Elikkäs tässä olisi taas yksi turkulainen ”nuori” mies, joka olisi seuraa vailla. Kahteen tällä palstalla ilmoitelleeseen turkulaiseen mukavaan mieheen olen tutustunut tässä viime aikoina, terkkuja vaan heille :) Innostuinpa nyt laittamaan omankin ilmoitukseni sitten.
Siispä kolmanteenkin uuteen tyyppiin olisi mukava nyt tutustua. Sukupuolella ei ole väliä, mutta vaihteeksi olisi varmaan johonkin naispuoliseen henkilöön kiva tutustua. Seurustelu- tai seksiseuraa en ole täällä kuitenkaan hakemassa.
Mä olen hieman alta kolmenkymmenen. Tällä hetkellä elämäntilanteeni on sellainen, että vapaa-aikaa löytyy, ja varsinkin tällaisina kauniina kesäpäivinä olisi kiva oleilla enemmän tuolla ulkona. Tuleehan sitä yksinkin tuolla ulkoiltua yms, mutta usein siitä saa kaksin (tai miksei isommassakin porukassa) enemmän irti.
Rohkeasti vaan yhteydenottoja tähän suuntaan! :))
Ja TAAS yksi turkulainen ilmoittautuu!
13
267
Vastaukset
- emp86
Mikäs vaivaa turkulaisia kun tänne sitä vaan useampi ilmoittautuu? :)
Juu, tätä palstaa seuraamalla voisi saada käsityksen, että turkulaiset olisivat tavallista yksinäisempää sakkia :) Itse innostuin laittamaan oman ilmoitukseni kuullessani parilta toiselta palstalaiselta hyvistä kokemuksista omien ilmoitustensa kanssa.
- poqpoqpoqpoqpoq
"Seurustelu- tai seksiseuraa en ole täällä kuitenkaan hakemassa."
Valehtelet.Vai niin. No ihan jo täältä netin kautta löytäisi varmasti parempia sivustoja mikäli olisin hakemassa jotain seksiseuraa. Aikoinaan seurustelumielellä seuraa hakiessani olen turvautunut tämän sivuston Treffit-palveluun ja se on kyllä oikein toimiva tapa hakea deittikumppania. Ja olisihan noita muitakin käteviä juuri siihen tarkoitukseen soveltuvia sivustoja. Muiden yksinäisten tapaamiseen ihan kaverimielellä tämä palsta tarjoaa mielestäni ihan hyvän paikan laittaa ilmoituksensa.
- olet väärässä
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. No ihan jo täältä netin kautta löytäisi varmasti parempia sivustoja mikäli olisin hakemassa jotain seksiseuraa. Aikoinaan seurustelumielellä seuraa hakiessani olen turvautunut tämän sivuston Treffit-palveluun ja se on kyllä oikein toimiva tapa hakea deittikumppania. Ja olisihan noita muitakin käteviä juuri siihen tarkoitukseen soveltuvia sivustoja. Muiden yksinäisten tapaamiseen ihan kaverimielellä tämä palsta tarjoaa mielestäni ihan hyvän paikan laittaa ilmoituksensa.
LOL
olet väärässä kirjoitti:
LOL
Mikäs peikko se täällä nyt taas väijyksii?
Itse olen herra anonyymin muutaman kerran tavannut, ja harvinaisen mukavaa vaihtelua on ollut. Joten kyllä tämä ilmoitus netissä voi toimia.yksin_turku kirjoitti:
Mikäs peikko se täällä nyt taas väijyksii?
Itse olen herra anonyymin muutaman kerran tavannut, ja harvinaisen mukavaa vaihtelua on ollut. Joten kyllä tämä ilmoitus netissä voi toimia.Kiitoksia vaan ”taustatuesta” :D Oli kyllä eilen mukava ilta sun ja kahlittu88:n kanssa :)
- emp86
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia vaan ”taustatuesta” :D Oli kyllä eilen mukava ilta sun ja kahlittu88:n kanssa :)
No, teillähän on sitten kunnon jengi jo koossa. Onneksi olkoon.
UPsista keikkaa! Melko yksinäistä on meininki edelleenkin, joten yhteydenottoja vaan tänne suuntaan :)
Nostellaanpa tätä threadia pitkästä aikaa. Kevätauringon lämmittäessä mieltä sitä taas miettii, mitä kivaa tekemistä tai mielenkiintoisia paikkoja nähtäväksi tuolla ulkona olisi. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, joten hengailuseuraa olisi mukava löytää. Eli viestiä vaan tänne suuntaan :)
- vitun yksinäinen
Minäki yksinäinen Turkulainen 28v kaveri, ainuttakaan kaveria ei ole, eikä ole liioin töitäkään. Kotona homehdun koneen ääressä.
Harrastuksia ei ole ainuttakaan, kapakoihin en ole sitten tulossa.
Toivon myös et teidän "group" on myös naamaraja vapaata aluetta, olen lopen kyllästynyt pinnallisiin ihmisiin.
Helvetin vaikeeta enää luottaa kehenkään koska niin monta kertaa on joutunut pettymään.
Haluisin harrastaa kamppailulajeja jonkun kans, sellasen kans kenel ois oikeesti motivaatioo harrastaa sitä. - vitunyksin
Tein mulle tuon profiilin tänne myös.
Terveisin "vitun yksinäinen aka vitunyksin".Naamaraja ei oo ainakaan kovin korkealla, sillä meikäläinenkin on porukkaan kelvannu. :P Kesä on tosiaan kohta taas tuloillaan ja hengailuporukkaa olis kiva saada hieman laajennettua. Tässä olis myös hyvä tilaisuus tutustua kerralla useampaan mukavaan ihmiseen, joten laittakaahan rohkeasti vastauksia tulemaan anonyymille_muumille (ja muakin saa halutessaan nakata viestillä).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185223MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152714- 102234
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5872006Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221729Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411299Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31078Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028