Sattuipa tässä pari päivää sitten tapaus kun olin päiväsaikaan matkustamassa bussilla kaupunkiin.
Olen 52v. nainen ja istuin bussin takaosassa. Autossa oli vain muutama muu matkustaja jotka istuivat edempänä. Yhdeltä pysäkiltä kyytiin nousi 15-17v. hoikka ,näppylänaamainen teinipoika. Poika istahti viereeni, ihmettelin moista vaikka tilaa oli muuallakin. Olen kyllä ihan hyvän näköinen ikäisekseni vaikkakin pikkaisen pullukka muodoiltani.
Bussin lähdettyä taas liikkeelle poika laittoi kätensä kesämekon peittämälle reidelleni ja alkoi sivellä sitä. En sanonut mitään vaan annoin pojan jatkaa. Pian hän alkoikin hivuttaa kättään kohti mekon reunaa ja alkoi vetää sitä ylöspäin. Saatuaan reiteni paljaaksi ja stringien peittämän häpyni näkyviin hän sujautti kätensä jalkoväliini ja alkoi hangata sitä tarmokkaasti. Koin tilanteen niin erikoiseksi ja kiihottavaksi että en tehnyt mitään vaan katsoin miten tilanne jatkuisi.
Pojan kapeat pitkät sormet alkoivat vikkelästi kaivautua stringieni sisälle ja hyväillä runsasta "puskaani". Muutin hieman asentoani penkillä että pojan oli helpompi tehdä tutkimustaan. Sormet löysivätkin pian tiensä syvemmälle pilluni uumeniin ja hinkkasivat klitoristani ja häpyhuulia ahnaasti.Olin tullut jo aivan märäksi pojan käsittelyssä ja mehujeni valuminen vaan yltyi kun poika sujautti Kaksi sormeaan sisääni, älähdin kiimasta , poika työnsi sormensa niin syvälle kuin pilluuni mahtui ja pyöritteli niitä sisälläni .Poika huohotti raskaasti ,(niin kyllä minäkin) ja avasi vapaalla kädellään housunsa ja veti jäykistyneen kullinsa esiin.Pojan elin näytti olevan oikein oivallinen nuorenmiehen vanttera vehje.Poika alkoi runkata itseään vimmaisesti ja minä nautin katselemisesta ja pojan sormista sisälläni. Pian poika jo laukesi ja hän käänyi hieman että pystyi ruikkimaan spermansa reisilleni. Poika veti sormensa ulos sisältäni ne suorastaan valuivat pillunesteitäni .Poika nuuhkaisi sormiaan haistellen pilluni aromeita sitten hän laittoi ne suuhunsa ja imeskeli mehuni pois.
Poika laittoi kalunsa takaisin housuihinsa ja painoi bussin poisjääntinappia seuraavalla pysäkillä hän jäi pois ,mutta hämmästyksekseni huikkasi mennessään : Kiitti mutsi ,teki hyvää!!
Olin kaikesta aivan sekaisin ja yritin vain saada itseni taas järjestykseen.Kaivoin laukusta nenäliinan jotta sain pyyhittyä reiteni pojan eritteistä ja yritin myös kuivailla itseäni,se osoittautuikin vaikeaksi sillä valuin edelleen kiimanesteitä niin kiihottava kokemus oli ollut. Että näinkin rattoisasti sitä voi bussimatkansa viettää.
LINJA-AUTOSSA ON TUNNELMAA....
11
17004
Vastaukset
- 16vp
Olis mukava lukea näitä "tositarinoita" jos täällä olevat kirjotukset olis oikeesti totta
- HKKKO
niinpä täällä ei ole nää tarinat kyyllä ihan tosia.Taitavat kirjoitella omista päiväunista
- ajattelija6
Erittäin kiihottava tarina. Tykkään tollasesta pedding touhuilusta kovastikin. Tosi tarina ei kyllä ollut kyseessä tai sitten maailma on paljon ihmeelisempi paikka kuin luulin.
