katukaupustelijana nuori n.20v tyttö.pukeutunut keltaiseen hihattomaan paitaa ja shortseihin..punainen kassi.venäläinen opiskelija omien sanojen mukaan..myy rihkamaa..liikkui päivällä nuoren miehen kans keskustassa..17.30 partalanmäellä ja "persauskylällä..ilmoitelkaa lisää jos joku on nähnyt!
laillistako?
13
315
Vastaukset
- не русская
Ei varmaankaan ole venäläinen kaupustelija. Venäläiset eivät myy mitään, vaan ostavat laatutuotteita sikäli mikäli Lieksasta sellaisia löytää.
- Oppia ikä kaikki
Valista hieman. Mikä Lieksan kaupunginosa on "persauskylä"? On yläkylä, alakylä, rantakylä jne.
- tänään keskiviikkona
repotie -rastintie ja muut alueell olevat kadut
- Oppia ikä kaikki
tänään keskiviikkona kirjoitti:
repotie -rastintie ja muut alueell olevat kadut
Kiitoksia tiedosta!
- omaniko
Vaikuttaa olevan ihan muu kuin venäläinen. Olisiko kirjastoautosta?
- Postiauton kuski
Ei minullekaan tule mieleen muuta kuin kirjastoauto. Vai voisiko olla myymäläautosta tai jäätelöautosta?
- anne m.
Siitäpähän opitte kun näitä etelän ystäviä alkaa enemmän käymään. Pitäkää hyvä huoli ikääntyneistä omaisistanne.
- tänään keskiviikkona
juurinäin!!!
- jouni855
ainahan tuollaisista voi soittaa poliisille!!! eriasia vaan että joutaako virkavalta paikalle tai kiinnostaako niitä edes tuollainen!!!
Jos ei kuittia anna myymistään tuotteista niin verottajaa varmaan kiinnostaisi.
- V ittuuuuuuuuuuu!!!!
No v ittu pieniaivoiset soittakaa poliisille, verottajalle, syyttäjälle ja joka v itun kyttääjälle. Kytätkää itsekin niin v itusti maailman loppuun asti ja pölöttäkää juttunne joka v itun läskiperse mummolle joka pölöttäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- eilen tiistaina
Joka kesäinen ilmiö näillä kaduilla.
Mutta ei mitään haittaa/ongelmaa ole ollut.
Ei kiitos!
...ja jatkavat matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483