Olin 70-luvulla kreikassa Rohdoksella, en osannut englantia, mutta tapasin ihanan Lazlon.
Puhuin suomea ja hän puhui kreikkaa.
Vietin ihanan viikon, jota mietin vielä nykyäänkin. Kreikkalaiset on silleen ihania kun ne tulee vaan jutteleen ilman jäykkyyttä.
Opas oli tulkkina kun hän sanoi kuolemattoman ihanat sanat:
"sinun ystäväsi ovat myös minun ystäviäni" kun ystävättäreni kanssa menimme Lazlon serkun tavernaan illalliselle. Kreikkalainen ruoka on ihanaa varsinkin kreikkalainen salaatti maistuu vieläkin mieleeni !
Tulin raskaaksi ja lapseni muistuttaa vieläkin minua ihanasta Lazlosta, jota en enää tavannut, kirjeeni ei kai mennyt perille.
Rohdoksella
3
7016
Vastaukset
- Paivi
Entä sukupuolitaudit ja tunteettomuus? Ihana mies sen täytyi olla.
- ??????
En kyllä tunne sellaista kreikan saarta kuin rohdos.
RHODOS on ainakin.
Mitä olen siellä itse huomannut niin siellä on näitä suomen blondeja tuhottomasti naimisissa paikallisten rantapummien kanssa.
On huvittavaa katsella aina kun tulee uusi bussilastillinen uusia turistinaisia saarelle nämä ihanat persaukiset rantapummit ovat heti lomalle tulleiden naisten kimpussa.
Unohtuu siinä suomessa oleva aviomies heti kun nämä vähän lirkuttelevat.
Ja sama peli jatkuu seuraavan ryhmän kanssa.
- suomalainen mies
Ei noin tyhmää suomalaista naista ole olemassakaan. Surkea yritys kerta kaikkiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305567
- 1832128
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81778Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621659Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321354Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan681352Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701204- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2151121