hei! eli nimeä kaivattaisiin tulevalle koiranpennulle!
eli JOKIN NIMI/NIMITYS POTTERISTA!!!!!!
sehän suorastaan tulvii täynnä loistavia nimiä! joku HAUSKA/IHANA/MUKAVA/HIENO nimi pennulle, joka on mitä luultavimmin saksanpaimen koira ja POIKA! toivon että moni vastaisi tähän, sillä tiedän että jokainen teistä on lukenu kirjat vähintään kerran ja nimiä kyllä muistuu varmasti mieleen! :)
kiitos jo etukäteen!
NIMI PENNULLE!!!!!!!!
37
6136
Vastaukset
- Milli
Viuhpiipore..
- Helkkis
...kyllä yleensä vastaa tällaisiin, mutta laita Lipetit sille nimeksi ;D
- Hei
Eli Silpoja. Kai olis hyvä jos pistää otsikkoon sen nimen, niin ei hänen tarvis kikkailla liikaa?
- Mr.AngerMan
Tosi ovelan hauska nimiehdotus....
- Hiinokka
Hiikkokka ois varmaan aika hyvä...
- ....
Joo
- Angelina
...Sirius!!
Jos mä saisin koiran,sen nimeks tulis
ehdottomasti Sirius!:D- Black´s widow
on Sirius ^_^. Ja jopa samannäköinen kuin tässä uusimmassa leffassa...
Toinen kissamme taas on kuin ilmetty Koukkujalka. Eli oranssi persialainen. =)
Tulipas taas aiheen vierestä... - lilla
Black´s widow kirjoitti:
on Sirius ^_^. Ja jopa samannäköinen kuin tässä uusimmassa leffassa...
Toinen kissamme taas on kuin ilmetty Koukkujalka. Eli oranssi persialainen. =)
Tulipas taas aiheen vierestä...no mun koira on bellatrix, hauska yhteensattuma siinä mielessä kun nimestä tykkäsin kirjoissakin (henkilöstä en...) ja ajattelin että tytölle vois nimeksi sen laittaa kun b-pentuetta on saksanpaimenkoira narttuhan se mulla on, ja näyttää olevan nimensä veroinen
- Patrick Bateman
No latinan kieliset nimet on aina hienoja. Alastor, Severus ja Cornelius on hienoja nimiä jotka ei kuulosta mitenkään älyttömiltä koiralla. Sirius myös tietty sopii koiralle, koirantähti kun on, mutta kuulostaa oudolta eläimen nimenä... Kannattaa pitää se nimi ja hahmo erossa toisistaan. On vähän noloa nimetä koira suosikkihahmon mukaan... Jonkinlaista samaistamista. Toisaalta jos koirasi vaikka on iso ja musta, niin voit huoletta samaistaa sen Sirius Mustan koiramuotoon ja nimetä sen Nuuhkuksi tai Siirukseksi.
- ~Fleur~
Sirius on ehdoton. Paras nimi koiralle (tosin meidän koira on Seri)
Sitten vois olla Ron. Se on hyvän pitunen ja r-kirjain alussa tuo terävyyttä.
Noi on mun mielestä parhaimmat - TyHmELiiNi
Remus tai Lupin voi olla aika hyviää :P
- Dobby
Dobby!!! jos Dobby ei käy niin ainahan on Winky ja Oljo. Tosin Winky on tyttö eikä kovin koiramainen nimi!!
Sori! Oon sekona kotitonttuihin- BellatrixBlack
Tai Kreacher! Jos haluu oloon englanniks:)
- pinsku
miten olis potra ,potte,tai harri
- Penny
Sanoisin Luna jos se ois tyttö, mutta kun se kerran on poika niin sit mä ehdotan... jotain mitä ei vielä oo ehdotettu... Draco!
