Hei!
Se on aika rasittavaa, kun jeesustelijat tyrkyttää uskontoa jokaisessa Suomi24:n chat-huoneessa! Sehän rikkoo uskonnon-/uskonvapautta, kenelläkään ei ole oikeutta tyrkyttää uskontoa heille, joita ei kiinnosta
Minun mielestäni uskonto pitäisi sallia vain Uskonto-kategorian huoneissa, chatin puolella!
Mielestäni jokaisen huoneen kuvauksessa pitäisi olla seuraava lause: "Muista kunnioittaa toisten chattaajien vakaumusta."
Kiitos!
Uskonvapauden riistoa chatissa!
4
140
Vastaukset
Moikka,
Uskonnonvapaus tarkoittaa myös sitä, että siitä saa puhua julkisesti. Tästä syystä emme voi rajoittaa sitä puhetta ainoastaan tiettyyn paikkaan.
Terveisin,
Rasmus
Suomi24- milli3
hei sinäkin uskot johonkin, alkuräjähdykseen?? tai ei mihkään?? aika hankalaa elää kun ei usko mihkään..
- inssi vaan
Yleensä nämä uskonnottomat tyrkyttävät vakaumuksiaan estotta kunnioittamatta suomalaisten kristillisiä arvoja. Siis periaatteessa tämä uskonnottomien seura on suurin yhteisö Suomessa ja he eivät kunnioita kristittyjä pätkääkään. Kunnioitus muuten juontaa juurensa Raamattuun ja se on kristittyjen kirja.
- Chariwe
Olen itsekin ateisti mutta ei tuollainen minua haittaa. Aina voi sitten vaikka ruksia ne henkilöt, joiden jutut eivät kiinnosta. Toisaalta, olen kyllä saanut melkein parhaat (uskonto)keskustelut aikaan erään uskovaisen kanssa =)
Tietenkin olisi kohteliasta olla tuputtamatta uskoa, oli kyseessä sitten kristitty, hindu tai vaikka wicca.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1365816
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962619- 1352561
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 131568
- 641190
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä11081Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 82865