Ostin vähän aikaa sitten (maanantaina) sitten Nokian Lumia 720 puhelimen.
nyt olen huomannut vikaa näppäinlukon aukeamisessa, ei aukea kunnolla kun painaa sivu nappulaa josta pitäisi aueta. Onko muissa 720 samoja vikoja ollut?
ps. nyt ei aukea lainkaan vaikka kuinka yritän!
Lumia 720
59
5779
Vastaukset
- vois autta
kokeieppa laittaa ensikksi virtajohdon kiini anna latauta .
- LumiEx
Lumia 720:ssä näppäinlukko ei aukea sivusta. Luepa ne käyttöohjeet vielä kertaalleen...
- ville69
minulla on ollut nokia lumia 720 jo vuoden. mutta eräänä iltana olin tulossa 5-6 luokkalaisten äksöneistä puhelimeni oli taskun ja lompakon välissä pinessä puristuksessa. aamulla heräsin ja laitoin laturiin akkua oli 11% ei päästänyt merkki ääntä latautumisesta ylä kulmassa akku näytti että puhelin latautuu. mutta kummiskin puoli päivää oli ollut laturissa ja akkua oli yhä 11%. mikä mahtaa olla vikana?
- noksu_prkl
Voi helevt...ti tuota Lumia 720:stä. Aika syvältä koko känny. Mitä muuta noin bugista sontaa saa maailmassa valmistaa? Tuossa olisi jo syytä viranomaistahon puuttua asiaan.
Kolmas kerta kerta äsken, kun puhelin oli mennyt omia aikojaan pois päältä. Eikä uudelleen käynnistykseen auttanut minkäänlainen näppäinyhdistelmä. Ainoa keino saada eloa masiinaan, on liittää se usb- piuhalla tietokoneeseen. Sitten käynnistyy, jos käynnistyy. Prkllllllll!!!!
En suosittele tuota kellekään. Odottakaa ainakin päivitysten tuloa käyttöjärjestelmälle.
Vaikea kuvitella yhtään toista kännykkämerkkiä, jolta löytyy säälittävämpää tuotosta.
Halavatun Nokia- pas...ka!!!! - upee 0n
Oma 720 toimii hienosti
- corvus^
Hienosti toimii mullaki. Ei mitään ongelmia ole ollut. Huippuluuri.
Kateelliset trollit vaan trollaa. - Asiakas_
corvus^ kirjoitti:
Hienosti toimii mullaki. Ei mitään ongelmia ole ollut. Huippuluuri.
Kateelliset trollit vaan trollaa.Huippuluurihan tuo olisi, kun vaan toimisi. Oma puhelimeni lähti juuri toista kertaa käymään Tshekeissä (Nokian merkkihuolto on siirretty ko. maahan). Viime turneella viivähti pari viikkoa. Minkäänlaista korvausta tai varapuhelinta Elisalla ei ole antaa.
Oman 720:ni viat:
Edellisen huollon syy: puhelin pimeni totaalisesti, eikä liikkeessä osattu tehdä mitään.
Viat huollon jälkeen: Totaalisia jumiutumisia n. 3 kertaa. Ruutu mustaksi vaikka akkua jäljellä reilusti. Reset ei onnistu. Latausjohdossa n. 5 min. ja virrat ovat lähteneet takaisin. Volume down -näppäin on toiminut vain satunnaisesti. Lopulta näppäin jumiutui kokonaan (volume tasolla 30). Tämän jälkeen kiikutin luurin huoltoon. Arvioitu korjausaika >14 vrk.
Ominaisuuksiltaan 720 on tosiaan hyvä puhelin, mutta luotettavuus on täyttä kuraa. Suosittelen välttämään ko. luuria. - ville69
odota lisää niin vikoja alkaa löytyy ja paljon.
- pikkuwille
Mulla on muutaman viikon ollut, ekakerran jumitus lähti lataamalla mutta nyt ei puhu mitään, näytössä vaan näkyy teksti nokia. Masentavaa, ihan kuin hörppäis akun ihan tyhjäksi vaikka oli melkein täynnä? Muuten hieno puhelin, mutta volumenappula ihan hanurista, aina tulee hiplattua sitä vahingossa. Sitäkään en ymmärrä, miksi sovelluksista pitää tulla askel askeleelta takaisin, jostain nettiselailusta pitää taputella sormi punaisena että pääsee sieltä pois.
- Lumppari 620
ei niistä nettiselailuista tarvitse tulla pois. Ja voithan poistaa selaushistorian sieltä "kolme pistettä"-valikon kautta, jos asia kiusaa.
- 710user
Ainakin lumia710ssa pääsee mistä tilasta tahansa työpöytänäkymään kun painaa näytön alaosan fyysistä windows-painiketta. Vasemman puoleinen painike on askelpalautin, jota pitkään painettaessa saa näyttöön viisi edellistä tilaa.
Onko tämä ketju aivan viisaitten anroid-pellejen alkama eki-setä ketju, josta puuttuu enää se typerin väittämä, eli pitääkö kivekset työntää kortsuun.
Tyhmiinkin väitteisiin kun pitää vastata. - Jack with Lumia 720
Oli sama ongelma omassa Lumia 720;ssä mutta tajusin. Paina kolmea pistettä, mene välilehdet osioon ja paina välilehdet pois x. Ja sitten vain menet pois. Helppoa kuin pyöräileminen.
- Brittien suosikki
720 on paskin halko, minkätiedän
- lumia710user
Onko WP8:ssa ero näppäinliukossa WP7n
Itsellä ainakin laite aktivoituu kun painaa virtapainiketta ja "vetää" sitten näytöstä sormella alhaalta ylös.
Mä ihmettelen jos tuo asia on muuttunut.- Lumppari 620
Ei ole muuttunut. Minäkin ihmettelin tuota aloittajan kyssäriä...
- pikkuwille
Lumppari 620 kirjoitti:
Ei ole muuttunut. Minäkin ihmettelin tuota aloittajan kyssäriä...
Kyllä se 720 kaatuu ihan oikeasti. Softa sakkaa eikä herää muuten kuin painamalla volume ja starttinappulaa samaan aikaan. Eka kerralla kaatui vaikka akku oli lähes täysi niin kuitenkin heräsi lataamalla. nyt ei herännyt, vain Nokian teksti paloi ruudussa. Onneksi olin ostanut laitteen paikalliselta kauppiaalta joka tällätavoin buutaten sai bugiluurin pelaamaan:)
- Skeidaa åll
pikkuwille kirjoitti:
Kyllä se 720 kaatuu ihan oikeasti. Softa sakkaa eikä herää muuten kuin painamalla volume ja starttinappulaa samaan aikaan. Eka kerralla kaatui vaikka akku oli lähes täysi niin kuitenkin heräsi lataamalla. nyt ei herännyt, vain Nokian teksti paloi ruudussa. Onneksi olin ostanut laitteen paikalliselta kauppiaalta joka tällätavoin buutaten sai bugiluurin pelaamaan:)
720 on paskin lumia!
Tosin mikään niistä ei ole hyvä, kun buginen windows on käyttis... - ihmettellään
pikkuwille kirjoitti:
720 ollut kuukauden käytössä, samat jumittumiset kaksi kertaa. Sonera shoppi opetti kahden napin painalluksen.
Toissa aamuna kun avasin näkymä yllätti päivämäärällä 4.syyskuuta 2012.
- noksu_prkl
Eipä tarvitse olla kateellinen, eikä varsinkaan trollata. Tuossa vierellä lepää Lumia 720.
Aikas herkkähipiäistä porukkaa, jos ei pysty tällä foorumilla kritisoimaan laitteen todellisista ongelmista.
Ei pitäisi enää nykypäivänä joutua boottailemaan kännyköitä. Vaan kun pitää ja täytyy. Nokialla hirmu kiire tuoda keskeneräisiä laitteita markkinoille. Tuossa Noksulla on peiliin katsomisen paikka. Ottakoon mallia kilpailijoistaan. - janip1
Hei,
Ostin itse tiistaina lumia 720 ja pitäisi löytää keino siirtää musiikkia tietokoneelta puhelimeen? Latasin jonkun Windows Phone sovelluksen tietokoneelle ja tämä vaatii yhdistämään puhelimen tietokoneeseen ja hetken päästä tulee Windows phone on lukittu, näet sisällön avaamalla sen suojakoodin.
Ja minulla ei ole käytössä suojakoodia, mutta ei vie tietoja tuonne.
Onko kenelläkään onnistunut ja jos on niin miten?- gdhf
Mikä tietokone?
WP8-Lumia ja W7 tietokone keskustelevat keskenään kun laittaa piuhan kiinni. Siis ihan ilman ohjelmia. Lumia näkyy levyasemana tietokoneen resurssienhallinnassa, ja sinne voi siirtää tiedostoja ihan normaalisti. Ongelmia voi tulla, jos muistikortin on siirtänyt toisesta laitteesta alustamatta Lumiaan, silloin se ei tunnistu kunnolla.
- oeskw
Voiko nokia lumia 720:lla ottaa screenshotteja? Entä ladata instagrammia?
- älyhoipuhelin
Screenshotit onnistuu, instagram ei vielä.
- dydsy17
itselläni ollut kohta kaksi kuukautta lumia 720. se on ensimmäinen älypuhelimeni johon olen erittäin tyytyväinen mutta samalla todella pettynyt. maksoin siitä 299€, joka oli mielestäni todella vähän. puhelimen käyttö oli helppo oppia heti. ulkoasu puhelimessa on todella nätti! itselläni on punainen ja kyllä tykkään. mielestäni wp8 käyttöjärjestelmä on todella hyvä ja ihana!
miinuksina voisin sanoa suurimmaksi sen, että tytön käteen puhelin ei sovi. se on liian iso eikä sitä voi silloin käyttää laisinkaan yhdellä kädellä, mutta puhelimen paino on todella hyvä. puhelin ei myöskään oikein sovi menevän käyttöön, puhelimen näyttö ja takaosa ovat täynnä naarmuja ja ne muutenkin imevät kaiken lian ja töhnän itseensä. näyttölasikin meni minulla heti rikki kahdesta nurkasta kolmessa päivässä.
mielestäni takakamera oli aivan mahtava! KUNNES se ei enää toiminutkaan. alle kuukausi meni kun puhelimen takakamera sanoi itsensä irti. korjaukseen olen sitä kyllä tässä viemässä kun ei jaksa kaikkia kuvia vain huonohkolla etukameralla ottaa.
akunkestokin on mielestäni eräs miiinus. ennen minulla oli tavallinen nokia, jonka akku kesti hyvin viikonkin lataamatta, vaikka kuuntelin musiikkia sieltä monta tuntia päivässä. nyt lumian akku kestää käytöstä riippuen ehkä 6h-48h, joka on mielestäni aivan liian vähän. esimerkiksi whatsapissa viestien lähettäminen syö akkua aivan kamalasti ja musiikin kuuntelu ei tule mieleenkään tällä akunkestolla
muutenkin jokin puhelimessa mättää kunnolla, se vetää vähän väliä jumiin eikä sitten toimi millään ilman resetointia.
en sitten tiedä mikä lumiaani nyt iski, mutta viimeyöstä lähtien puhelimen yläosa on ollut kuuma! jos sitä käyttää se on todella kuuma ja jos se on vain 'levossa' se on lämmin. alaosa on silti tavallisen viileä
en sitten tiedä olenko saanut vain aivan surkean yksilön vai ovatko kaikki samanlaisia?? mutta silti jotenkin syvällä sisimmässäni rakastan tätä lumiaa enkä todellakaan kadu sen ostoa - samustin1
Onko sulla datasiirto käytössä, vai laitatko kännykän yöksi lentokonetilaan?
Omassa Lumiassa samanlaista kuumenemista, vaikken sitä aktiivisesti käyttäisikään.
Datasiirron kun ottaa pois, viilenee.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä dataa kännykässä kulkee omia aikojaan. - vittuuntunut1
Paska bugi.
