Löytyisikö 13v pojalle oulusta jokin tietokone harrastus? Tai kempele?
OULUSTA Tietokone harrastus!
5
201
Vastaukset
- osia löytyy
Otappa tinakolvi ja alat tinaileen koneeseen kjänskiä lisäosia. Niillä näkyy vaikka naapurin sisälle. Elektrodi suihku kulkee sähkö töpselin kautta eikä sitä edes huomaa ellei tiedä.
- stringegualsifelse
Justt.... JÄRKEVIEN ihmisten vastauksia?
- väärä palsta
Sait juuri tuollaisen vastauksen ja se on mielestäni järkevä. Tämä kun ei ole tietokonepalsta vaan elektroniikkaRAKENTELUUN ym. elektroniikkaharrastuksiin tarkoitettu palsta!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11463782
eli mars tietokonepalstalle!- Ihaaihaaihaa
Ei siel ole harrastukset palstaa typerys
- Nyblääjä
Rauha rauha! Ei pitäs ihan kiivastuksissa heittää herjaa ja haukkua heti kanssa kirjottajia jos asia menee jotenkin pieleen. Olen kyllä itsekkin syyllistynyt moiseen joten anteeksi heille.
Kysymys oli lyhyt. Ytimekkyydestä en osaa sanoa, mutta kahteen virkeeseen mahtui kaksi toteamusta ja neljä kysymystä. Vastaus ei siten olekkaan ihan kyllä/ei tyyppinen koska molemmat ovat oikein kun oikein saivartelemaan aletaan.
Siis vastaukseen: Kysymyksestä ei selviä mistä alueesta "tietokoneessa" olet kiinnostunut (huom. sitaatit). Tietokone voidaan ymmärtää monella tavalla esim PIC, PC. Tuolle välille jo asettuu monenmoista josta voidaan huoletta käyttää sanaa tietokone. Eikä ne myöskään ole ääripäät. Tietokoneen ympärille voidaan rakentaa sitten moninaisia toimintoja jos vain "raudasta" löytyy piikkejä.
Vilkkuledin toteuttamiseen ,jos ei valmista vilkkulediä lasketa, komponettimääränä riittää 4,5V paristo, PIC-piiri. vastus ja LED. Sama ei onnistu irto transistoreilla. No todellisuudessa tarvitaan vielä Yksi PC ja siihen PIC:n ohjelmoimiseen hitul sekä kirjoittaa se vilkutus ohjelma.
Tämä on mielestäni sitä osuutta joka sopii tälle palstalle mutta vain minun mielestäni. Harratuksen aloittamisessa on pieni kynnys. Juuri nuo hilut tarvittavat ohjelmat. Lontoonmurteen taitaminen on eduksi. Jos paikkakunnalta löytyy harrasta on kynnys huomattavasti matalampi.
Tietokoneissa on sitten se toinenkin puoli joka ei liiku lähelläkään "rautaa". Ohjelmistot on alue jossa voidaan harrastaa käymättä koskaan rakentamassa uutta ympäristöä. Tietysti aina löytyy palikoita joille voi kehittää uuttakäyttöä ja näihin löytyy foorumeita netistä runsainmitoin eikä se toiminta ole paikkakunnasta kiinni.
Tässä nyt pintraapaoisu vastaukseen. Joku toinen voi jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232346- 1121967
- 1131617
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421483Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91407Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016118932Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15919Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35917Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt81865