Osta Britneyn purkka
27.08.2004
eBay -huutokauppasivustosta on ostettavissa Britney Spearsin jauhama purukumi, mutta onko se varmasti aito?
Myyjän mukaan asiasta ei ole epäillystä. Aitous voidaan todistaa tiukan paikan tullen DNA-testien avulla.
Jauhetun purkan kerrotaan löytyneen lontoolaisesta hotellista Spearsin jäljiltä. Joku kävi siis tonkimassa Spearsin tähteitä ja löysi purkan, kukaties muutakin.
Spearsin tapoihin kuuluu tavaroiden, papereiden ja poikafrendien jättäminen lojumaan milloin minnekin. Oman äidin torut ja aikuisiän saavuttaminen eivät ole tilannetta kohentaneet.
En tajuu, mikä ihmisiä vaivaa, onko noi ihan sekopäitä!
Siis aivan tyhmää!
Osta Britneyn purkka! :D
8
867
Vastaukset
- Straight
..purkka vedettiin pois myynnistä. Sisältää DNA:ta Britneyltä, ja DNA:n myyminen on laitonta.
Tulkinnavarainen juttu vissiinn..- rwer
Ebayn omat säännöt kieltävät ihmiseritteiden myynnin ja sillä perusteella nuo purkat ja hiukset ym. vedetään aina pois myynnistä.
- Fani
rwer kirjoitti:
Ebayn omat säännöt kieltävät ihmiseritteiden myynnin ja sillä perusteella nuo purkat ja hiukset ym. vedetään aina pois myynnistä.
Aivan!
- Juan Carlos
Fani kirjoitti:
Aivan!
ja kuinka tyhmä täytyy olla et haluis britneyn purkan ja vielä maksaa siitä?!?
- artsi
Juan Carlos kirjoitti:
ja kuinka tyhmä täytyy olla et haluis britneyn purkan ja vielä maksaa siitä?!?
siis kukapa ei haluaisi kloonata britneyn ?
- pantteri
artsi kirjoitti:
siis kukapa ei haluaisi kloonata britneyn ?
en todellakaan minä! Oma persoonani on 100 kertaa parempi kuin tekotissi Spearsin!
- Fani
pantteri kirjoitti:
en todellakaan minä! Oma persoonani on 100 kertaa parempi kuin tekotissi Spearsin!
Mutta Britney nyt sattuu olemaan hyvän näköinen nainen, jolla sattuu olemaan paineita ja koska hänellä on paineita hän polttaa eikä jaksa paljoa ulkonäöstään..
Itse olen totaalinen Brit fani, mutta alkaa jo toi säälittää, ku näin pätkän Britneystä ja Kevinistä rannalla ja siellä ne käveli onnellisina käsikädessä, noin 10-20 paparazzi kuvajaa perässä!
Hän ei enään IKINÄ voi päästä niistä eroon, ja se on todella inhottavaa, kun ei saa olla rauhassa!
Ymmärrätte kai mitä tarkoitan, ja mistä nuo ainiaiset paineet tulevat! - Hep
Fani kirjoitti:
Mutta Britney nyt sattuu olemaan hyvän näköinen nainen, jolla sattuu olemaan paineita ja koska hänellä on paineita hän polttaa eikä jaksa paljoa ulkonäöstään..
Itse olen totaalinen Brit fani, mutta alkaa jo toi säälittää, ku näin pätkän Britneystä ja Kevinistä rannalla ja siellä ne käveli onnellisina käsikädessä, noin 10-20 paparazzi kuvajaa perässä!
Hän ei enään IKINÄ voi päästä niistä eroon, ja se on todella inhottavaa, kun ei saa olla rauhassa!
Ymmärrätte kai mitä tarkoitan, ja mistä nuo ainiaiset paineet tulevat!menkööt leikkaukseen niinku on ennenki menny. Tällä kertää leikelkööt itsestään sen näkösen, ettei kukaan tunnista. Saa olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920