Sanot vaan ihan suoraan et pidät siitä ja haluaisit tehä jotain yhessä. Voit kyl sitä enkkuu pistää mukaan nii kuulostaa paremmalta, ainaki omasta mielestä mut jos tää poika ei osaa yhtä hyvin englantia ku sä nii saattaa olla noloo jos sanot sille jotain oikee romanttista enkuks ja se ei sit tiiä mitä se tarkottaa.
        Mut kannattaa tosiaan vaan rohkeesti kertoo mitä ajattelet kyllä se siitä sit lähtee pyörimään. Good Luck! :D

• koristyty

Sanot vaan ihan suoraan et pidät siitä ja haluaisit tehä jotain yhessä. Voit kyl sitä enkkuu pistää mukaan nii kuulostaa paremmalta, ainaki omasta mielestä mut jos tää poika ei osaa yhtä hyvin englantia ku sä nii saattaa olla noloo jos sanot sille jotain oikee romanttista enkuks ja se ei sit tiiä mitä se tarkottaa.
        Mut kannattaa tosiaan vaan rohkeesti kertoo mitä ajattelet kyllä se siitä sit lähtee pyörimään. Good Luck! :D

Juuu kiitos :) sitä tarvitaaan...ja noh tä poikaon asunu amerikas et luulisin sen osaavan xD

• Asking girl

Kerro sun mielest kolme söpöintä/komeinta miesjulkkista. Jeee sadas kommentti :D

Aika jännä kysymys, mut vastaan kumminki :D

Justin Timberlake
        Robert Downey, Jr.
        Orlando Bloom

Siin ois mun top 3

• :) (:

Justin Timberlake
        Robert Downey, Jr.
        Orlando Bloom

Siin ois mun top 3

runkkaan bieberille ja Pierupornol

• 1-2-3

Justin Timberlake
        Robert Downey, Jr.
        Orlando Bloom

Siin ois mun top 3

kolme kauneinta julkkis naista?

1-2-3 kirjoitti:

kolme kauneinta julkkis naista?

Top 3
        Hayden Panettiere
        Jessica Alba
        Keira Knightley

Siin ois :)

• Haaveena olisi

Roope. Mä haluaisin lihoo 150-160kg ja joutuuko syöttöpossuna lihomaan viellä 150-160kg joutuuko kuinka paljon lihomaan ja päättääkö possutilan emäntä minun lihavuuden possutilalla?

Mutta en tiedä pitääkö possutilat kuinka pulleista ja lihavista nuorista pojista ja tyttöistä?

Roope mun rintaan sattuu miksi?

En tiedä onko mulla hyvät vatsa lihakset kun pystyn vetää vatsaa sisään ja pullistaa vatsaa ulos niin että saan pienen pulleana vatsan?

Roope olisinko emännälle soppa luu nyt laihana?

Millaiset lapset ja nuoret oli ennen vanhaa possutilalla oliko ne laihoja vai tosi lihavia?

Voiko possutilalla olla vanha perinne lihottaa omia ja kesälomalla olevia vieraita lapsia ja nuoria ja lasten kavereita ja naapureiden lapsia ja nuoria tosi jätti lihavaksi tilan possuksi?

• kiss<3

anna sun sähköpostis! Haluun kirjotellas siel!
      Täälä siis kirjottelee 17v tyttö joka kaipaa seuraa ees näin.. jos haluut tietää musta lisää laita s-posti osottees niin laitan sulle viestii :D ja älä pelkää en oo mikään pervo 50v mummo tai muuta tavalinen nuori nainen joka ei kärsi misään ulkonäkö ongelmista :D

• -vvvv

8 vuoden ikäero.. oon 15 ja mies 23.. liian suuri ikäero? väittää kyllä ettei häntä haittaa ellei poliisit tuu ovelle :D

• 19+17

Jos te harrastatte seksiä, nii se on sekaantunu alaikäsiin. En tiiä tuleeko pedofiliasta merkintä, mutta raiskauksesta ainanki

Kyllä se aika suuri on sun ikäselle. Mut mikäs siinä jos todella tykkäätte toisistanne, tosin suosittelen jättää seksin ainaki siks aikaa et täytät 16.

Kyllä se aika suuri on sun ikäselle. Mut mikäs siinä jos todella tykkäätte toisistanne, tosin suosittelen jättää seksin ainaki siks aikaa et täytät 16.

Nii ja jos viet tän jätkän himaan "näytille" nii kannattaa valehdella sen iästä ainaki 5vuotta. Sun vanhemmat ei varmasti tykkää jos noin suuri ikäero on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7830
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4390
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4013
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3922
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      32
      3287
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3228
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2963
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2741
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe