Mulla alko kesäloma ja ajattelin kattoo jotain elokuvia. Eli onko kenelläkään mitään hyviä elokuvia jotka olis oikeesti hyviä. Esim. Blue Lagoon,It's a boy girl thing,Teen spirit
Hyviä leffoja?
21
3397
Vastaukset
- Siinä pari
James Bond-leffat, ainakin Skyfallia on moni mun luokkakaveri kehunu ihan huipuks. Nälkäpeliäkin on suositeltu.
- lifemocker
conan the barbarian \m/
- 8+10
Jos tykkäät jengi leffoista niin ehdottomasti Menace 2 Society tai Boyz n the hood
suomalaisista taas Juoppohullun päiväkirja annan 10/10 aivan mahtava!
jos komedia uppoo niin katsoppas se :P- lifemocker
juoppohullu leffa oli niin pa$ka että jaksettiin katsoa sitä 15min ja sen jälkeen "eiköhän tää riitä"
- KUNINKAANPUHE
Kaunis mieli, Da vincin koodi, Schindlerin lista, Uusi sherlock (Tv sarja) ja Skyfall siin ois ensi viikolle katottavaa.
- lovemilla
Scary Moviet (jos pitää kauhukomedioista).
- WixuW
Scary Moviet, Twilightit, Nälkäpeli yms.
Jos haluu jtn. kauhuu ni sit Boogeyman, Freddy Kergury (en osaa kirjottaa tota sukunimee) ja sit Mirrors.
Dark Shadows, kaikki Pirates of The Caribbean leffat, Anoppi on pahin,Selena,The Cell(k-18) ja jos tykkäät fantasiasta ja Kreikan Mytologiasta niin sitten tää: Percy Jackson - Salama Varas ja Kaikki Johnny Depp elokuvat. .)
Mutta eniten suosittelen tätä : Parker. Siinä näyttelee Jennifer Lopez ja Jason Statham.- Ofssstyccy
Django unchained
- niinlesbotonhomoja
hyvii peffoi?! missä!!
- jäsen
The Good, The Bad and The Ugly,
Batmanit,
Kick Ass,
Watchman,
Lord Of The Ringsit,
Django unchained,
Hangoverit,
Dictator,
Parker,
Fast & Furioussit,
Iron mannit,
I am Legend- netflix<3
Kaikki missä näyttelee Jackie Chan, Will smith ja Clint Eastwood
- netflix<3
netflix<3 kirjoitti:
Kaikki missä näyttelee Jackie Chan, Will smith ja Clint Eastwood
Nii ja bruce will:sit ja austin powersit
- Oscar voittajat
netflix<3 kirjoitti:
Nii ja bruce will:sit ja austin powersit
Henry Saaren kiimaiset nunnat, Ron Jeremyn Tight assholes!
- julen
olen kerran katsonut elokuvan titanic 2 mutta en suosittele niin paljon sitä. siinä on huono loppu minusta ja muutenkin aika surkea :( mutta kokeileppa sitä jos se olisi mielestäsi hyvä eikös juu
- julen
kelpaako mikä tahansa elokuva
- N33K3R1
MÄ OON MUSTA JA TÄÄ KETJU LOUKKAS MUA
- poekpåsegg
oletko roturealisti?
- pfjoigigehwofawfgawefg
olen itsevarma mustanainen
- N33K3R1
SAAKO PESÄÄ
- sarjisboe
Deadpool. Ant-man. Hunger games. Jotai marvelilta tai dcltä
- stanjalaurell
Ohukainen ja paksukainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916