Rohdoksella

Maija

Olin 70-luvulla kreikassa Rohdoksella, en osannut englantia, mutta tapasin ihanan Lazlon.
Puhuin suomea ja hän puhui kreikkaa.
Vietin ihanan viikon, jota mietin vielä nykyäänkin. Kreikkalaiset on silleen ihania kun ne tulee vaan jutteleen ilman jäykkyyttä.
Opas oli tulkkina kun hän sanoi kuolemattoman ihanat sanat:
"sinun ystäväsi ovat myös minun ystäviäni" kun ystävättäreni kanssa menimme Lazlon serkun tavernaan illalliselle. Kreikkalainen ruoka on ihanaa varsinkin kreikkalainen salaatti maistuu vieläkin mieleeni !

Tulin raskaaksi ja lapseni muistuttaa vieläkin minua ihanasta Lazlosta, jota en enää tavannut, kirjeeni ei kai mennyt perille.

3

7016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paivi

Entä sukupuolitaudit ja tunteettomuus? Ihana mies sen täytyi olla.

• ??????

En kyllä tunne sellaista kreikan saarta kuin rohdos.
        RHODOS on ainakin.
        Mitä olen siellä itse huomannut niin siellä on näitä suomen blondeja tuhottomasti naimisissa paikallisten rantapummien kanssa.
        On huvittavaa katsella aina kun tulee uusi bussilastillinen uusia turistinaisia saarelle nämä ihanat persaukiset rantapummit ovat heti lomalle tulleiden naisten kimpussa.
        Unohtuu siinä suomessa oleva aviomies heti kun nämä vähän lirkuttelevat.
        Ja sama peli jatkuu seuraavan ryhmän kanssa.

• suomalainen mies

Ei noin tyhmää suomalaista naista ole olemassakaan. Surkea yritys kerta kaikkiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5567
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      183
      2128
    3. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1778
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      162
      1659
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1354
    6. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      68
      1352
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1204
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      215
      1121
    Aihe