Oletko jäänyt kahden naisen loukkuun, kun sinusta ei kuulu?
Missä Arska?
17
1183
Vastaukset
- yks flikka
Arska vieraili viimeksi 50 palstalla. Taitaa käydä kirjoittelemassa kaikkiin ikäluokkiin.
- Minoon meiltä
Täshän Arska on , *taputtaa Arskaa pyllyltä*.
Ka ny, täs meirän välis, mun ja mumman.
Pirämmä sitä etukäthen hyvänä, testaalemma poronsarvijauhesta, nottei tuu hääyöänä paniikkia. Oli kuulemma ollu täs eräs jotakin vikaa ja haluamma etukäthen varmistaa, notta se seisoo....ittellänsä pystys
*Pukkaa mummaa kylykhen* Se olis ny sun vuaros
mumma pussaalla Arskan kans.... - Arska
Eri Arska sitten tuolla 50..
Palataan..- yks flikka
Äläpäs Arska narraa. Sama olet. Sulla on tainnut olla vähän säpinää täällä 40 palstalla, kun sua kysellään. No nyt heti narahdit vieraissa käynnistä. Ei olis kannattanut. Vai mitä? Ajattelit tietenkin, että josko ruoho vihreämpää aidan takana. No tervetuloa vaan takaisin 50v. palstalle. Me ollaan aktiivisia naisia ja pidetään kyllä sinusta hyvää huolta :=).
- Arska
yks flikka kirjoitti:
Äläpäs Arska narraa. Sama olet. Sulla on tainnut olla vähän säpinää täällä 40 palstalla, kun sua kysellään. No nyt heti narahdit vieraissa käynnistä. Ei olis kannattanut. Vai mitä? Ajattelit tietenkin, että josko ruoho vihreämpää aidan takana. No tervetuloa vaan takaisin 50v. palstalle. Me ollaan aktiivisia naisia ja pidetään kyllä sinusta hyvää huolta :=).
Mie oon ollu kyllä ihan uskollinen tälle palstalle!?
Siellon joku toinen kahjo.
En ole edes katellu sinneppäin!
(käsi syvämmellä))
Kiitos kuitenkin tuosta huolenpidosta!
Lämmittää!
On muuten hirveet poltot...pappapuoli kärsii..
Lapsiveet tullee..!
Missä o kätilö ja imukuppi..
Mumma hoi!!
Arska - hmm
Arska kirjoitti:
Mie oon ollu kyllä ihan uskollinen tälle palstalle!?
Siellon joku toinen kahjo.
En ole edes katellu sinneppäin!
(käsi syvämmellä))
Kiitos kuitenkin tuosta huolenpidosta!
Lämmittää!
On muuten hirveet poltot...pappapuoli kärsii..
Lapsiveet tullee..!
Missä o kätilö ja imukuppi..
Mumma hoi!!
Arskaollut vannoessa käsi syvemmällä? ;)
- Mumma
Arska on ollu Mumman kaa lapsenpäästös Rovaniemen keskus-sairaalas.
Arska lähti matkaa ko ol käyny siel aikasemmi ja ties paika ennestää.
Lauantaiaamuna tää lapsenlaps sitte putkahti maailmaa.
Arskalle ei tarvinnu sen viijentoista tunni aikana antaa happee ko kerra kahes tunnis ja muutama kerta suihkus käyttää.
Lapsi, äiti, isä, Mumma ja Arska voivat hyvin!- Arska
Niinkö siinä kävi?
Mulla meni ne happipullot tyhjäksi ja otin illotiinipullosta..
Onnea meille!!
Mie lähen ulos heittämmään ku´perkeikkaa ja jotlaamaan!!
Kukkia heti!!
Ja vaippoja..
Ja salavaa näppyihin..
Ja imetysrintaliivit..
Ja tutteja sata pakettia..
Mie lähen anttilaan..
Arskapappa rinta rottingilla!! - Minoon meiltä
minoon niin onnellinen tierän puolaesta.
Kirijootan tämän jo lennos, oon ny jo menos lentokonekentälle...
Pitäkää huoali ittestännä. Ja toisitanna. Nähärähän kahrenviikoon päästä.
*nostaa kapsäkit kainalohonsa ja kävelöö
ruattalaasen riploomi-insinöörin vanaveres lentokoneheshen*
....ja kohta jo ilimas... - yks flikka
Arska kirjoitti:
Niinkö siinä kävi?
Mulla meni ne happipullot tyhjäksi ja otin illotiinipullosta..
Onnea meille!!
Mie lähen ulos heittämmään ku´perkeikkaa ja jotlaamaan!!
Kukkia heti!!
Ja vaippoja..
Ja salavaa näppyihin..
Ja imetysrintaliivit..
Ja tutteja sata pakettia..
Mie lähen anttilaan..
Arskapappa rinta rottingilla!!No sä ootkin vähän kivempi kuin se toinen Arska.
Ja onneks olkoon vaan lapsenlapsesta. Susta tuli sitten vaari. Ihanko eka kertaan? Kohta se vaari sitten pitää lasta polvellaan ja syöttää yöllä tuttipullosta maitoa, että nuoret saa käydä välillä juhlimassa. Mä laitan kukkia kans tulemaan. Mutta tuuthan Arska sitten kun se vauva villitys alkaa viilentyä meidän 50 palstalle. Me kun tykättäis sun kans jutustella. Muuta me naiset ei haluta, kun jutustella vaan :=).
- Arska
Mie jo aattelin...vaikka sekasihan täsä o muutenki ollu...
"nyt Markus-setä lähtee paskalle"
Arska ja´ - Krusella
Arskaa kannata haikailla, se kuuluu niihin kuorsaaviin ja piereskeleviin:(
- Mumma
Näil tälläsen kaltasil miehil ei oo sit muutakkaa salassa piettävvää, jote hyvä mies Arska on.
- Krusella
Mumma kirjoitti:
Näil tälläsen kaltasil miehil ei oo sit muutakkaa salassa piettävvää, jote hyvä mies Arska on.
"Arska" salaa kaiken muun paitsi nämä pieruhommelit.... pieree nimittäin unissaan :((( Näkee varmaan unta äidin lihapullista!!!
- Mumma
Krusella kirjoitti:
"Arska" salaa kaiken muun paitsi nämä pieruhommelit.... pieree nimittäin unissaan :((( Näkee varmaan unta äidin lihapullista!!!
Miks siun pittää ehon tahon Arskoo mollata!
- Arska
Mumma kirjoitti:
Katohan postis...oisko siinä osoitteessa jotain vikaa...Minoonin systerillä ois asian tynkää!!
Mullahan tuo näkyy toimivan.
Arska - Krusella
Mumma kirjoitti:
ehkäpä me puhutaan eri Arskasta. Sun Arkasi taitaa olla ihan mukava tyyppi mutta mun tarkoittamani Arska on varsinainen "juuseri"!! (eli hyväksikäyttäjä)Siksi mollaan.Tyyppi on arvostelut ansainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284