- petting?
mitäs se on suomeksi tuo ”pedding”
- tietäjä
Sehän tarkoitaa hyväilyä ja muuta seksiä ilman yhdyntää. :)
- Olet väärässä
tietäjä kirjoitti:
Sehän tarkoitaa hyväilyä ja muuta seksiä ilman yhdyntää. :)
Petting tarkoittaa sitä. Pedding tarkoittaa jotain aivan muuta.
- örinäää
Olen lukenut tämän "tosi" tarinan aikaisemminkin.
- Bussilasti
Olin 16 vuotias ja oli juhannus lopuillaan. Oltiin tyttöystäväni kanssa oltu telttailemassa leirintä alueella juhannuksen yli ja vietetty villiä jussia. sitten pakkasimme tavarat ja lähdimme bussilla kohti kotia. Istuimme takapenkeille ja bussissa ei ollut kuin muutamia matkustajia, jotka istuivat edempänä kuin me kaksi. Tyttöystäväni alkoi hieroa haaraväliäni ja suudella minua. Stondis nousi heti ja työnsin kätensä hänen housuihinsa sormittaakseni häntä. Tunsin kuinka hän kostui kostumistaan ja pikkuhousutkin kastuivat täysin. Hän oli edennyt jo housujeni sisäpuolelle ja vispasi esinahkaani edestakaisin. Hän avasi vetoketjua enemmän ja otti penikseni esiin housuistani, alkaen ottaa minulta suihin. Voihkaisin hieman ja pelästyin että muut olisivat kuulleet, mutta kukaan ei reagoinut. Hän jatkoi suihinottamista pitkään ja työnsi välillä syvälle kurkkuunsa, toisinaan pyöritteli kieltään terskani ympärillä, joka tuntuu minusta parhaalta. 15 minuutin jälkeen laukesin hänen suuhunsa ja hän hymähti hieman niellen lastini. Tuli minun vuoroni. Työnsin hänet makuulle, nostin hametta ja aloin nuolla hänen märkää valuvaa vulvaansa. Hän alkoi voihkia ja rimpuilla suunnattomasti ja jouduin työntämään sormeni hänen suuhunsa jotta olisi hiljempaa. Jouduin keskeyttämään operaation hetkeksi sillä matkustajia oli tulossa lisää bussiin, nämä matkustajat istuivat vain yhden penkinvälin päähän meistä, päätin jatkaa himokkaasti keskeytynyttä tyydyttämistä. hyvinhän se sujui. kukaan ei ainakaan ollut huomaavinaan jos sitten huomasi, mutta tyttöystäväni sai ainakin 5 kertaa orgasmin ja lopulta kuiskasi klitoriksen olevan niin kipeä ettei enää jaksanut. lopetimme ja 10 min matkaa jäljellä enää lähdimme bussista onnellisina kotiin päin. Grr muistelen sitä vieläkin himokkaasti. Hän on hyvä suihinottaja täys kymppi!
- linja auto
entäs jos linkki kuski huomaa minusta ois ainakin noloa ja jos vielä sanois jotain ei nauratais
- veti kullinsa
Olen 52v.,näppylänaamainen nainen ja 15-17v. näköinen pullukka. Olen kyllä hoikka ikäisekseni. Poika istahti reidelleni ja alkoi vetää klitoristani ja häpyhuulia pysäkiltä kyytiin. Poika alkoi ruikkimaan vimmaisesti seuraavalla pysäkillä kesämekon peittämälle reidelleni. Olin tullut jo reisilleni ja yritin vain hivuttaa klitoristani bussilla kaupunkiin. Poika laittoi kalunsa stringieni sisälle ja painoi bussin poisjääntinappia syvälle ja imeskeli laukusta pillunesteitäni ja hän pystyi ruikkimaan spermansa mennessään ulos päiväsaikaan. Kaivoin sisältäni nenäliinan rattoisasti. Poika imeskeli mekon reunaa ja alkoi hangata raskaasti häpyhuulia housuihinsa. Poika imeskeli spermansa suuhunsa haistellen bussin poisjääntinappia vimmaisesti. Että näinkin ne voi vapaalla kädellään runkata suorastaan tarmokkaasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760