ristiinpukeutuminen
Kirjoittanut: BlackSuit, 29.8.2004 klo 21.53
Moniko teistä pystyy esittämään miestä niin hyvin että menee täydestä? siis tarkoitan sellaisia naisia jotka eivät ole leikanneet rintojaan ym.pois,eli ei transut/´transvestiitit tms.leikkeilijät. Onko tullu noloja tilanteita että esim.discossa olis homomiehet yrittäneet juttusille tai että esim.kaupan kassalla joku olis puhutellu poikana ja sit ihan nolona olisitte joutuneet sanomaan et olette tyttö? Puetteko ihan piruuttanne discoon maskuliinisesti vai tunnustatteko arkiminänne olevan enemmän macho kuin femme?
ristiinpukeutuminen
14
2988
Vastaukset
- Angie
Enkä minä mitään miestä esitä. Vihaan käydä baareissa ja muissa julkisissa paikoissa vessassa. Ihmiset olettavat heti lyhyiden hiuksien ja meikittömän naaman perusteella että on kyseessä mies.
Tässä asiassa en nää mitään hauskaa. Eriasia jos yrittäisin tarkoituksella kusettaa ihmisiä. - Petra
Mie en todellakaan yritä tahallani puheutua "miesmäisesti", mie vaan ole tällänen. Ei nyt mitään iskuyrityksiä ole sadellut, mutta useamman kuin yhden kerran on uimahallissa tarjottu ukkojen puolen avainta. Pohjanoteeraus tapahtu tänä kesänä kun olin yhden kaverin kanssa markkinoilla. Katselin siinä paitoja ja kaveri seiso siinä vhän miun takana. Myyjä ukko tuli siihen kysymään että ostatkos paidan. No mie siihen että kunhan katselen. Siihenpä ukko sitten laukas, että ostappas sitten poika heilalles ! Mie olin vähän että ANTEEKS MITÄ SANOIT !!!??? Johan ukkokin sitten jo tokeni että hups, siehän oot tyttö...
- Battery016
on minua jotkut iäkkäämmät ihmiset joskus luulleet pojaksi, mutta eipä tuo paljon purista, enkä usko että nolostuisin vaikka kaupankassa puhuttelisi pojaksi. en juuri käytä naisellisia vaatteita, esim. hametta, koska se vain ei tunnu omalta.
- TiiEs
"eli ei transut/´transvestiitit tms.leikkeilijät."
Kiitos kun vaivaudut käyttämään asiallisia, ketään loukkaamattomia termejä.- Lumikki
mielenkiintoisesta aiheesta. Minua ei ole koskaan luultu pojaksi tai mieheksi, mitä nyt lapset joskus ovat kysyneet töissä, että olenko mies vai nainen kun minulla on niin lyhyt tukka. Epäilen että minusta olisi jo kokoni vuoksi aika vaikea saada miestä...ehkä joku teinipoika korkeintaan.
Mutta minua kiinnostaa tämä aihe; miten ihmiset suhtautuvat teihin, jotka sitten ulospäin näytätte pojilta tai miehiltä..ainakin äkkiä katsottuna? Miksi se on ihmisille niin hämmentävää kun he tajuavat "oman virheensä" ja huomaavatkin että hei...se taisikin olla nainen? Joissain tapauksissa eivät varmaan meinaa uskoa vaikka sanoisi olevansa nainen. Mikä tässä nyt on niin hämmentävää? Onhan noita tyttömäisiä ja tytön näköisiä miehiäkin liikenteessä vaikka kuinka paljon. Miksi ihmiset sekoittavat pasmansa niin pahasti tällaisten asioiden takia ja ovat joskus noloja ja jopa vihamielisiä huomatessaan totuuden? - martsa
keskustelun aloittajan puolesta, tuo oli tosi ikävästi sanottu. Ymmärrän että sinuun sattui, mutta voit olla varma siitä, että niitäkin ihmisiä löytyy jotka eivät tahdo kävellä ylitsesi ja tehdä sinua näkymättömäksi. On hyvä, että huomautit asiasta.
Itse en onnistuisi ikinä käymään pojasta, minut tunnistaa tytöksi kilometrin päästä.
- Jon
Joskus on käynyt niin että sekaisin menee. Viime aikoina harvemmin, mutta teini-iässä jouduin monesti noloihin tilanteisiin avattavien kassalta avattavien vessojen kanssa. Nykyään sitä on oppinut spesifisesti pyytämään auki sen "naisten vessan" oven.
En pyri esittämään miestä, sitä vaan tapahtuu, kun ei spesifisesti yritä näyttää naiselta/naiselliselta. Ja ei, en edelleenkään oikein pidä siitä että ihmiset erehtyvät. - Patu
En mäkään hameeseen yleensä pukeudu enkä muutenkaan korosta naisellisuuttani. Olen vaan niin selkeesti tytönnäköinen, että tuskin kukaan mua pojaksi luulisi. En mä edes meikkaa, mutta ei se nassu silti miestä muistuta. "Lesbiset" lökäpöksyt saattavat joskus sessuaalisuuteni paljastaa, mutta sukupuolesta ei liene epäselvyyttä.
Lisäksi löytyy pyöree pylly ja daisarit ;oP - natureL
kun lapset ja vanhukset puhuttelevat pojaksi/nuoreksi mieheksi niin töissä kuin vapaallakin...enkä korosta todellakaan miehisyyttä mitenkään, tavallinen andro olen...
Nuorempana ymmärsin, että helpostihan ihmiset erehtyvät, mutta nyt, vanhempana en tiedä ehkä laittaa mietityttämään joskos se elämän ensimmäinen meikki paletti pitäisi käydä sateenkaaresta... =) ja HAH!! - Cooler
Oikeissa tamineissa menisin miehestä =)
- mennis
..nooh..mua kyllä luullaan pojaksi, melkeimpä missä vaan..
välillä on noloa mennä yleisiin vessoihin ku aina siellä joku ilmottaa että miesten vessaan mennään viereisestä ovesta...
mut, eipä se nyt sillain kauhiasti loukkaa tai muutakaan.
toi naisellisuus ei vaan ole oikeen mun juttu..
mä kyllä näyttäisin aika huvittavalta hame päällä..:P - Taikapeili
...ole tuollaista asiaa tullut mietittyäkään. Pitkät hiukset, meikkiä ja naisellinen vartalo -ulkoinen olemukseni- eipä ole kukaan mieheksi luullut.
- laalaa
usein luullaan pojaks. lapset varsinkin, ja sit niiden vanhemmat on tosi noloina. itseäni ei vois vähempää kiinnostaa. paitsi se vanhempien nolostelu ja hämmennys vituttaa.
- heta
mutta ristiin en pukeudu, vaikka ei sitä vastaan mitään erityisempääkään ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603