missä vika kun lähtee huonosti käyntiin välillä käynnistäessä se rynkyttää pienillä kieroksilla muutaman sekunnin ennen kuin nostaa tyhjäkynnin kierokset normaaliksi .mutta ei tee tätä joka kerta. malli ford mondeo 2.0 tdci vm.2005
Ford Mondeo Lähtee huonosti käyntiin
3
1972
Vastaukset
- köfffff
Tulipa pestyä tuulitakki taas kerran.
- mondeo-man1
Itsellani sama malli ja samat vaivat. Merkkihuolto haluaisi vaihtaa ruiskutussuuttimet, tama on aika arvokasta joten ajelen vanhoilla niin kauan kuin pystyn. Itsellani vika ilmenee enimmakseen lampimamalla moottorilla, kylmalaynnistys on OK.
- Mondeojeejee
Olisiko hehkuttaminen mitään? Se on kuitenkin lopultakin dieseli ja valmistaja neuvoo loivaa hehkutusta ennen käynnistystä. Tosin enpä itsekään juuri hehkuttele ja hyvin tuo käynnistyy plussa-keleillä. Talvella tulee hehkua käytettyä, mutta sekin on enemmän sieluhoidollisista syistä.
Kokonaan toinen asia on, jos jokin on rikki. Jos huolto kehoittaa vaihtamaan ruiskusuuttimet , niin sitten ne vaihdetaan. Elän itse siinä uskossa, että jos minulla on varaa pitää autoa, minulla on varaa se korjatakin.
Mutta kukin taaplaa tyylillään, hyvää rynkytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808