V-MAX kaasari tulvii !?

V-MAX ongelma

pyörä seissy koskemattomana lämpimässä melkein 2 vuotta. Ollut mun 10 vuotta. Vuosimalli 80-lukua. Nyt se joku pumppu surisee pidempään kuin ennen on tehny virrat päälle laittaessa ja muutaman sekunnin päästä tulvii bensat siitä ilmansuoidattimen vieressä olevasta yhden kaasarin huohotinputkesta...
Avasin ilmanputsarin ja ne siitä osat veke, eli että kaasarien aukot on siinä näkyvissä. Kuskin paikalta katsoen etuoikealla oleva kaasari on se vuotava. Bensa tulee sen huohotusputken kautta ja siitä kaasarin aukon yläreunassa olevasta yhdestä reiästä.
Ilmanpaineella koitin puhallella ja putsailin mitä siitä nyt irti sain osia, mutta mikään ei auta...
Onko kellään kokemusta kyseisestä ongelmasta!!

8

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caprice 83

Joo. Sulla on bensat kuivunut sinne kaasariin ja kohot juuttuneet alas. Nykybensiinille luvataan säilyvyyttä 3kk, eli seisotusta varten joko kaasarit lasketaan tyhjiksi, ajetaan hetki pienkonebensiinillä (säilyy) tai laitetaan bensiinin stabilisaattori-lisäainetta.

Paineilma ei riitä putsaamaan kuivunutta bensiiniä. Pese kaasarien kohokammiot, kohot ja kohon venttiilit liuotinpesuaineella ja laita ekaan tankilliseen polttoainejärjestelmän putsausainetta, se liuottaa loput kuivumat.

• Pesua, paskat pois

samalla kun avaat kaasarin niin vaihda kohokammioiden sulun tiivisteet ja tarkasta hyvin muutkin tiivisteet, bensiinin kuivuessa ne tuppaa hapertumaan herkästi. Suosittelen mielummin tota pienkonebensiiniä kuin stabilointiainetta joka sakkaa joskus aikaa myöten todella pahasti kaasarin .

• Sun munas on

seisonu koskemattomana 2 vuotta!

• Olet tosi fiksu kaveri!

Erittåin järkevä vastaus. Kiitos siitä. Voisitko jatkossakin ottaa osaa keskusteluihin saman älykkyystason kirjoituksilla? Jooko?

• V-MAX ongelma

joo, ihan omaa välinpitämättömyyttä on että näin kävi...

Vielä kun löytäis ne kohot sieltä! Netistä koitin löytää "räjäytyskuvia" kyseisistä kaasareista, ne mitä löysin niin eivät mulle ihan avanneet tota kohojen sijaintia!
      Edellinen kokemus kaasareitten avaamisesta ku ajoittuu tonne mopoaikoihin...

Onko tiedos ketään ammattilaista??

• Elvis oli kala
    • V-Max rulez

Morjens, käy kattoo läpileikkaus vmaxoutlaw.com...hyvät sivut muuhunkin tiedon hankkimiseen...hartsiintunut bensa tukkii nuo suuttimet ja jumittaa kaiken muunkin...

vmax, kaikkien pyörien isä ja äiti..;)

• Vmax666

Mulla teki samaa, kun polttoainepumppu alkoi hajoamaan ja päästi kaasareihin metallihilettä. Pumppu meni vaihtoon ja kaasarit tuli putsattua kokonaan. Sitten taas toimi normaalisti.
      Oli kyllä vaikea diagnosoifa ko. vika, mutta magneetti paljasti, kun päästi letkusta polttoainetta kuppiin ja kokeili mitä se "hiekka" oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe