hei,mulla on saksanpaimenkoiranarttu,7 kk ikäinen,oikea takalonkka täysin viallinen,eläinlääkärin suositus,et pitäis lopettaa koira.Tällä hetkellä koiralla ei tuntuisi kipuja olevan,juoksee tosi iloisesti pihalla,aristaa kyllä oikeaa takajalkaa,ei astu sen päälle kunnolla.Yhdellä yksityisellä pieneläinklinikalla sanottiin,että tälläisessä tapauksessa voitais tehdä sellainen leikkaus koiralle,että reisiluun pää poistetaan kokonaan,jolloin koirasta tulisi kivuton,ja sinne kehittyisi kuulemma ajan mittaan jonkinnäköinen nivelkin sinne lonkkaan.. onko kellään kokoemusta tälläisestä leikkauksesta,toimisi kuulemma paremmin pienellä koiralla..jos koiraa ei leikata,niin silloin sille tulee siihen rikkinäiseen lonkkaan ajan mittaan kuulemma nivelrikko,ja se on sitten jo kivulias..
lonkkavika
8
861
Vastaukset
- eläinlääkäri, joka
Erkki Peltonen, joka on pelastanut amputointituomion saaneen juoksijan jalan. Koira jatkoi kilpailu-uraa hienosti! Ota ihmeessä yhteyttä vaikka välimatkaa kertyisikin jonkin verran, sillä ehdottomasti se kannattaa!! Peltonen pelasti myös oman koirani etujalan jäykistämiseltä!! Suosittelen lämpimästi! T.Issukka
- en lonkkavian takia...
Martti vai Erkki?Nimittäin minä olen käynyt Martti Peltosella koirani kanssa ja voin suositella.
- Issukka
en lonkkavian takia... kirjoitti:
Martti vai Erkki?Nimittäin minä olen käynyt Martti Peltosella koirani kanssa ja voin suositella.
Martti Peltonen on oikea nimi!! Siis todella pätevä!! Jos ihan oikeasti apua tarvitsee, niin kannattaa kauempaakin hänen luokseen ajella!!
- ei lonkkavian..
Issukka kirjoitti:
Martti Peltonen on oikea nimi!! Siis todella pätevä!! Jos ihan oikeasti apua tarvitsee, niin kannattaa kauempaakin hänen luokseen ajella!!
Eipä kestä.Tämän eläinlääkärin nimi ei muuten löydy mistään keltaisilta sivuilta vaan 06-alueelta puh.luettelosta ja hänen omalla nimellään.(vinkiksi kun itse tuskailin ja etsin hänen numeroa)Toivotaan että apu löytyy koiralle,kokemusta ainakin eläinlääkärillä on.
- Issukka
ei lonkkavian.. kirjoitti:
Eipä kestä.Tämän eläinlääkärin nimi ei muuten löydy mistään keltaisilta sivuilta vaan 06-alueelta puh.luettelosta ja hänen omalla nimellään.(vinkiksi kun itse tuskailin ja etsin hänen numeroa)Toivotaan että apu löytyy koiralle,kokemusta ainakin eläinlääkärillä on.
on erittäin pätevä ja taitava!!
- Tulipa mieleen
Käypä kysymässä tätä tuolla Lemmikkipalstat.net:issä, ja siellä Klinikkaklubi. Saat luultavasti enemmän ja asiallisempia vastauksia ongelmaasi kuin täällä.
- Issukka
väärä kommentti, ainakin tällä kerralla!!!
- lonkkanivelen nuppi
Jos tarkoitat reisiluun nuppia niin ainakin nuorella ihmisellä jos reisiluun nuppi vioittuu (tapaturman yhteydessä)ja verenkierron huonontuessa esim.kuolio saattaa aiheuttaa nupin kuolioon menemisen niin se kasvaa uudestaan,mielestäni hämmästyttävää,mutta totta.En tiedä voisiko koiralla olla samalla lailla,mutta tuli tässä vain mieleen kun luin viestisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458