lonkkavika

nipa

hei,mulla on saksanpaimenkoiranarttu,7 kk ikäinen,oikea takalonkka täysin viallinen,eläinlääkärin suositus,et pitäis lopettaa koira.Tällä hetkellä koiralla ei tuntuisi kipuja olevan,juoksee tosi iloisesti pihalla,aristaa kyllä oikeaa takajalkaa,ei astu sen päälle kunnolla.Yhdellä yksityisellä pieneläinklinikalla sanottiin,että tälläisessä tapauksessa voitais tehdä sellainen leikkaus koiralle,että reisiluun pää poistetaan kokonaan,jolloin koirasta tulisi kivuton,ja sinne kehittyisi kuulemma ajan mittaan jonkinnäköinen nivelkin sinne lonkkaan.. onko kellään kokoemusta tälläisestä leikkauksesta,toimisi kuulemma paremmin pienellä koiralla..jos koiraa ei leikata,niin silloin sille tulee siihen rikkinäiseen lonkkaan ajan mittaan kuulemma nivelrikko,ja se on sitten jo kivulias..

8

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinlääkäri, joka

Erkki Peltonen, joka on pelastanut amputointituomion saaneen juoksijan jalan. Koira jatkoi kilpailu-uraa hienosti! Ota ihmeessä yhteyttä vaikka välimatkaa kertyisikin jonkin verran, sillä ehdottomasti se kannattaa!! Peltonen pelasti myös oman koirani etujalan jäykistämiseltä!! Suosittelen lämpimästi! T.Issukka

• en lonkkavian takia...

Martti vai Erkki?Nimittäin minä olen käynyt Martti Peltosella koirani kanssa ja voin suositella.

• Issukka
        en lonkkavian takia... kirjoitti:

Martti vai Erkki?Nimittäin minä olen käynyt Martti Peltosella koirani kanssa ja voin suositella.

Martti Peltonen on oikea nimi!! Siis todella pätevä!! Jos ihan oikeasti apua tarvitsee, niin kannattaa kauempaakin hänen luokseen ajella!!

• ei lonkkavian..
        Issukka kirjoitti:

Martti Peltonen on oikea nimi!! Siis todella pätevä!! Jos ihan oikeasti apua tarvitsee, niin kannattaa kauempaakin hänen luokseen ajella!!

Eipä kestä.Tämän eläinlääkärin nimi ei muuten löydy mistään keltaisilta sivuilta vaan 06-alueelta puh.luettelosta ja hänen omalla nimellään.(vinkiksi kun itse tuskailin ja etsin hänen numeroa)Toivotaan että apu löytyy koiralle,kokemusta ainakin eläinlääkärillä on.

• Issukka
        ei lonkkavian.. kirjoitti:

Eipä kestä.Tämän eläinlääkärin nimi ei muuten löydy mistään keltaisilta sivuilta vaan 06-alueelta puh.luettelosta ja hänen omalla nimellään.(vinkiksi kun itse tuskailin ja etsin hänen numeroa)Toivotaan että apu löytyy koiralle,kokemusta ainakin eläinlääkärillä on.

on erittäin pätevä ja taitava!!

• Tulipa mieleen

Käypä kysymässä tätä tuolla Lemmikkipalstat.net:issä, ja siellä Klinikkaklubi. Saat luultavasti enemmän ja asiallisempia vastauksia ongelmaasi kuin täällä.

• Issukka

väärä kommentti, ainakin tällä kerralla!!!

• lonkkanivelen nuppi

Jos tarkoitat reisiluun nuppia niin ainakin nuorella ihmisellä jos reisiluun nuppi vioittuu (tapaturman yhteydessä)ja verenkierron huonontuessa esim.kuolio saattaa aiheuttaa nupin kuolioon menemisen niin se kasvaa uudestaan,mielestäni hämmästyttävää,mutta totta.En tiedä voisiko koiralla olla samalla lailla,mutta tuli tässä vain mieleen kun luin viestisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe