otsikko on hieman hämmästyttävä.
Elikkä, olen kuullut tälläistä, että kun koira nuolee ihmisen naamaa, niin se poistaa rasvan ja ehkäisee finnien kasvua?
En nyt oikein tiedä pitäisikö tätä uskoa vai ei.
koira Nuolee naamaa onko tämä totta.?
2
268
Vastaukset
- :DDDD
En osaa kyllä sanoa mutta haavat se ainakin kykenee puhdistamaan, koska koiran kuolassa on jotain puhdistavia entsyymejä.. mutta tuosta en tiedä.. :D
- 15+11
No enpä ite ainakaan oo kokenu mitenkään finnieni vähentyneen, kun koira on nuollu naamaa :D Päinvastoin, yhen kaverin seefferi kerran innostu lapsellisuuttaan näykkimään ja nuolemaan mun naaman yhä uudestaan litimäräks, mutta pari päivää sen jälkeen oli taas hieman enemmän jopa finnejä ku yleensä :p En voi kyl uskoo, et näil ois jotain tekemistä keskenään. Mut mene ja tiedä sitten...yksi syy lisää vaatia meiän perheeseen koiraa, ei kun... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184401Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032390Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161570- 771525
- 1591493
- 10931
- 87835
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777