Onkos muita samaan aikaan menossa?
Kosin kaupunki 21.6
6
414
Vastaukset
- Varmaan joku muukin
Eiköhän sinne pari, kolme koneellista suomesta ainakin lennä ja muista maista varmaankin useita koneellisia lisää,joten kyllä siellä porukkaa riittänee.Voipi olla ettei kaikki kaupunkiin mene,vaan saarella kun on muitakin lomakyliä.Kaupungin ympäristössäkin on monia hotelleja ,vaikkapa Lambin alueella,jota en laskisi kaupunki alueeksi,toiset toki voivat.Uskoisin kuitenkin ettei siellä yksin tarvitse olla.
- Pakkaillaan
Juu.Me mennän ainakin juuri ko. päivänä :)
- .mimmit
Millaisella porukalla? ei enään kauan, niin ollaan jo kreikan lämmössä :)
- IlmanKosNaurattaa
Isompi sakki. On aikuista, nuorisoo ja lapsiakin. Jee, kohtapa pakkaillaan...ja sitten nautitaan ;)
- eioo.....
Ei.
- jokulainen3
Vitsit kun Kossilla oli meidän kanssa samaan aikaa, 29.6. lähtö, kiva tyttöporukka, unohdin kysyä mailiosoitteita. Mahtava paikka on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831