- haukansilmä
Kalkkis olis mun mielestä tosi söpö nimi, en tiedä mistä tuo kalkkis tuli mieleen, mutta nimi saattaisi olla etsimäsi (ainakin mun mielestä)
- jesse
Sirius
Draco
Kalkkis (Kalkaros)
Dumbbis (Dumbledore)
Lucce (Lucius Malfoy)
Remus (lempparinimiäni - nää on hyviä!!
Sirius, Ron, Riesu
- Horselove
Sirius
- leia
...meille sitten, miksi se koira ristittiin ;) Mun nimiehdotukseni on muuten Dobby (sori, jos joku kerkesi sitä jo ehdottamaan, en jaksanut lukea ihan kaikkia ehdotuksia läpi...)
- Tyttö
siin on
- Winry
...sen pennun nimeksi tuo kaikkien ehdottama Sirius.Olisin antanut oman koiran nimeksi Sirius,mutta äiti ei antanut.Sitten mustasta koirulista tulikin Eppu.
- potter
Winry kirjoitti:
...sen pennun nimeksi tuo kaikkien ehdottama Sirius.Olisin antanut oman koiran nimeksi Sirius,mutta äiti ei antanut.Sitten mustasta koirulista tulikin Eppu.
kiitos kaikille ehdotuksista ootte tehny hyvän työn :) itse asiassa ollaan mietitty tota siriusta :)....sitäkin ajateltiin jo alunperin....mut ilmottelen kun nimi selviää! :)
- Moony
Meidän koiran nimi on kans Sirius :D
Tosin hän saanut nimensä kauan ennen pottereita.
Ystävämme belggari on Luna.
Sirius on varmaan aika hyvä nimi, mutta sitä kannattaa miettiä tarkkaan, sillä on varmaan aika suosittu.
Itseäni kieltämättä harmittaa oman nimi vähän, sillä olen kuullut että monella on se. - pikkupossu
Mun mielestä Dobby tai Winky ois hyviä nimiä :)
- Chocoicu
Tässä muutamia:
Sirius (aika moni on varmaan ehdottanut tuota...)
Lupin (tästä sukunimestä tulee niin mielen sana Lupus, että se sopisi koiralle!)
Moony (Kuutamo, minusta olisi ainakin hyvä!)
Doppy (Juuri sopiva nimi söötille pennulle!) - Hailie
Räiskeperäinen sisulisko, voisit kutsua sitä Räiskeeksi...
- HarryPotterFani
... Draco tai Neville ois musta ihan jees.
Riippuu vähän luonteesta, jos se on kiltti nii ehottomasti Neville mut jos se on tuhma nii tietty Draco!!! - samwise
mulla olis...:
ronald(lyhyesti voisit kutsuu sitä ron)
sirius
remus
malfoy
draco
severus sefer(lempinimi,siis toi sefer)
lucius(samanlainen kun sefer,ylväs)
magnair(en tiä mix,tuli vaan mieleen..)
ripper(suomex silppoja)
thomas
albus(melkein kun sefer enkux..)
tossa oli joitain...koska hankitte sen? - weasleyn welhowitsit
koiranne nimeksi??????
vai tuliko teille sitä???????
olis kiva tietää ennen kun vastaan...;) (ei pahalla)- potter
vielä parisen viikkoa :)
- weasleyn welhowitsit
potter kirjoitti:
jaksakko oottaa...;)
tässä olis nyt nää mun ehdotukset:
voldemort(lyhkäsesti voldu)
troy (pelaa irlannin huispaus joukkueessa)
fred (lempinimi vois olla freddy)
tom (-"- tommy)
crabbe
coyle
snape
bane (kentauri)
tässä oli joitain....
mitä 4 nimee oott harkinnu? - voldu
potter kirjoitti:
mut toi pari viikkoo on menny jo......
anna piskilles nimeks hagrid
- Viihteellä
Laitoin pojalleni nimeksi Kunto. Välillä tulen aika pöhnässä kotiin, niin naapurit sanoo. Siinä se kunnon isä taas tulee kotiin.
- Anonyymi
Harry on ihan kiva😊
- Anonyymi
Dobby Dobby jooko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569