Otampa Nokia 3310 taass käyttöön. Ikää yli 10 vuotta ja toimii vieläkin. Tuskin nyky luurit pelaa 10 vuoden päästä :I - noksu-fanni
Mistä muualta löytyy 720 :een suojakoteloita ?
katselin tuolta , tuntuu edulliselta ?
http://kauppanet.com/puhelimen-suojat/85-nokia-lumia-720-suojakotelo.html - sann2
Olisinpa lukenut nämä viestit ennen kuin ostin... Jo paketista otettaessa näytössä salama ja ratas, kone auksei vain buuttaamalla virtanapista ja ääninapsita yhtäaikaa. Sen jälkeen enemmän tai vähemmän epäsäännöllisesti sammunut itsekseen (vaikka akku täynnä) tai näyttö jumittanut kesken selailun, ongelma korjaantunut vain buuttaamalla. Nyt sammui lopullisesti. Kaverillekävi kuulemma samoin, ongelma poistui ohjelmiston uudelleen asentamisella. Kauppa tarjoaa huoltoa 3 viikon viiveellä eikä korvaavaa luuria tilalle.
- Lumia 720
On ollut samanlainen vika
Itsellä on kesällä ostettu lumia 720 joka on ollut kolmesti korjauksessa yhteensä noin. 1,5 kk käytössä toimivana ollut vain kolme viikkoa puhelin on vieläkin korjauksessa.
- nokia lumia 720
Minä taas ostin nokia lumia 720 tänä kesänä joka on ollut huollossa jo yhden kerran muuten on ollut toimiva känny!
- Lumppari 720
Ostin Lumia 720:n keväällä ja hyvin on toiminut tähän asti. Ja toimii vieläkin, vaikka äsken päivitin siihen sen amppeerin, vai mikä se nyt oli...
- Anti Lumia
On. Kokemukseni mukaan 720 on huonoin puhelin mitä olen ikinä käyttänyt. Älkää hyvät ihmiset ostako sitä. Puhelin ei tee muuta kuin sekoilee.
- Lumia-man
Mulla Lumia 720 on toiminut todella hyvin ja akku kestää pitkään. SIllä saa erinomaisia kuvia myös hämärässä. Suosittelen.
- Räpsyy :(
Hei! Mun Lumia 720 on huollettu jo kahdesti mutta ongelmat jatkuu :( Räpsyy kesken netin selailun eli suurentaa ja pienentää, hyppää puhelutietoihin jne. Eli netin käyttäminen on ihan muuta kuin sujuvaa. Enkä huom siis paina mitään,on tuosta räpsymisestä videokuvaakin. Oon pettynyt :(
- Räpsyy :(
Hei! Mun Lumia 720 on huollettu jo kahdesti mutta ongelmat jatkuu :( Räpsyy kesken netin selailun eli suurentaa ja pienentää, hyppää puhelutietoihin jne. Eli netin käyttäminen on ihan muuta kuin sujuvaa. Enkä huom siis paina mitään,on tuosta räpsymisestä videokuvaakin. Oon pettynyt :(
- nokia on per***stä
Sain lumia 720 heinäkuun lopussa ja nyt ollut jo kaks kertaa korjauksessa ja ens viikolla menee kolmannen kerran.
Ensimmäisellä kerralla koko kännykkä pimahti eikä menny päälle.
Toisella kerralla kamera meni sisäisesti rikki vain etukamera toimi nokia glam me sovelluksessa.
Ja nyt kolmannella kerralla mikrofoni rikki en siis pysty puhumaan puhelimessa, kuulen kyllä soittajan mutta soittaja ei kuule minua.
Ja lisäksi puhelin on hidas ja sekoilee oli myös kaksi vuorokautta sammuneena joulun aikaan... - Lumia on ihan pa**a
nokia on per***stä kirjoitti:
Sain lumia 720 heinäkuun lopussa ja nyt ollut jo kaks kertaa korjauksessa ja ens viikolla menee kolmannen kerran.
Ensimmäisellä kerralla koko kännykkä pimahti eikä menny päälle.
Toisella kerralla kamera meni sisäisesti rikki vain etukamera toimi nokia glam me sovelluksessa.
Ja nyt kolmannella kerralla mikrofoni rikki en siis pysty puhumaan puhelimessa, kuulen kyllä soittajan mutta soittaja ei kuule minua.
Ja lisäksi puhelin on hidas ja sekoilee oli myös kaksi vuorokautta sammuneena joulun aikaan...Itse ostaisin lg g3 puhelimen
- HuoNoja kokemuksia
Mulla oli lumia 720 näytön kosketushäiriöitä. Näyttö alkoi tekemään haamukosketuksia ja haittasivat käyttöä ja jossain vaiheessa ei pystynyt tekemäään mitää. Sitten vika katosi ja oli poissa jonkin aikaa kuunnes alkoi uudestaan. Tein hard resetin ja rattaat pyörivät yön eikä mitään tapahtunut. Vein huoltoon ja vaihtoivat näytön. Nyt on toiminut taas hyvin vaikka aina silloin tällöin värähtää ja menee aloitusnäyttöön tai hakuun. Nokia tv sovellluksessa kaatuu puolen tunnin välein muualla harvemmin. Alussa puhelin aukesi näppäin lukosta ja meni valikkoihin ja lataili sovelluksia ja teki omiaan laitoin aukaisu koodin niiin sekin loppui. Joskus harvoin sekoilee ja jumittaa, mutta toimii sitten taas hyvin kunn on uudelleen käynnistänyt. Vaihdan josssain vaiheessa androidiin kun wp on kerran koettu.
- Cheek5
Minulla samanlainen ongelma. Lumia 720 ollut vajaan vuoden käytössä. Muutoin olen ollut suht tyytyväinen. Ainoana ongelmana aikaisemmin on ollut, että soittoääni on poistunut kun kännykkä ollut laukussa ja saanut kosketusta äänenvoimakkuusnäppäimeen.
Tämä kosketusnäytön sekoaminen on tähän mennessä hankalin vika; välillä ei ole päässyt puhelimeen lainkaan, välillä se on alkanut soittaa ihmisille itsestään, ja välillä avannut erinäisiä sovelluksia tai käynyt nokia-kaupassa. - Ei kannata ostaa!
Mulla on ollu lumia 720 nyt jo puoltoista vuotta ja tekis mieli heittää tää seinään... Minkäs sille voi kun tyhmänä otti kytkyllä niin joutuu odottaan viel puol vuotta ennen kun saa ostettua toimivan puhelimen. Windows Phonea en tuu enää IKINÄ ostamaan!
Mullakin tosiaan alko ongelmat tän kanssa melkein heti ku tän hankin. Volume näppäin jumittuu, puhelin ylikuumenee (tää on sulanut yhestä kulmasta :D), kaatuu ja sammuilee itsekseen. Pahin vika mitä on ollu oli toi kosketus. Aluks se alko sillä et jos olin esim. netissä niin tää alko hyppiin yhtäkkiä puhelimen kuviin ja kaikkiin muihin sovelluksiin vaikka en ois koskenu koko puhelimeen. En pystyny soittaan enkä lähettään viestejä, koska haamukosketuksia tuli jatkuvasti. Loppujen lopuks en saanu edes näppäinlukkoa auki... Oli pakko viedä huoltoon. No ne vaihto siä näytön ja nyt tää toimii vähä paremmin mut silti välillä kosketus takkuaa. Pyysin myös korjaan muut ongelmat mut ne ei sit korjautunu... Spotifyä on aivan turha edes mainostaa näihin puhelimiin liittymään mukaan koska volume ei toimi niin ei siitä paljon iloa oo. :'D
Tulin vaan nyt sanomaan et en suosittele tätä puhelinta kenellekään. Mun yhteiselo lumia 720 kanssa on ollut yhtä tuskaa. Toivon vaan et saisin pian uuden TOIMIVAN puhelimen. Kaiken lisäks tähän ei saa ees mitää hyviä sovelluksia... Miten tämmösiä ees voidaan myydä kun mikään ei toimi? :O - mieti vähän
Ei kannata ostaa! kirjoitti:
Mulla on ollu lumia 720 nyt jo puoltoista vuotta ja tekis mieli heittää tää seinään... Minkäs sille voi kun tyhmänä otti kytkyllä niin joutuu odottaan viel puol vuotta ennen kun saa ostettua toimivan puhelimen. Windows Phonea en tuu enää IKINÄ ostamaan!
Mullakin tosiaan alko ongelmat tän kanssa melkein heti ku tän hankin. Volume näppäin jumittuu, puhelin ylikuumenee (tää on sulanut yhestä kulmasta :D), kaatuu ja sammuilee itsekseen. Pahin vika mitä on ollu oli toi kosketus. Aluks se alko sillä et jos olin esim. netissä niin tää alko hyppiin yhtäkkiä puhelimen kuviin ja kaikkiin muihin sovelluksiin vaikka en ois koskenu koko puhelimeen. En pystyny soittaan enkä lähettään viestejä, koska haamukosketuksia tuli jatkuvasti. Loppujen lopuks en saanu edes näppäinlukkoa auki... Oli pakko viedä huoltoon. No ne vaihto siä näytön ja nyt tää toimii vähä paremmin mut silti välillä kosketus takkuaa. Pyysin myös korjaan muut ongelmat mut ne ei sit korjautunu... Spotifyä on aivan turha edes mainostaa näihin puhelimiin liittymään mukaan koska volume ei toimi niin ei siitä paljon iloa oo. :'D
Tulin vaan nyt sanomaan et en suosittele tätä puhelinta kenellekään. Mun yhteiselo lumia 720 kanssa on ollut yhtä tuskaa. Toivon vaan et saisin pian uuden TOIMIVAN puhelimen. Kaiken lisäks tähän ei saa ees mitää hyviä sovelluksia... Miten tämmösiä ees voidaan myydä kun mikään ei toimi? :O720 on poistunu myynnistä jo ajat sit
- P*skaNokia
Minä laitoin Lumia 720:n takuuhuoltoon kosketusnäytön sekoamisen takia. Ei mennyt takuuseen läpi, koska puhelimen alareunassa (käytännössä kuoressa) on lähes huomaamaton vekki.
Ei siinä, jos vekki voisi vaikuttaa puhelimen toimintaan, mutta puhelin toimi moitteettomasti puoli vuotta vekin tulon jälkeen.
Haistatan Nokialle kyllä nyt pitkät. Oli ensimmäinen ja viimeinen puhelin, minkä tuolta firmalta ostan.- rehty,uyuythgeafgsyt
Itsellänikin on sellainen kolo ylänurkassa ja edellisen huollon jälkeen se suureni. Täytyy sanoa, että huono luuri kun on ollut huollossa jo 2 kertaa vuoden sisällä. Vaihdan tässä kuussa kunnoin antroittiin
- Ei ole
rehty,uyuythgeafgsyt kirjoitti:
Itsellänikin on sellainen kolo ylänurkassa ja edellisen huollon jälkeen se suureni. Täytyy sanoa, että huono luuri kun on ollut huollossa jo 2 kertaa vuoden sisällä. Vaihdan tässä kuussa kunnoin antroittiin
Mistä löydät kunnon antroidin?
- vittuuntunut
Mulla on ollu heti alusta asti semmonen ongelma tuossa 720 että se on jäänyt jumittamaan "näkemiin" tilaan kun olen yrittänyt samuttaa... eikä ongelma korjaudu vaikka huollosta annettiin samanlainnen puhelin uuten... ihan on paska koko puhelin merkki. En missään nimessä ikinä osta Nokialta enää mitään!
- kinteäakku
Semmosta se on kun ei saa akkua pois 720
- gtttrt
Soft reset tekee saman kuin akun irroitus.
Ja jos on onnistunut vähintäänkin kuukausitolkulla omistamaan sammutusongelmaisen lumian eikä tiedä mikä on soft reset, syytä kannattaa etsiä peilistä. - Menneen talven lumia
gtttrt kirjoitti:
Soft reset tekee saman kuin akun irroitus.
Ja jos on onnistunut vähintäänkin kuukausitolkulla omistamaan sammutusongelmaisen lumian eikä tiedä mikä on soft reset, syytä kannattaa etsiä peilistä.Ei tee jos sei toimi. Yleensä minulla ei soft reset ole toimiinut.
- kohta ex-älykäyttäjä
Volume Down näppäin toimi ehkä ekat 2kk. Ei paljon soft resettejä tehdä! Aluksi puhelin alkoi sekoilemaan, availi sovelluksia/hakua/puhelinluetteloa itsestään. Meni vistin kirjotus tilaan ja yritti ostaa sovelluksia, vilkku vaan eri kuvat ja sovellukset näytöllä. Se loppui muutaman kerran jälkeen ja nyt ei back, koti ja haku näppäimet reagoi kosketukseen millään tavoi. Eli jos halua palata aloituskuvaan, minun täytyy käynnistää koko puhelin aina uudelleen.
Puhelin on puoli vuotta vanha.. "tavallista" puhelinta ei tarvinnut kolmen vuoden aikana huollattaa kertaakaan. Ihanaa tämä nykyaika!
Ja voin uskoa kun tuon paskan huoltoon kiikutan, niin siinä on heidän mieleestään joku itse aiheutettu vaurio, jolloin Nokia voi pestä kätensä takuusta.. - terok6
omassa lumia assani ei toimi youtube lainkan ei selaimen kautta eikä mikään youtube sovelluskaan toimi ja pahin on siinä kun menee selaimen kauttani pääsee videoon asti kunnes se pyytää sovellusta jota se ei löydä kaupasta olen palauttanut tehdasasetukset ja ei toimi onko muilla ollut samanlaista ongelmaa???????
ja kun selaimen aukasee niin jää välissä jumiiin tai selain kaatuu tai ei halua enään avata yhtään nettisivua noin 5 minuutin käytön jälkeen
puhelin tulee pian vuoden vanhaksi ja alkaa ärsyttämään kun muilla toimii kaikki sovellukset kännykässä ja puhelin ollut heillä käytössä yli 2 vuotta - koikkalainen
Lähes kaikkiin Lumian jumittumisiin saattaa auttaa soft reset, eli paina pover ja volume miinus painikkeita yhtäaikaa vähintään 10 sek. Minulla resetointi Lumia 720 piti suorittaa kaksi kertaa peräkkäin ja yli 10 sekunnin ajan. Kiitoksia nimimerkille "LEMONTINE"
- Menneen talven lumia
Paras apu, Laita lumia pakastimeen, kunnes akku on tyhjä Toine vaihtoehto on irroittaa akku. Vaatii tosin torx avaimen. Parempi apu on ostaa uusi puhelin.
- salamointia1
Minullakin on Lumian 720. Muuten pelittää ihan hyvin, mutta yks juttu mättää. Onkos teillä muilla ongelmia salaman käytössä? Jos aikoo ottaa kuvaa pimeämmässä salaman kanssa, kuvasta tulee aina punainen. Miksi? Voiko asetuksiin tehdä jotain? Ilman salamaa on siis kuvattava, jos aikoo saada hyvät kuvat ja photoshoppailla ne jälkeenpäin.
- gadf
a) useimmiten kuvat on parempia ilman salamaa kuin salamalla
b) säädä valkotasapainoa
jälkimmäinen löytyy wp8.1-versiossa ihan vakiokamerastakin, wp8.0:ssa Nokia Camerasta
- mieti syvällä sisimmässäsi, oliko pakko tuon kysymyksen takia nostaa ylös vanha ketju, joka käsittelipuhelimen ominaisuuksia ja vikoja, jotka ei liity mitenkään kameraan?
- Salama1
Kiitos vastauksestasi! Mutta sitä en kyllä ymmärtänyt, miksi suutahdit moisesta asiasta ja sain tuollaisen ajattelemattoman jälkirepliikin. Minulla ei ole mitään tarvetta mietiskellä sen syvemmälle tätä juttua. Sitäpaitsi asiani koski kylläkin Nokian Lumian ominaisuuksia/outouksia. Hyvää päivänjatkoa vaan sinnekin!
- AatsiBkk
Aiemmassa kuten Nokia c 5 puhelimessa nakyi vastaamattomien puheluiden soitto aika ja pvm esim jos puhelin on kokouksien aikana ja nukkuessani aanettomalla mista naen silla aikaa vastaamatta jaaneiden puhelujen klo ajat? Puuttuuko myos tallainen ominaisuus Nokia Lumia 720 puhelimesta vai mista / miten nama logitiedot voisi nahda?
- AatsiBkk
Jos nimi on lyhyt nakyy soittoaika mutta monet firman henkilon nimet on senverran pitkia ettei soittoaikaa nay, onko keinoa milla soittoajan saini nakyviin?
- l520
Paina pitkään sitä numeroa/nimeä puheluhistoriasta ja sit esiin tulevasta valintaikkunasta "tiedot",sitten näet keston pvm ja soittoajan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733