Hiusten värjäys Tallinnassa

Jenn

Hei vaan, kysymys ihan lyhyesti että mitäs kampaamoita voisitte suositella Tallinnan keskustassa suomalaisasiakkaille; mistä saa hyvää palvelua hyvällä hinnalla, hiuksiin olisi tarkoitus saada uusi väri. Kiitokset vastanneille erityisesti naispuolisille!

5

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sue

      itse käytän tätä paikkaa. www.sinine.ee heillä on kauneushoitola ym. palvelut samassa.
      olen ollut erittäin tyytyväinen ja menossa lauantaina hoitoihin.

    • osoitteet

      www.viroinfo.com sivulta löytyyyhteystietoja ja nettisivujen osoitteita, joista selviää hintatasokin. Äitini on käynyt milloin missäkin ja aina on ollut tyytyväinen, viimeksi kehui todella kovasti Kristine kauppakeskuksesessa ollut kampaamoa. Itse kävimme kaunistatumassa dayspa nimisessä paikassa..kosmetologi kampaaja. Ok paikka ja ajanvaraus onnistuu s-postilla.

      www.dayspa.ee

    • käynyt

      Olen käynyt Viru ja Tiia-illukeskuksissa ja
      edullisia , onnistuneita, suosittelen.
      Varasin ajat netin kautta.
      Harmi ettei Sadamarketin HelenaKauneus-salongissa ole
      sähköpostiosoitetta, että voisi varata ajan???Vai onko?Meillä kun on Hotelli siinä vieressä.
      Lokakuussa taas mennään.

      • monta kertaa

        Olen käynyt lukuisia kertoja leikkauttamassa, raidottamassa hiukset. Lisäksi seuraavat; käsihoito, jalkahoito, ripsien&kulmien värjäys,ripsipermanentti, karvojen vahapoisto, hieronta, kasvohoito, on kokeiltu. Aina olen ollut tyyväinen hintaan ja työhön ja lisäksi koskaan en ole etukäteen varannut aikaa ja aina on onnistunut. Kannattaa suunnata heti ensimmäisenä kauneussalonkiin, voi päästä heti tai puolen tunnin päästä. Uudessa satamamarketissa esim. Helena ja Paradise ovat ihan hyviä ja niissä on useita työntekijöitä, eli varmemmin pääsee hoitoon.


    • Hanna

      Mä olen käynyt useita kertoja tuolla Kaubamajan talossa olevassa Salon -kampaamossa. Kolmiväriraidat leikkaus ovat maksaneet noin EEK 700.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2077
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      116
      1562
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      71
      1196
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1097
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe