otsikko on hieman hämmästyttävä.
Elikkä, olen kuullut tälläistä, että kun koira nuolee ihmisen naamaa, niin se poistaa rasvan ja ehkäisee finnien kasvua?
En nyt oikein tiedä pitäisikö tätä uskoa vai ei.
koira Nuolee naamaa onko tämä totta.?
2
249
Vastaukset
- :DDDD
En osaa kyllä sanoa mutta haavat se ainakin kykenee puhdistamaan, koska koiran kuolassa on jotain puhdistavia entsyymejä.. mutta tuosta en tiedä.. :D
- 15+11
No enpä ite ainakaan oo kokenu mitenkään finnieni vähentyneen, kun koira on nuollu naamaa :D Päinvastoin, yhen kaverin seefferi kerran innostu lapsellisuuttaan näykkimään ja nuolemaan mun naaman yhä uudestaan litimäräks, mutta pari päivää sen jälkeen oli taas hieman enemmän jopa finnejä ku yleensä :p En voi kyl uskoo, et näil ois jotain tekemistä keskenään. Mut mene ja tiedä sitten...yksi syy lisää vaatia meiän perheeseen koiraa, ei kun... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup383376Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242782Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402444Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4271728- 621207
- 561113
- 2591049
- 151976
- 45968