pärinä-tytöt

Savu

Monellas on auto? viettekö naisianne krusailemaan baanalle? onk motoristeja? Osaattakokorjata itse menopelinne? onko muita maskuliinia(?) harrastuksia?

16

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikapeili

On minulla auto ja väkisinkin olen joutunut opettelemaan noita korjaushommia... Tuo kotteroni kun ei ole mitään uuden uutukainen *hymy*

• Battery016

äitin autoa joskus lainailen. korjata en osaa, en ymmärrä autoista mitään, hyvä kun tankata osaan. harrastukseni taitavat muutenkin olla melko naisellisia.

• Aimee

Moottoripyörä löytyy ja autoa ajelen mutten omista. Tekniikkapuoli jää siihen että öljyt osaan katsoa, siinäpä se.
      En haluis ajatella noita mitenkään miehisinä "harrastuksina". Kait sitä naiset voi ajella siinä missä miehetkin.
      Moottoripyöräilyssä matkustelu ja vapauden tunne on se juttu. Ja jos tyttöystävä olisi niin toki hänet ajelulle veisin ja jos kiinnostusta löytyisi opettaisin ajamaankin.

• peikko

kyllä löytyy auto ja pientä huoltoa osaan tehdä. moottoripyörä kortin ajoin tänä kesänä. ens kesäksi ois tarkotus vielä hankkia semmonen, jotta pääsee tien päälle ;)) kesää jo ootellessa! Haaveena ois ajella aina sinnepäin mistä paistaa aurinko mut en tiiä mistä sitä sitten ittensä löytäs ( samasta paikasta kun lähti....)

• 30+

auto löytyy. moottoripyöränkin haluaisin mutta... ehkä joskus vielä. enpä osaa korjailla itse. pitäisi opetella. tot noiskis... kaippa ton fudiksenkin voisi noihin ns. maskuliinisiin lukea.

• IndigoBlue

Eipä ole autoa, enkä muutenkaan pidä erityisemmin ajamisesta. Tankata en varmasti enää osaisikaan, edellisestä kerrasta on yli 15 vuotta:-)
      Sen sijaan fillari on minulle samanlainen Vapauden symboli kuin monelle auto. Vie vaivatta perille, eikä tarvitse tuijotella aikatauluja.
      Autoa en viitsi ajaa kun puuttuu stereonäkö eli olen puutteellisen hahmotuskyvyn takia vaaraksi muille ja itselleni. Kortti kyllä on.

• Petra

Ei ole omaa autoa, mutta aina sillon tällön saan porukoitten kärryä lainaksi...

• Jennifer

..auto.

• Zorro

No eihän se mitenkään miesten harrasteita vain ole ne autoilu, prätkäily tai korjaaminen...!

Osaan korjata vähän, on moottoripyörä ja autokin yleensä.

Takapenkki tyhjänä vain ajelen... ;)

• Hapsu

auto ja vaikka itse sanonkin, niin hieno onkin ;)
      Ja tottakai vien naisiani/naistani minne vain sillä.

Korjata en osaa, muttei oo tarviskaan.
      Miehet mun elämässä hoitaa huoltopuolen.

• June

mutta auto on ja samoilla linjoilla. Riittävästi on itse vaihdettu talvirenkaita, että nyt sen saa tehdä Stockman-auto. Prätkän kyytiin en uskalla, kun olen kerran kahelin takana istunut...

• Zorro
        June kirjoitti:

mutta auto on ja samoilla linjoilla. Riittävästi on itse vaihdettu talvirenkaita, että nyt sen saa tehdä Stockman-auto. Prätkän kyytiin en uskalla, kun olen kerran kahelin takana istunut...

...kaheleita motoristeja. ;) Kannattaa kyllä olla varovainen ja miettiä tarkkaan kenen taakse istahtaa.

Toivottavasti tuo ei tarkoita että munkin pitää jatkossakin prätkäillä takapenkki tyhjänä... ;) En kaahaile!

• löytyy kyl.
        June kirjoitti:

En mäkään lähde istumaan prätkän kyydissä, oli kuski sitten kaheli taikka ei. Ei kyydissä ole kivaa, varmaan vähän pelottaakin, itse on kiva ajaa ( ja pelottaa harvemmin)... ;D

• Celine

Auto se olla pitää ja vapaus vauhditella.Rakastan menoa ja meininkiä ja mitä laadukkaampi kaara sen parempi.Naiseni vien vauhdin hurmaan ja ohjastan henkilökohtaisesti ; )

• kenai

mutta murulla on =)

• löytyy kyl.

Mutta naisia ei ole pahemmin pyörinyt ympärillä, niin että yksin on lähinnä tullut kruisailtua (...Missä ne naiset on jotka kerääntyy sun ympärille.../Ratsia: Täältä tulee yö) =D

En osaa varsinaisesti korjata tai vikaa määrittää. Akun voin ladata, tulpat ehkä vaihtaa, jotain semmosta pientä, mutta varsinaiset korjaukset saa tehdä kyllä joku muu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11447
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9900
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      149
      5597
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2815
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe