eli minkähänlaisia ne ovat? Ovatko yli-innokkaita esim. vaaleisiin tyttöihin ja minkälainen niitten käytös on suomalaisia naisia kohtaan? Kaikki tieto on tervetullutta :)
Kyproslaiset miehet
nunnukkaaah
4
519
Vastaukset
- pano petri
jaa ollaanko sitä lähtemässä karvaranteiden pantavaksi kyprokselle. Ottavat sen mitä miehelle kuuluu
- Ei hyvää kokemusta
Mua ainakin yritti väkisin ottaa kun yksin olin kävelemässä hotellille pimeällä, onneksi karkuun pääsin. Kaikilla ei välttämättä näin hyvä tuuri... Kannattaa olla varuillaan, ainakin pyrkiä olemaan aina seurassa!
- JUST AYIALLA OLLU
ne panee kaikkea mikä liikkuu. munaa saat takuuvarmasti, monesti myös monta munaa kerrallaan!
- Miehistä
Sain ihanasti monelta karvaiselta mieheltä kunnolla perseeseen ja kyllä niidenkin miesten takapuolta mielellään paneskeli .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797