mulla on jäätävä aukko sivistyksessä [heh:)] enkä siis ole ollut sonyssa. ne valistuneet ketkä ovat käyneet kyseisissä pippaloissa, kerrotteko millaista sonyssa on? kuulemma kymmenes päivä siellä on vaahtobileet (!!!!) kannattaako mennä?
kiitos vastauksista jo etukäteen!
sony jazz center PORI
2
445
Vastaukset
- mimon
ite oon ollu kerran joskus teininä(16v) ja olihan siellä ihan mukavaa...sillo ei kyl ollu vaahtobileet, mut yks toine kamu sano, et vaahtobileis oli kivaa kans... nyt ko oon jo täysikäne ja käyn baareis, ni en kyl enää todellakaa menis, et on baari sen verra parempi... tosin en kyl tie millee se on muuttunu.. jos hyvät kamut lähtee mukaa, eikä muutakaa oo, ni sinne vaan!
en silti todellakaa tie, onks se kauhee muuttunu... aattelin vaa vastat, ko tääl palstal saa oikee nyhtää vastauksii muutenki... - Minnahanminä
Voin kuule sanoo iha suoraa et se on paska paikka. Ikäraja on 16, mutta ikävä kyllä kun olen ollut siellä, joka kerta olen nähnyt 12-vuotiaita likkoja pakkelit naamassa. Vaahtobileet... No, eivät ole IN enää.... Ei kannata. Pepsi on parempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869