Mitä näette jos ankeuttaja tulee naaman eteen?

Sheila

Tuli mieleen yks kysymys, eli mitä te näkisitte jos ankeuuttaja tulis teidän etenne ja ... no kyl te tiedätte?!
Ite näkisin ne pahimmat muistot, joita en enää muista, mun leukemiasta. Lääkärit sanoo aina et on se onni ettet muista siitä mitään, mut jos ankeuttaja tulis niin kyl ne tulis mieleen... Onneks oon nyt terve!:)

14

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patrick Bateman

Ilmeisesti pahinta muistoa haetaan? Pakko sanoa, että olen elänyt sen verran hyvän elämän, ettei varsinaisia kauhunhetkiä ole ollut. Onnettomuuksia (paljon arpia löytyy tästä tytöstä) ja suruja kyllä, sillä tavalla on ollut vastoinkäymisiä... Mutta ei kyllä tulee mitään kamalaa, sydäntäkylmäävä hetkeä mieleen.

Mitä sitten tapahtuu ihmiselle jolla on ollut suojeltu ja hyvä elämä? Elääkö ne uudestaan jonkun kamalan painajaisensa vai mitä?

• Hiinokka

Ootko sä tyttö??!! Mä luulin että sä oot poika..

• Patrick Bateman
        Hiinokka kirjoitti:

Ootko sä tyttö??!! Mä luulin että sä oot poika..

Huoh. Niinhän ne kaikki...

• katukoira

Isosiskoni kuoleman sekä sen syksyn jolloin eräs rakas ystävä dumbbas mut...vaikka molemmissa oli syytä...

Että näin.

• ~Fleur~

Mulla ei ole pahoja muistoja...Kun pappa kuoli olin niin pieni etten osannut surra... Luulen että jotain pahimpia riitojani...Kun olen tapellut muiden kanssa....En tiedä...En halua tietää

• Black´s widow

Eipä mullakaan mitään järkyttäviä muistoja ole (ainakaan alitajunnan ulkopuolella), mutta luulen ettei niitä edes tarvita. Kun ankeuttaja "imee" kaikki positiiviset muistot, unelmat ja toiveet niin jäljelle jää vain pelkkä epätoivo ja kaikki ne negatiiviset tunteet mitä sulla on koskaan ollut. Ja tietenkin se jos niitä karmaisevia ja ahdistavia muistoja sitten on niin ankeuttajien läsnäolo vaikuttaa vielä pahemmin.

• Twil

Tai siis,kuten muutkin jo kerkesivät sanoa,siinä vaan kerääntyisi kaikki ikävät muistot yhteen. Buahhahhaa,mä kärsisin siis kaikki huvittavat liioitellun itsekeskeiset säälikohtaukseni uudestaan. Huomaa taas,kuinka helpolla mäkin oon päässyt. Kun eipä mullakaan mitään erikoisen pahoja kokemuksia ole.

• Hema

Eli vanhempien kuolemat vaikka olin ihan pieni kun ne kuoli (kuulostaako jotenkin tutulta?)
        ne on kyl oikeestikkin kuollu kun mä olin pieni etsilleen

• niilo

mun kaveri murhattiin(näin sanoo oikeus)muutamia vuosia sitten,en onneks nähny itse tapahtumaa joten sitä en vois suoranaisesti kokee uudestaan,mut ne tapahtuman jälkeiset ajat ja painajaiset...puistattaa ajatellakkin

• minä

Luultavasti olisin taas ala-asteen vessassa peloissani itkemässä kun kiusaajat odottavat ulkopuolella. Synkkinä hetkinä se on muisto joka palaa mieleen.

• Chocoicu

No luulisin, että minun mieleeni tulisi se, kun koirani kuoli. Koirani oli sairas ja yhtenä hetkenä koulussa minulle tuli mitä kamalin ikinä tuntemani tunne. Tunsin jonkinlaisen kuilun sisälläni ja halusin vain tippua sinne ja kuolla. Tajusin, että rakasta ystävääni ei enää ole...

• Euro

Ehkäpä joutuisin elämään uudestaan niitä hetkiä jolloin veljeni on hakannut minua tai henkisesti satuttanut. Ei tule sen pahempia muistoja mieleen, hyvä niin.

• Sheila

Okei, voitasko nyt lopettaa tähän laittaminen. Mua rupeaa harmittamaan ja surettaan, ku on muitaki joiden menneisyydes on kauhuja, joten lopetetaan tää ja puhutaan jostain mukavammasta aiheesta! Jookos? Mulle tulee muuten paha mieli!?:(

• Patrick Bateman
        Sheila kirjoitti:

Okei, voitasko nyt lopettaa tähän laittaminen. Mua rupeaa harmittamaan ja surettaan, ku on muitaki joiden menneisyydes on kauhuja, joten lopetetaan tää ja puhutaan jostain mukavammasta aiheesta! Jookos? Mulle tulee muuten paha mieli!?:(

Mun mielestä tällasista asioista nimen omaan pitää puhua. Ei se mitään hyödytä, että leikitään, ettei mitään julmuuksia tapahdu. Jos sulle tulee niin kamalan huono olo, niin sähän voit yhtä hyvin jättää lukematta nämä vastaukset, eikö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe