Aapuuva!
Pelasin joint operationsia, ja aina silloin tällöin mun kone kaatu kesken pelin, aika harvoin tosin. "JO" oli ainoa peli jonka kanssa mulla toi ongelma oli.
Noh, ajattelin etä kai mun pitää sitten päivittää näytönohjaimen ajuri... asensin uuden ajurin, ja nyt mun kone kaatuu joka kerta kun meinaan pelata! Noin 5 sekuntia pelin alkamisen jälkeen se ikään kuin jämähtää, sitten näyttö menee mustaksi, ja sitten tulee joku windowsin viesti että on tapahtunut joku kauhee virhe, ja kone on suljettava.
Ajurin ohjeiden mukaan mun olis pitänyt poistaa vanha ajuri ohjauspaneelin lisää/poista-toiminnolla.
Kyllä mä sen ajurin sieltä poistinkin, mutta mä löysin itseasiassa kaks kohtaa: toisessa luki sen ajurin nimi, ja toisessa luki sama, mutta sen perässä oli suluissa secondary. jätin sen secondaryn sitten poistamatta, kun ohjeissa ei mainittu siitä mitään.... sekö se on, mikä mun koneen nyt kaataa?
Näyttis on tommonen abit 9200SE-DT-paska.. älkää nyt joku sanoko että hommaa parempi näyttis... työn alla on....
Nyt olis hyvät neuvot tarpeen!
aaaaaaaaaaaaapuva!!
8
435
Vastaukset
- Höh !
XXXXXXXXXX
- höhhöhhöh
Samaa mieltä. Jo otsikossa pitää olla hieman suuntaa mistä on kysymys. Olishan sanomalehteäkin ikävää lukea jos se olis täynnä epämääräisiä otsikoita jotka ei pohjusta itse artikkelia mitenkään.
- Tero
höhhöhhöh kirjoitti:
Samaa mieltä. Jo otsikossa pitää olla hieman suuntaa mistä on kysymys. Olishan sanomalehteäkin ikävää lukea jos se olis täynnä epämääräisiä otsikoita jotka ei pohjusta itse artikkelia mitenkään.
opettele luomaan otsikko...
- lammas
Tero kirjoitti:
opettele luomaan otsikko...
Kun yks vittuilee jotain ni muut tulee perässä.
- Minä
lammas kirjoitti:
Kun yks vittuilee jotain ni muut tulee perässä.
Ihminen on "laumaeläin".
- ...
Minä kirjoitti:
Ihminen on "laumaeläin".
No kiitti vitusti teillekkin, pilkun-nussijat...
- n-erkki
Eli näköjään tyhmään otsikkoon saa tyhmiä vastauksia. Turha siinä on ittuilla.
- Rd27
Oothan nyt ihan varma että otit oikeen ajurin?
Voit yrittää palauttaa vanhan ajurin.
Mee sinne laitehallintaan ja valitse sun näytönohjain ja sit ajuri välilehti. Sieltä sit valitset Roll back driver (englanninkielisessä).
Koita sit vaikka uudelleen päivittää sitä ajuria.
Järjestelmän palautus voi kans auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474