Vanhemmat laulajat..

Monroe is best

kuten K-H voisi keskittyä eläinsuojelutoimintaan, kun lauluääni alkaa rapistua. Siitä olisi enemmän hyötyä.

3

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reijo7

      Kuten K_H voisi keskittyä eläinsuojelutoimintaan, kun lauluääni alkaa rapistua. Siitä olisi enemmän hyötyä.

      Ajatuksesi, Monroe is best, ovat liikkuneet samoilla elämän alueilla kuin minunkin arvoisa nimimerkki. Katri-Helena onkin jo avannut ovet raolleen sille elämän alueelle jossa toivoisin hänen vielä viipyvän. Hän on jo jossakin lähetys järjestön keräys kamppanjassa telkka tiedottajana. Katri-Helena voisi löytää mieleisensä toiminta tavan, kirkon piiristä, myöskin. Esm hän voisi toimia yleisön laulattajana joissakin kirkon ja muitten hengellisten liikkeiden tilaisuuksissa. Monet viihde taiteiliathan on jo siirtyneet näille hengellisen elämän alueille, Kuten Vesa-Matti Loirikin laulaa joskus kirkoissa Joulu lauluja.Tietenkin kukaan ei tunne kuitenkaan taiteilioitten, enempää kuin muittenkaan lähimmäistensä hengellistä elämää, voivatko he kaikki, esm hyväksyä kirkon opettaman elämän uskon tai ideologian. Kirkoissa laulaminen riippuu kunkin ihmisen hengellisestä suuntautumisesta tai suuntautumattomuudesta kullekkin elämän alueelle. Katri-Helenan uskoisin kuitenkin hyväksyvän kirkon opettaman hengellisen ideologian, niin että hän pystyisi laulamaan, puhumaan ja laulattamaan kirkoissa. Paula Koivuniemelle tehtiin kirurkinen operaatio ilmeisesti ääni huulten alueella. Hänen toiminta tapaansa nyt myöhemmällä iällään on vaikeata yhdistää laulamiseen tai laulattamiseen. Hänen puhe äänensä on huomattavan käheä ja muutamissa hänen lauluissaan on kuultavissa myöskin hänen äänensä käheys. Kukaan ei voi määritellä hänen, nyt uransa lopussa olevia ratkaisuja paremmin kuin hän itse. Uskon kuitenkin, että nämä mainitsemani viihde taiteiliat voisivat näyttäytyä televiisioissa. He ovat kuitenkin tämän ikääntyvän ikä luokkamme kasvu kumppaneita. Jotenkin he ovat sukulais sieluja tälle suurten ikä luokkien sukupolvelle

      • Katri-fani

        Tuosta en ymmärtänyt yhtään mitään.....Olenko jotenkin tyhmä, vai.....??


    • komppaanpa

      Katri-fania, annetaan suosikkiemme tehdä, mitä parhaakseen katsovat. Se vain on niin, että jos ei ole yleisöä, ei laulaja kauaa laulele...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe