opiskelua

sexyest

Olin lähtenyt helsinkiin opiskelemaan koska mielestäni Porissa ei ollut hyvää opiskelu paikkaa minulle. Joten tarvitsin vuokra-asunnon Helsingin keskustasta. Kaverini asui Helsingissä ja sain punkata hänen luonaan sen aikaa että löytäisin hyvän asunnon itselleni.
Koulu alkoi aamulla kahdeksalta ja olin nukkunut pommiin enkä ehtinyt tunnille joten en päässyt sisään luokkaan. Lähdin siitä sitten kuljeskelemaan pitkin koulua huvikseni ja yhtäkkiä minua päin törmäsi komea, pitkä ja tummatukkainen poika ja hänellä oli hirveä kiire. Kuulin vain kun hän huuteli käytävän päässä anteeksi.
Koulua oli jäljellä vielä pari tuntia ja minulla oli todella tylsää. Ajankulukseni väsäsin ilmoitustaululle ilmoituksen jossa etsin vuokra-asuntoa. Kun olin lähdössä kaverilleni niin kuulin huutoja takaani ja se oli poika joka oli aiemmin törmännyt minuun päivällä.
''Sori et mä silleen suhun törmäsin, voisisinko mä jotenkin korvata tän sulle?''
''Lähetkö vaikka kahville?'' Ja tottakai vastasin myöntävästi. Näimme myöhemmin illalla jossain kahvilassa ja juteltiin varmaan jotain tunti siinä ennen kuin huomasin kysyä häneltä että tietäisikö hän jotain halpoja vuokra-asuntoja keskustasta. Hän kertoi että hän voisi ottaa minut alivuokralaisekseen, joten menimme katsomaan hänene asuntoaan. Asunto oli mahtava mutta siinä oli vain yksi pulma ei oluut yhtään ylimääräistä huonetta minulle, joten kysyin häneltä missä nukkuisin. ''Mulla on pari sänky sä voisit nukkua siellä mennäänkö kattomaan?'' ''Mennään vaan'' vastasin huone oli valtava ja suostuin ehdotukseen ja menimme tekemään kauppakirjat.
''Hinta on aika korkea, 800 euroa?'' '' no voisimme kyllä tehdä asialle jotain, tule'' Hän veti munut perässään makuuhuoneeseen ja kaatoi minut sängylle. ''no mitä luulet voidaanko asialle tehdä asialle jotain'' Nyökkäsin ja hän hyökkäsi päälleni.....

haluatteko lisää?...

4

3191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uuuuuh

Ehdottomasti, kiitos!

• himo2

juu ja kuvan spermasesta loorasta

• 2=1

Jatka ihmeessä vähän meinasi jo omakin viisari värähtää ;)

• Wewantmore

Lisääää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      86
      3028
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2752
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2354
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1734
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1581
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1505
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1300
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1266
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe