Moro!!!
Tietääkö jo joku ensi kesän hintoja, ovatko hinnat nousseet öljyn hinnan nousun takia kuinkakin paljon???
Saisi ne uudet matkaesitteet jo ilmestyä, pääsisi plaraamaan ne taas puhki, innoissaan kuin pieni lapsi:o
Turkkiin on kova ikävä, Marmarikselle tarkoitan nimenomaan!!!!!
ensi kesän matkat?
Marmarisfani
3
558
Vastaukset
- JokaKesä
Nousee keskimäärin 30€ sanottiin uutisissa mutta voi nousta enemmänkin jos öljyn hinta vielä nousee. Onneksi minulla on vielä yksi matka edessä nyt parin viikon päästä Marmarikseen ja sitten alkaa ensi kauden odotus.
- tupu
itse lähdossä 18.9....
- erikoinen
Ja onkohan siellä joku erityisesti, joka sinua siellä odottaa kun sinne niin kovasti matkaa teet? Minulla oisi, mutta ei ole varaa mennä kuin vasta ensi vuonna, olin tänä kesänä ja ikävä Marmarikseen on kova koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731