Mites tuota noin, saakos vanhojentanssipariksi ottaa oman poikaystävän,joka on vanhempi (21v)? Jos ei saa lukiosta paria, eikä halua tanssia tytön kanssa.
Vanhojentanssipari
5
7187
Vastaukset
- Ex-Yo
Riipuu vähän, yleensähän tuo on liikunnanopettajien (tai kuka ope tanssien järjestämisestä huolehtiikaan) asia. Omissa vanhojen tansseissa useammallakin tytöllä oli koulun ulkopuolelta oleva poikaystävä parina. Mielestäni tämä ei ollut oikein hyvä juttu että tämä sallittiin koska meillä jäi useampiakin poikia ilman paria kun jo ilman noita poikaystäviäkin meillä oli enemmän poikia kuin tyttöjä vuosiluokalla.
- Elegy
Meidän koulussa on poikia taas semmoinen pieni määrä, että kaikille tytöille ei riitä poikia.Ja kun nehän varataan jo niin pirun aikaisin, niin nämä hiljaisimmat ja erikoisemmat persoonat jäävät sitten ilman (kuten esim. minä). Ja vielä kun meidän lukion pojat on suurimmaksi osaksi semmosia "En minä kehtaa, en osaa tanssia, vitut minä mittää tanssi." Ärh... pittääpä maikalta kysellä. Poikaystävänihän on periaatteessa amiksessa, vielä..
- Ex-Yo
Elegy kirjoitti:
Meidän koulussa on poikia taas semmoinen pieni määrä, että kaikille tytöille ei riitä poikia.Ja kun nehän varataan jo niin pirun aikaisin, niin nämä hiljaisimmat ja erikoisemmat persoonat jäävät sitten ilman (kuten esim. minä). Ja vielä kun meidän lukion pojat on suurimmaksi osaksi semmosia "En minä kehtaa, en osaa tanssia, vitut minä mittää tanssi." Ärh... pittääpä maikalta kysellä. Poikaystävänihän on periaatteessa amiksessa, vielä..
No itse kun opiskelin varuskuntapaikkakunnalla niin jos poikia oli vanhojentansseihin liian vähän niin varuskunnasta saatiin lainaksi tanssipareja. Sama vaan ei toiminut kun poikia oli enemmän
- ex-abi
Jos lukiossanne on tyttöjä ja poikia suunnilleen saman verran, parit pyritään muodostamaan ensisijaisesti koulun sisäisesti. Jos taas teillä ei kaikille tytöille yksinkertaisesti riitä paria, turvaudutaan sitten muihin (eli näihin poikaystäviin).
Jos kaikki haluavat saisivat tanssia oman tyttö- tai poikaystävänsä kanssa, ei kukaan tanssisi enää kenenkään puolitutun rinnakkaisluokkalaisen kanssa, vaan jokaisen lukiolaisen lisäksi kun on pari, täytyy tanssitilat ja tilaisuudet järjestää tuplasti isommalle porukalle. :/ - wera
Meillä ei ole mitään rajoituksia, että mistä sen parin saisi ottaa. Oma tuleva parini on eri koulusta, vaikka ei poikaystäväni olekaan. Meidän koulussa on poikia muutenkin vähemmän, ja siitäkin vähästä todella harva on tanssitaitoinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603