missä vika kun lähtee huonosti käyntiin välillä käynnistäessä se rynkyttää pienillä kieroksilla muutaman sekunnin ennen kuin nostaa tyhjäkynnin kierokset normaaliksi .mutta ei tee tätä joka kerta. malli ford mondeo 2.0 tdci vm.2005
Ford Mondeo Lähtee huonosti käyntiin
3
2197
Vastaukset
- köfffff
Tulipa pestyä tuulitakki taas kerran.
- mondeo-man1
Itsellani sama malli ja samat vaivat. Merkkihuolto haluaisi vaihtaa ruiskutussuuttimet, tama on aika arvokasta joten ajelen vanhoilla niin kauan kuin pystyn. Itsellani vika ilmenee enimmakseen lampimamalla moottorilla, kylmalaynnistys on OK.
- Mondeojeejee
Olisiko hehkuttaminen mitään? Se on kuitenkin lopultakin dieseli ja valmistaja neuvoo loivaa hehkutusta ennen käynnistystä. Tosin enpä itsekään juuri hehkuttele ja hyvin tuo käynnistyy plussa-keleillä. Talvella tulee hehkua käytettyä, mutta sekin on enemmän sieluhoidollisista syistä.
Kokonaan toinen asia on, jos jokin on rikki. Jos huolto kehoittaa vaihtamaan ruiskusuuttimet , niin sitten ne vaihdetaan. Elän itse siinä uskossa, että jos minulla on varaa pitää autoa, minulla on varaa se korjatakin.
Mutta kukin taaplaa tyylillään, hyvää rynkytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741