Onko kellään tuoreita kokemuksia kromispray maaleista. Onko markkinolla vielä sellaista tuotetta joka kestäisi ulkona ja olisi edes hieman kiiltävämpi kuin normaali "vannehopea"
Ruiskua ei ole käytettävissä, eli pitäisi olla ihan kilikoli-purkissa..
Kromispray
4
278
Vastaukset 4
- Shole
Ovat hieman kiiltävämpiä, mutta on eri asia kestää ulkona ja kestää autoilua. Mutta jos sulla on hermoja riittävästi, niin pääsee noilla spraymaaleillakin jonkinlaiseen lopputulokseen.
- chromeee
Osaisiko koku suositella jotain tiettyä merkkiä, joka on kestänyt ulkona? Tulee siis moottoripyörään, joten on säälle alttiina.
- heikko säänkesto
Itse maalasin Motonetin kromispraylla, olikohan Motip, joitain auton osia, hetken kiilsi iloisesti lähes kuin oikea kromi, mutta parissa kuukaudessa muuttui harmaaksi.
Kotona on autotallissa joitakin koepaloja mihin testasin maalia, ne näyttävät aika hyvin vieläkin kromin värisiltä kolmen vuoden jälkeen, mutta ulkona tuo ei väriään tosiaankaan kauaa pitänyt. - vois auttaa
Jotkut ovat ruiskuttaneet kromisparyn päälle vesiohenteista akryylilakkaa, en tiedä auttaako tuo, kromispray purkeissahan sanotaan ettei sitä saisi lakata tai maalata päälle, mutta vesiohenteinen lakka ei ilmeisesti reagoi kromimaalin kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1471180Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 41607
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57551