Ott Lee tattoo?

tatskaa ottamassa

Te ketkä ootte käyny Otolla, niin kertokaas lähinnä tuota hintapolitiikkaa. Rossillekin ois varaa, koska kyseessä on suht pieni tatuointi, mutta mitä olen katsellut facebookista Oton tekosia, niin ne miellyttävät omaa silmääni täydellisesti ja hänen teoksensa vastaavat oman suunnitelmani tyyliä. Miten pitäisi edetä? Ajat näyttäisi menevän joulukuulle, tuleekohan koskaan peruutuksia? Mennäänkö siellä ennalta käymään tatskaa suunnittelemassa vai vasta sitten kun se oikeasti tehdään. Minulla on suunnitelma, piirretty, mutta haluan sen hänen piirtämänään. Onko muuten hyvä tekstin tekijä, ainakin kuvat ovat upeita?

11

6635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fight

Ehdottomasti Rossille!

• tatskaa ottamassa

En tykkää Rossin tatuoinneista vaikka tiedän hänen olevan alan huippuja. Jokin niissä vaan ei tunnu oikealta. Ovathan ne upeita ja tarkkoja, mutta tuo Otto, hänen tekosensa ovat juuri sitä ja vain sitä mitä haen, sellaisia aidon oloisia, lyijykynäpiirrosmaisia..oh..

• asiakas72

Kannattaa käydä paikanpäällä,itse kävin varaamassa ajan ja oli hyväntuulinen kaveri tämä Otto :) kerto mitä kannattaa tehdä ja piirsi kans sen ja eikä hintakaan ollu paha! jonotus on vaan pitkä mutta mitä kuullu ja nähny muilla kuvia nii jaksan odottaa !
      nuori mut intoa täynnä! jos jyväskylästä etsii mustavalkokuva tekijää nii Rossi tai Otto

• kandee harkita

Mieti nyt vielä kahdesti haluatko varmasti leimautua loppuiäksesi jollain idiootilla tatuoinnilla, varmaan kiva joskus nelikymppisenä työelämässä kun olkapäässä lukee jotain idioottia nuoruushömppää.

• nyt helvetti

Mistä helvetistä teitä kukkahattu tätejä ja setiä aina riittää? kysyttiinkö tässä että "Kannattaako miettiä tatuoinni ottamista että surettaako 40 vuotiaana"? kysymys kuuluu että mitähän helvettiä ees teet täällä?

• kuokkala1

homma sujuu hienosti ja lepposesti :)

• Pilattu iho ja keho

Kyrpä otsaan kaikille!

• Hei hoi

mitä nyt itse olen Otolla käyny ottaa kuvia niin itse kyllä tykkään. Otto on kehittynyt valtavasti vuosien varrella kun on saanut kokemusta lisää. mitä nyt noita tekstejä olen nähnyt niin miellyttää kyllä omaa silmää enemmän kuin noi Rossin tekemät. Joten itse voin suositella Ottoa!!

• Jyrke1972

rento meininki nuorella miehellä ! huomaa että hän tekee hintohimosta ja haluu kehittää omaa tyyliä ja tuoda jyväskylään jotain uutta mustavalkeella kuvalla eikä raha ole aina mielessä ! terkuin vanhempi asiakas

• mäkinen

äijä on ottanu itestään niskasta kiinni ja alkanu panostaa ja kantaa alottelu virheensä tyylillä ja palvelee! ennen en tykänny yhtään hänen jäljestä mutta nytku kattoo nii kehitystä on tapahtunu paljon 2vuoden sisään ! juuri otin muisto kuvan valokuvasta ja herkisti minut ku sai sen valmiiks! 44 tattoossa ja Otolla käyn nykyään koska siellä on nuorekas meininki ja palvelu! mut jokainen käy missä käy!

• Yösiipi

Otto on huikea tyyppi ja lahjakas tatuoija. Itsekin menossa hänelle pitkästä aikaa. Luonteva, rauhallinen lahjakas ja asiakastaan kuunteleva tyyppi jonka hyvä fiilis tarttuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      117
      3902
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      153
      3776
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      26
      2581
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      7
      2366
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2153
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1736
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1342
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1243
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      18
      1219
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      35
      959
    Aihe