Hei, Onko kenelläkään kokemusta Puustellista suunnittelijana ja toimittajana? Millainen on se harjattu mäntyovi kestävyydeltään? Kuinka muuten Puustelli sijoittuu hintavertailussa muihin? Meillä remontti tulossa ja kaikki Puustellista kiinnostaa!
Puustelli ja harjattu mäntyovi
6
2612
Vastaukset
- ylihintainen
tervehdys,
kehotan lämpimästi vertailemaan hintoja, sillä Puustelli on ollut kautta aikojen törkeän ylihinnoiteltu. Tietenkin jos haluaa kehua sillä, että omistaa Puustelli -keittiön, siitä pitää sitten maksaa. Itse aikoinani (elettiin markka-aikaa) kun tein keittörempan, säästin yli 20.000mk valitsemalla ei-merkkikeittiön...
Yhtä nätti ja keittiö apukeittiö sai uuden ilmeen. - Jaska
Puustellilla nostaa kustannuksia hienot esittelytilat jnejne. Kävi meilläkin Puustellin esittelijä talvella. Yli 8.000 euroo ois tullut maksamaan asennuksineen. (Ei sisältänyt mitään laatoituksia, laattatöitä, ei putki- eikä sähkötöitä).
Loppujen lopuksi sain vastaavantasoisen keittiön 5.500 eurolla. Lisäksi on laatat lattiassa. Kaikki työt tehtiin "talkoilla" tuttujen ja puolituttujen kanssa. Kun oli itse valvomassa vieressä, ei päässyt virheitäkään liiemmin tulemaan. Itse en muuta tehnyt kun suunnittelun, aputyöt ja maalaukset, eli lähinnä kattelin vieressä.
Kun jaksat jonkunverran kilpailuttaa, uskon että 30% halvemmalla saat vastaavaa tasoa. Joudut varmaan itse suunnittelemaan jne. Eli pientä vaivaa on (ja keittiöremppa ON stressaava, onneks on ohi;). Mutta kannattaa niin suurien säästöjen takia jos ei nyt ihan miljonääri oo ja aikaa riittää. Ps. kuten varmaan noista hinnoista huomasit niin mulle kyllä tuli vaan melamiinia, ei mäntyy mutta toi hintapointti oli tässä mun idis. - Rakentaja
En suosittele ottamaan puustellista kaappeja enkä asennusta, itselläni ei ole hyvät kokemukset asiasta.Sekä törkeän kallista mikä kannattaa vertailla ilman muuta.Käytännöllisyys ja laatu muillakin yhtä hyvät koska materiaalit mistä kalusteet tehdään ovat käytännössä samat. Nimihän tässä vain maksaa on minun mielipide enkä ymmärrä käsitettä että minulla on puustellin keittiö ja maksan siitä tuplasti. Mistä paikkakunnan puustellista muuten olit ajatellut tarjousta pyytää?
- pasi
25 prosenttia kaikista keittiöistä (niitä on pajon) on puustellin, joten joku siinä on. Vertaile.
- rakentaja
Otettiin koko talon kalusteet kodinkoneet Puustellista. Hintataso oli ihan samaa tasoa kuin muut verrokit (Petra, Domus ja yksi paikallinen pieni puusepänverstas) eli ihan samoissa haarukoissa.
Suunnittelu oli asiallista, toimitus tuli ajallaan ja keittiö asennettiin ihan kohtuullisessa ajassa (2 pv) eikä työn laadussa ollut suuremmin moittimista. Muut kalusteet asennamme itse; tähän asti tavara on ollut ok eikä puutteita ole havaittu.
Pienenä miinuksena mainittakoon että keittiön asennusta myytiin täydellisenä, mutta kyllä siinä jää hyllyjen ja jääkaappien laitot itselle ja tietty paljon siivoamista. Voishan siitä tietysti murista, mutta on tässä muutakin tekemistä joten en jaksa moisesta äläkkää nostaa.
Kaikenkaikkiaan antaisin arvosanan 9 - Bettyb
Tarjouksen olen pyytänyt Parmalta, joka on tämän pikkukaupungin ainoa paikallinen kalustealan yritys. Suunittelu oli vähän kiireisen ja hätäisen tuntuista. Tuntui että mitään "uutta" ei meille ollut esittää tai ehdotettavaa. Ratkaisut jäivät jollain tavalla puolitiehen.
Puustellissa tuntui että asiaan paneuduttiin ja ongelmakohtiin ja vähän muuallekin oli esittää vaihtoehtoa.
Hinta? Oli Puustellissa vähemmän mitä odotin ja samaa luokkaa Parman kanssa. Tosin Parman tarjouksessa kaapin ovet olisi olleet tammea, kun taas Puustellissa harjattu mänty. Puustellin kaapeissa, kuitenkin sävyrunko ja itse sulkeutuvat laatikostot. tms.
Olen tilannut kaapit Puustellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687