luin jostai että neilikkaöljyä käytettäis ihmisten hammashoidossa kipuun.neilikkaöljy on koiralle munuais vauriota aiheuttavaa myrkkyä.onkohan perää. jos on niin paljoko sitä pitää saada eimistöön.
neilikkaöljyä pullassa?
4
<50
Vastaukset
- pullat pois
Jos tuota neilikkaöljyä on kerran pullissa, niin pullaahan ei muutenkaan kannata koiralle syöttää,joten parasta on vaan jättää kaikki sellaiset turhat herkut ja antaa koiralle oikeanlaista sille kuuluvaa ravintoa vaan.
- kekki
no on sitä grillimakkarassakin ja monessa muussa.mulla tykkäävät syödä enempi koti ruokaa ja grillailla kesäsin.pullan ne varastavat pöydältä kun sekänsä kääntää.sen verta sopivan kokoisia kavereita kun ovat
- 17+4
No pitäsköhän ehkä pitää huoli etteivät varasta? Pullat johonkin kaappiin piiloon. Eikä ihmisten grilliruuat ole tosiaankaan sopivia koirille. Aivan liian mausteisia
- Koiran parhaaksi
Juuri niin,jos haluaa että koira elää terveenä pidempään, niin ei kannata mitään pullia ja maustettuja grilliruokia tai muitakaan vastaavanlaisia ihmisten sapuskoja koiralle syöttää ,vaan antaa sille sellaisia ruokia jotka koiralle on tarkoitettuja ja sille sopivat.
Ja kannattaisi varmaan yrittää opettaa koiraansa myös ettei sillä ole lupaa varastaa pöydiltä,vikka sinne hyvin kokonsa puolesta muuten ylettyisikin. Ja sitten jos ei saa koiraansa sitä asiaa oppimaan,niin sitten olisi parasta vaan korjata ruoat pois koiran ulottuvilta silloin,kun itse poistuu paikalta kauemmas,tai sitten olla siinä vieressä estämässä koiran varastamiset.
Nuo mausteiset ihmisten ruoat kun pilaavat vaan koiran herkät munuaiset ja saa niiden vatsan sekaisin myös ja voivat herkemmille yksilöille aiheuttaa jopa suolistotulehduksenkin myös,joten kannattaa kyllä katsoa mitä koiralleen syöttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391